Emaitzak: 12
2003 | ||
Azkenik, kalitatearen arazoa dugu; arazo bikoitza berau: batetik, ze | hizkuntza eredu darabilgun (on, txar, jaso, herriko...); eta, bestetik, ze erreferente multzo islatzen dugun (auto zentratua ala atzerriak sortua). Lau eraztun hauek kateaturik dute euskarazko gizarte komunikazioaren garapena. | |
2004 | ||
Tractatusean eta Ikerkuntzetan.Tractatus logico philosophicus liburuan lehen aroko ideiak azaltzen dira. Oso liburubitxia da, puntuazio numeriko bidez ordenatutako aforismo laburretan dago idatzita.Russeilek eta Fregek hizkuntzaz duten ikuspegiaren antzckoa azaltzcn du liburuan, hau da, helburutzat errealitatea deskribatzca duen | hizkuntz eredua darabil. Baina aurreko bickbaino harago joko du Wittgensteinek, hizkuntzaren egiteko hori (parean duen errealitateadeskribatzea) muga bihurtuko baitu.Wittgensteinek Tractatusean darabiltzan oinarrien arabera, giza adimenak enealitateaerreprescntatzen du, erreahtatcaren hala holako isla bat da. | |
2006 | ||
Hizkuntzarekin loturiko elementu historikorik ere ez da falta; nabarmenena, Linear B taulatxoetako | hizkuntza eredua erabiltzea metrikan56: | |
2008 | ||
2006an, ostera, zein | hizkuntza eredu erabiltzen duten galdetuta honela erantzun digute Ander Deunako profesionalek: | |
Lehenbiziko galdera: zein | hizkuntz eredu erabiltzen duzue zuk eta ikasleek ikasgelako harremanetan? | |
Idazketa eta irakurketa lantzen hasten denetik garai honetara orduko, ikastolan zer | hizkuntz eredu erabiliko den erabaki behar da, gorago esandako faktoreak, euskararen bizkortasuna, ikasle euskalkidunean kopurua, etab., aintzat hartuz. | |
2012 | ||
| Hizkuntza ereduak erabiltzen dituen irakaskuntzaren partez, bertako haur guztiek euskarazikasi ahal izateko eskubidea eta berau bermatuko duen eskola sistema ditugu aldarri. | |
| Hizkuntza ereduak erabiltzen dituen irakaskuntzaren partez, bertako haurguztiek euskaraz ikasi ahal izateko eskubidea eta berau bermatuko duen eskolasistema ditugu aldarri. | |
2015 | ||
kontra argudio bakoitzeko, webguneko | hizkuntza ereduak erabiliz. | |
ikasitako | hizkuntza ereduak erabiliz. Ondoren, talde bakoitzeko ordezkari bana aukeratuko dute, taldearen | |
2016 | ||
b) Beste taldeetako kideek ordenantzen argudioen aurrean kontra argudioak idatziko dituzte, unitatean ikasitako | hizkuntza ereduak erabiliz. Ondoren, talde bakoitzeko ordezkari bana aukeratuko dute, taldearen ikuspuntua defendatzeko. | |
2 Aukeratu aurreko ariketako legeetatik gutxien gustatzen zaizkizun biak, eta, binaka, idatzi hiru kontra argudio bakoitzeko, webguneko | hizkuntza ereduak erabiliz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 12 (0,08) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 3 (0,02) |
UEU | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza eredu | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza eredu erabili | 12 (0,08) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |