Emaitzak: 4
2013 | ||
Uste du Hezkuntza Ministerioak hartutako neurria «ez dela oso egokia», zeren eta, bere iritziz, «ez baita gauza bera Ingalaterran edo hizkuntzarekin benetako kontaktua duen jatorrizko herrialdean ikastaroak egitea, hizkuntza Espainiatik ikastea». Aseproce ko presidenteak, Juan Manuel Elizaldek, dio jatorrizko herrialdean hizkuntza bat ikasten bada soilik lortzen dela | hizkuntza maila altua izatea, Kanada edo Alemania bezalako merkatuetarako. Atzerriko ikastaro horiek «esperientzia pertsonal eta bizi bizia» dira, Elizaldek dioenez. | |
Red Leaf enpresak ingelesezko kanpaldiak antolatu ditu Espainian eta Kanadan; eta beste antolatzaile batzuen hizkuntzak ikasteko kanpaldietan lan egiteko eskaintzak ere jaso ditu Arrasateko gazte bulegoak. Dorleta Kortazarrek esaten duenez," | hizkuntza maila altuarekin eta, kasu gehienetan, 20 urtetik gorakoak izatea eskatzen dute". | |
2022 | ||
Aurretiaz eginiko ikerketek honako hau azpimarratzen dute: lehen eta bigarren | hizkuntzetan maila altua duten ikasleek abantaila esanguratsuak dituztela hirugarren hizkuntza ikasterakoan, oro har, honako hiru arrazoi hauengatik: bat, kontzientzia metalinguistiko zailduagoagatik; bi, hizkuntzak ikasteko estrategia aberatsagoengatik; hiru, hizkuntza ezagutza areagotuagoagatik (Cenoz, 2013; Psaltou Joycey eta Kantaridou 2009; Sanz 2007). | |
Egokitzapen psikologikoaren aldagaiek ez zuten finkapen iraunkorra aurreikusi, ezta Euskal Herrira itzultzea ere. Finkapen iraunkorrari buruzko ereduak bariantzaren% 32 azaltzen du eta lau iragarle esanguratsu ditu (R2= 0.32, F (4, 78)= 9.62; p. 001). Egonaldi iraunkorra egungo egoera espero zenarekin alderatuta hobea izatearekin (P= 0.32, p. 01), hezkuntza maila baxuagoarekin (p= 0.27, p. 01), familia berrelkartzeko asmoekin (p= 0.23, p 0,01) eta harrera herrialdeko | hizkuntzaren maila altuagoarekin (p= 0.22, p 0,01) azaltzen da. Bigarrenik, behin behineko finkapena eredua edo Euskal Herrira itzultzeko eredua migrazioaren aurreko egoera emozional hobeagoaren arabera iragarri zen (p= 39, p. 001), harrera gizartearen kulturaren ikaskuntzara gutxiago bideratzearen arabera (p= 0.32, p. 001), eta egungo egoera espero zenarekin alderatuta okerragoa izatearen arabera (p= 0.32, p. 001) (R2= 0.32, f, 3, p= 83). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 4 (0,03) |
Lehen forma
hizkuntza | 2 (0,01) |
hizkuntzaren | 1 (0,01) |
hizkuntzetan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza maila | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza maila altu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |