Emaitzak: 6
2001 | ||
bihurtu zaigula esan behar da. Eta horregatik edo sartzenzaigu | hizkuntzaren irakaskuntzan ere. | |
2010 | ||
" Hizkuntza pedagogiaren alde linguistiko pragmatikoa": egungo hizkuntzaren pedagogiarentzat funtsezkoa da linguistikak berak" mikrolinguistika" izatetik" makrolinguistika" izatera emandako pausoa; izan ere, horri esker, | hizkuntz irakaskuntzak ere gako bezala hartu ditu hizketa ekintza eta hizkuntz erabilera. Horren haritik," hizkuntz konpetentzia" —zeinen jabekuntza hizkuntz irakaskuntzaren helburu den— jakite hirukoitz bezala ulertu ahal izango da, hala nola, aldi berean elokutiboa (logika), idiomatikoa (gramatika) eta espresiboa (diskurtsoa) den jakite bezala. | |
Horrek guztiak, bada, hizkuntzaren irakaskuntza komunikatiboaz hitz egitera garamatza, hain zuzen planteamendu horrek —metodo bateratu edota estrategia zehatz bat izan gabe— azken urteotako glotodidaktika egiaz mamitzen duen ikuspegia osatzen duelako. Kontua da, bada, hizketa ekintza ez dela bakarrik linguistikaren erdigune bihurtu, baizik eta baita | hizkuntz irakaskuntzarena ere, zeinek orain, honela Richards eta Rodgers," egituren ezagutza sinpleari baino gehiago konpetentzia komunikatiboari erreparatuko dion" 265 Hizkuntza ez da jada tresna soil edo bitarteko sinple bezala kontsideratzen, baizik eta —antropologikoki— gizakiarekin batera sortzen eta gizakiarekin batera garatzen den gaitasun bezala; jakina, horrek eragin zuzena du... " Hizkuntz ikaskuntza prozesua" dela-eta, zera dio Martonek: | |
2015 | ||
Familien interakzioa oso garrantzitsua da. Eta | hizkuntzen irakaskuntzan ere aitzindariak izan dira ikastolak. Lizarra Ikastola Nafarroako bigarrena izan zen ingeles goiztiarra eskaintzen. | |
2017 | ||
Montanerrek ere (1998) kezka hori nabarmentzen du. Hau da, zeinuhizkuntzaren irakaste prozesuari heldu ezean, ahozko hizkuntzaren irakaskuntzan erabilitakometodologiak baliatzen dira zeinu | hizkuntzaren irakaskuntzan ere. | |
2023 | ||
Baina ondokoa jakin behar dute: eredu mistoak planteatzeak ez die bermatuko haurrei euskararen irakaskuntzan prozesu egokia, ezta gainerako | hizkuntzen irakaskuntza ere. Horretarako, Nafarroako Gobernuak zein Iruñeko Udalak euskarazko murgiltze ereduaren eskaintza aktibo bat egin lukete. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 6 (0,04) |
Lehen forma
hizkuntz | 2 (0,01) |
hizkuntzaren | 2 (0,01) |
hizkuntzen | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza irakaskuntza | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza irakaskuntza ere | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |