2018
|
|
Azkenik, BAT 109 zenbakia ixten duelarik, Paula Elosuak eta Antton Peñalbak idatzitako" Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia" artikulua irakur daiteke.
|
|
Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia
|
|
Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia altuena eta lehen hizkuntza gaztelania duenak baxuena (1 taula).
|
|
Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia lehen baldintza izanik, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturen indarrak berdinak diren ala ez ere aztertu behar da (inbariantza metrikoa).
|
|
SEM markoan, neurketaren inbariantza analizatu da. Komunikaziokonpententziaren eredu dimentsiobakar bera egokitu zaio EGAri, eta, Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia
|
|
Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan.
|
|
Laburpena. eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan, hizpide da hizkuntza gutxituan komunikatzeko konpetentzia nola aitortzen den gizartezein politika mailan. Izan ere, herritarren lehen hizkuntza edozein dela ere, komunikazio konpetentzia egiaztatzearen ondorioak larriak izan daitezke hainbat egoeratan.
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia
|
|
EEMBk, ordea, ez du lehenengo hizkuntzaz (H1) hitz egiten; markoak ez du lehenengo hizkuntzetako irakasteikasteprozesuak eta ebaluazioa aztertzen. Hala ere, eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan, Europako Markoaren eredua H1ekin ere erabiltzen da. Hau da, H1eko eta H2ko hiztunak paradigma berarekin edo aterki bakar baten azpian ebaluatzen dira.
|
|
Eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan, Europako Markoaren eredua H1ekin ere erabiltzen da. Hau da, H1eko eta H2ko hiztunak paradigma berarekin edo aterki bakar baten azpian ebaluatzen dira.
|
|
Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Paula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia
|
|
Argudioetan oinarritutako baliagarritasunaren ikuspuntutik (Kane, 2013), talde heterogeneoetan edo jatorri askotariko izangaien artean egiten diren probek berme hau behar dute: emaitzen orokortze inferentziak bultzatzeko ebaluazio prozesuak egiaztatu egin behar du neurKomunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia – Paula Elosua eta Antton Peñalba
|
|
Zuzena eta bidezkoa den ebaluazio batean, neurketa tresna baten ezaugarriak ezin dira aldatu taldearen ezaugarrien arabera. Natura zienPaula Elosua eta Antton Peñalba – Komunikazio konpetentziaren ebaluazioa eremu urriko
|
hizkuntzak
biziberritzeko lurraldeetan. EGAren proba idatzia tzietan oinarrizkoa den printzipio hori gizarte zientzietan frogatu beharreko hipotesia da.
|