Emaitzak: 8
2001 | ||
Abrams etaHogg (1990), Lorenzi Cioldi eta Doise (1996), Morales, Paez, Deschamps etaWorchel (1996); 3) Taldearteko harremanen teoria eta identitatearena batuz: Hoggeta Abrams, (1988), Hogg (1992), Valencia (1992), Morales eta Huici (1995), B ourhis eta Leyens (1 996), Azurmendi (1 999), Abrams eta Hogg (1999); 4) Identitate etnolinguistikoa eta gutxiengoen | hizkuntzen erabilera lotuz: Hogg etaRigoli (1996). | |
2009 | ||
Atal honetan hiru ikerketetan | hizkuntzaren erabilerarekin lotutako emaitzanagusiak aurkezten dira. Estereotipoek hizkuntzaren erabileran zuten eraginaaurreikusten zuten hipotesiak egiaztatzen ote ziren frogatzeko egindako bariantzaanalisiaren emaitzak dira, hain zuzen, non faktoreak manipulatutako aldagaiaskeak izan ziren, alegia, aktoreen generoa, portaera edo jardueraren izaera eta testuingurua. | |
Diskurtsoaren analisiak bere testuinguruan | hizkuntza erabilerari lotuta dauden aldagaiak zerrendatzea dakar. Saussurek kanpoko aldagaiak deituko zituenak (variables externes). | |
2010 | ||
Batxilergoa prestatzen geniharduen garai hartan eta horrek eskaini zigun aspaldikoa –betikoa ia– zen elkar ezagutza sakontzeko parada. Zientzietan ikasle ona zen bera eta ni, berriz, | hizkuntzaren erabilerari loturiko gai guztietan. Gure familietatik zetozkigun, jarauntsiz, erraztasun horiek. | |
2018 | ||
Laburpena. hiztun berrien hizkuntza identitatea eta hizkuntza erabilera ikerlerro emankorra bilakatu da azken urteotan, hizkuntza gutxituen esparruan. Bestelako hizkuntzen kasuan bezala gurean ere, ikerketek erakutsi dute hiztun berrien | hizkuntza erabilera loturik dagoela nolabait, hiztun gisa nork bere burua legitimo sentitzearekin edo eta besteengandik hiztun legitimo gisa hartua izatearekin. Ikerlan honetan, Ipar Euskal Herriko testuinguruan, bertsotan trebatzeak eta bertso munduan sozializatzeak hiztun berrien legitimazio prozesuan izan dezakeen eragina aztertuko dut, alde batetik. | |
Aktibazioak martxan paratzea erran nahi du. | Hizkuntzaren erabilerari lotutako kontzeptua da, euskaraz solas egiten dakitenek edota euskara ulertzeko gaitasuna dutenek euskara erabil dezaten lortu nahi dugulako. | |
2021 | ||
Erakunde bakoitzeko partaideak edo partaideek auto etnografia moduko testu bat osatu zuten, edo hitz lauagoez esateko, pandemiaren agerpenetik ordura arte bizitutakoaren kontakizun kronologiko idatzia egin zuten; batez ere, PK ko bi gaiak: jendaurreko komunikazioa eta komunikazio horietan baliatutako | hizkuntzen erabilerari lotutakoa. | |
2022 | ||
Bi motatakoak dira: funtzionalak( | hizkuntzaren erabilerari lotutako ondorio praktikoak) edo sinbolikoak (hizkuntzari lotutako imaginarioa). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 8 (0,05) |
Lehen forma
hizkuntzaren | 3 (0,02) |
hizkuntza | 2 (0,01) |
hizkuntzen | 2 (0,01) |
Hizkuntzaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
UEU | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza erabilera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza erabilera lotu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |