2004
|
|
Jarraian, baina,
|
hitz
egiteko tonua aldatzen zuela, esan zidan:
|
2009
|
|
MIMI. Niri ez
|
hitz
egin tonu horretan.
|
2010
|
|
Begiak itxi ditut Josebaren
|
hitz
egiteko tonua hobeto aztertzeko, eta erabaki dut, isurkari bati buruz ari banintz bezala, zein konposizio zuen une hartan: herena etsipen, herena ziurtasun eta herena intimitate.
|
|
Oso gogaitua nengoen Robertoren
|
hitz
egiteko tonu desatseginaz.
|
2013
|
|
San Juan eguneko bazkarian protestaka hasitakoan bezala, gorrituta zeukan aurpegia. Bere
|
hitz
egiteko tonua, ordea, apala zen.
|
2018
|
|
Jantokian sartu ginen, eta leku askotako kamioizaleak egonik, inpresio galanta eman genuen hor nonbait, platerak utzi eta guri begira gelditu zirenean. Txurrutaren
|
hitz
egiteko tonuak ere lagunduko zuen?
|
|
Hurrengo hiru egunetan antzeko errutina errepikatu zen: 10.872 presoa abokatuarekin eta apaintzaileekin bildu zen setaren kopia hartan, Mariasun Larretxeak estrategia pixkanaka zehaztu, biohorman aurretik hautatutako bideoak elkarrekin ikusi eta hautaketa finagoa egin, presoaren zalantzak modu ahalik eta pedagogikoenean argitu, eta tarteka Mertxek eta Mariok Mariasunen eta, batez ere, 10.872 presoaren jarrera, keinuak,
|
hitz
egiteko tonua, begiratzeko modua... zuzendu zituzten. Atzamar lodia kokotsaren azpian eta erakuslea masailean gora, hola, L bat eginez, jartzen baduzu, beste hatzak ezpainen aurrean bilduta, eite intelektuala ematen dizu, esaten dizutena adi entzuten eta ulertzen ari zarela ematen du; kontuz sudurrarekin egiten duzun keinu horrekin, odola usaindu duen piztia dirudizu; noizean behin erosoago jesarri, atzerago, besoak gurutzatuta..., bai, holaxe...
|
|
Pipertuta hitz egin zidan, suminduta baino,
|
hitz
egiteko tonu karraskari batez:
|
2021
|
|
Horren kontzientziahartze handiagoa dago irakasleengan eta ikaslearengana hurbiltzen laguntzen duten portaera berriak agertu dira: ikasleen lekura gehiagotan gerturatzea, eskerrak ematea...
|
hitz
egiteko tonu, eta erritmo lasaia.
|
|
Harreman horren kontzientzia hartze handiagoa dago irakasleengan eta ikaslearengana hurbiltzen laguntzen duten portaera berriak agertu dira: ikasleen lekura gehiagotan gerturatzea, eskerrak ematea (erantzuna emateagatik, entzuteagatik, parte hartzeagatik...),
|
hitz
egiteko tonu eta erritmo lasaia, umorearen erabilera (norbere buruari barre egitea eta ikasleentzat ezagun diren egoerak baliatzea umorea eragiteko), ikasleak izenez edo abizenez izendatzea, hitanoa erabiltzea...
|
|
Maravillas Corbalánek azaltzen duenez, “modu intuitiboan egiten dute: erritmoa modulatu, azeleratu eta dezeleratu egiten dute, hitz egindako melodia moduko bat egiten dute, eta haurrei
|
hitz
egitean tonu altuera asko aldatzen dute”. Horri motherese (amatiarra) deitzen zaio.
|
2022
|
|
|
Hitz
egiteko tonu hura zen, aukera zitezkeen guztien artean, Fettes bezalako gazte baten gogoan eragiteko modu zuzenena. Macfarlaneren jokabidea jarraitzea onartu zuen.
|