Emaitzak: 7
2006 | ||
Adibidez, testuliburuak ez erabiltzea izan daiteke arrazoi pedagogiko berritzaileetan oinarritutako erabakia; eta ikastetxe horietan, argitaletxeek plazaratzen dituzten testuliburuak erabili ordez, beraien Hezkuntza Proiektuaren arabera sor ditzakete ikasmaterial propioak. Hipotesi hori bermatuko litzateke baldin eta joera hori | hizkuntza eredu guztietan (A, B, ereduetan) eta arlo guztietan gertatuko balitz. Baina zergatik gertatzen da testuliburuak ez erabiltzeko joera D eta ereduetan eta ez A ereduan? | |
2014 | ||
Ezkerra taldeak aurkeztu zuen proposamena, eta Parlamentuko gainerako alderdiek, Bilduk eta Aralar NaBaik salbu, babestu zuten. Ondorioz," hezkuntza eskaintza berrantolatzeko" eskaera luzatu diote Foru Gobernuari," banaketa bat eman den ikastetxe orotan | hizkuntza eredu guztiak" eskaini ditzan. Diotenez, eskolak" bizikidetzarako eskubidea" bermatu behar du, eta zentroak hizkuntza ereduen arabera banatzeak ez omen du holakorik lortzen. | |
2016 | ||
" Hiru aldiz handitu dute eraikina, baina jada ezin da gehiago zabaldu", azaldu du Asier Azpilikueta Biurdanako ikasketa buruak. Sarrigurenen antzeko masifikazio arazoak dituzte, eta gainera, eskola bakarrean | hizkuntza eredu guztiak nahastuak dituzte. ereduko gurasoek hamaika mobilizazio egin dituzte eskola euskaldunaren alde. | |
Baina ez zen hori gertatu. Ikastetxe bakarra egin zuten, eta | hizkuntza eredu guztiak nahastu zituzten: A, G eta D. Eredu euskalduneko gurasoek bi borroka izan dituzte beraz: | |
2019 | ||
Bada, zuzentasunaren irizpidean oinarrituriko hezkuntza dugulako. Ondorioz, ikasleek ikasten duten | hizkuntza eredua guztiz formala eta zuzena da, eta irakaskuntzan baloratzen diren hizkera motak guztiz, inkomunikatiboak, dira egoera kolokialetan. | |
Kalitate sareakKalitatea Kudeatzeko Sistemak ezartzeko Programa ikastetxeetako zuzendari batzuen ekimenez sortu zen ikasturtean. Horrela, koordinatzaileek eta hezitzaileek aholkatutako ikastetxeen sareak sortzen joan ziren, eta jada 2005ean, Hezkuntza Departamentuak bere gain hartu zuen Programaren lidergoa, eta SGCC Arauaren arabera ezartzeko baliabideak jarri zituen.Gaur egun, Nafarroako geografia, etapa eta | hizkuntza eredu guztietako 128 ikastetxe (ikastetxe publikoen %52a) kalitateko 19 saretan daude. Ikastetxeen sarea hazten joan da urteen joanarekin. | |
2021 | ||
«Gaztelaniari dagokionez, hura jakiteko helburua osoki bermatuta dago aplikatu diren askotariko hizkuntza ereduetan. Aitzitik, | hizkuntza eredu horiek guztiak ez dira eraginkorrak izan katalana, euskara eta galegoaren jakintza bermatzeko». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 7 (0,05) |
Lehen forma
hizkuntza | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza eredu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza eredu guzti | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |