Emaitzak: 5
2007 | ||
GKEak ekimen eta diru-laguntzetara iristeko ekintza positiboa egitea. Gizartetik baztertutako kolektiboek eta GKE txiki eta ertain askok zailtasunak dituzte informazioa eskuratzeko eta deialdien eta, oro har, IKTen | hizkuntza ulertzeko. Hori dela eta, beharrezkoa da bitartekaritza entitateak egotea, baliabideak kolektibo behartsuenetara hurbilduko dituztenak, haien erabilgarritasuna azalduko dutenak eta ezartzen lagunduko dutenak. | |
2010 | ||
Zentzu horretan, irakasleak esan zuen ordenagailuen hurrengo belaunaldiak ahotsarekin funtzionatuko duela. Zenkovichek azaldu zuenez, ordenagailuek zein | hizkuntza ulertuko duten hobeto jakiteko egiten diren probek erakusten dute ingelesa ez dela, gaztelania ez bada. Horregatik, tresna horien ingeniari eta diseinatzaileek “argi dute makinei gaztelania ulertzen irakatsi behar zaiela, hizkuntza hori ingelesa baino hobeto ulertzen baitute”. | |
2011 | ||
Zailtasun nagusiak hauek dira: | hizkuntza ulertzea, jatorrian eta helmugan eskola ibilbide desberdina izatea eta familiak eskola ikaskuntzako prozesuari ez laguntzea. Azkenik, eskolak kulturen arteko harremanetarako lekua izan behar du, helburuko kulturara egokitzen laguntzeko, kultura minoritarioak alde batera utzi gabe. | |
2014 | ||
‘El monte de las ánimas’ eta ‘Rayo de luna’ – eta Jordi Sierra i Fabra-ren eleberri bat – ‘Etorkizuneko ahotsak’. Proiektua Hezkuntza, Kultura eta Kirol Ministerioak diruz laguntzen du, eta, ezgaitasunen bat duten pertsonak kontuan izateaz gain, da | hizkuntza ulertzeko zailtasunak dituzten adineko eta etorkinentzat. Aplikazioak Google Play en deskarga daitezke, bai aisialdirako bai hezkuntzarako bertsioan. | |
2022 | ||
Ariketak adimen kristalizatua eta malgutasun kognitiboa hobetzen ditu Bost hilabetez jarduera fisikoa egin ondoren, ikertzaileek hau egiaztatu zuten: haurrek inteligentzia hobetu zuten eta, bereziki, adimen kristalizatua, | hizkuntza ulertzea, espazioko orientazioa edo ezagutza mekanikoak bezalako trebetasunei lotuta dago. Adimen mota hori bizitzan zehar lortzen da, bai eskolan bai kanpoan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 5 (0,03) |
Lehen forma
hizkuntza | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza ulertu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza ulertu zailtasun | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |