Emaitzak: 7
2006 | ||
2 Adituen laguntzaz, ikastola bakoitzean burutu beharreko prestakuntzaren diseinua egiten hasi: | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza integratuaz eta hizkuntzen dibertsitatearen irakaspenaz; etorkinekin aurrera eraman beharreko euskalduntze prozesuaz... | |
2009 | ||
Zer hoberik, era horretako jardunbide baten arrakastarako, ikastetxeen autonomia baliatzea baino. Zer beharrezkoagorik, aurreiritzi politikoak alboratu, eta hezkuntzarekin, bere helburuekin eta | hizkuntzen ikaskuntza irakaskuntzarekin, zerikusia duten irizpide pedagogiko eta teknikoak soilik kontuan hartzea baino. | |
2013 | ||
Era berean, asko baloratu da ikus entzunezko eredu guztiak DVDtan jaso izana, internet loturen bitartez ikus entzunezkoak baliatu beharrean. Izan ere, ikastetxe batzuetan zailtasunak daude oraindik ikus entzunezkoak internet bidez eta eraginkortasunez jasotzeko, eta horrek guztiak ere baldintzatzen du ahozko | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntzan. | |
• Hitz gakoak: Sekuentzia Didaktikoa, ahozko | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza. | |
ikasturtean bideratuko den hirugarren etapan aztertu nahi dira Sekuentzia Didaktikoak gelan baliatzen diren bitartean gertatzen diren elkarrekintza motak (irakasle ikasle arteko elkarrekintzak), eta horretarako aintzat hartuko dira | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza prozesuetako esku hartze estrategietan sakondu duten lanak (Bain al., 1998; Coll & Onrubia, 2001; Velasco, 2007; Saló, 2006; Sainz et. al, 2009). | |
2015 | ||
• Hitz gakoak: ahozko | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, ikerketa tresnak, praktika onak. osune Zabala – Tolosa. Ahozko laborategia. | |
SDen eraginkortasun maila ebaluatu dute ikasle eta irakasleek, eta bertatik ateratako emaitzen bitartez berregin eta berrantolatu dira abiapuntuko SDak. Material didaktikoaren egokitzapenari erreparatzeaz gain, ikasleek haien bitartez egindako ahozko ekoizpenak jaso eta aztertu dira (esku hartze aurretiko ekoizpenak —aurre testuak— eta esku hartze ondorengoak —ondo testuak—), eta azkenik, irakasleek ahozko | hizkuntzaren ikaskuntza irakaskuntza prozesu guztiaren gainean egindako gogoetak jaso dira elkarrizketa ezberdinen bitartez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 7 (0,05) |
Lehen forma
hizkuntzaren | 6 (0,04) |
hizkuntzen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 5 (0,03) |
Jakin | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza ikaskuntza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |