Emaitzak: 11
2004 | ||
Jarraian, baina, | hitz egiteko tonua aldatzen zuela, esan zidan: | |
2009 | ||
MIMI. Niri ez | hitz egin tonu horretan. | |
2010 | ||
Begiak itxi ditut Josebaren | hitz egiteko tonua hobeto aztertzeko, eta erabaki dut, isurkari bati buruz ari banintz bezala, zein konposizio zuen une hartan: herena etsipen, herena ziurtasun eta herena intimitate. | |
Oso gogaitua nengoen Robertoren | hitz egiteko tonu desatseginaz. | |
2013 | ||
San Juan eguneko bazkarian protestaka hasitakoan bezala, gorrituta zeukan aurpegia. Bere | hitz egiteko tonua, ordea, apala zen. | |
2018 | ||
Jantokian sartu ginen, eta leku askotako kamioizaleak egonik, inpresio galanta eman genuen hor nonbait, platerak utzi eta guri begira gelditu zirenean. Txurrutaren | hitz egiteko tonuak ere lagunduko zuen? | |
Hurrengo hiru egunetan antzeko errutina errepikatu zen: 10.872 presoa abokatuarekin eta apaintzaileekin bildu zen setaren kopia hartan, Mariasun Larretxeak estrategia pixkanaka zehaztu, biohorman aurretik hautatutako bideoak elkarrekin ikusi eta hautaketa finagoa egin, presoaren zalantzak modu ahalik eta pedagogikoenean argitu, eta tarteka Mertxek eta Mariok Mariasunen eta, batez ere, 10.872 presoaren jarrera, keinuak, | hitz egiteko tonua, begiratzeko modua... zuzendu zituzten. Atzamar lodia kokotsaren azpian eta erakuslea masailean gora, hola, L bat eginez, jartzen baduzu, beste hatzak ezpainen aurrean bilduta, eite intelektuala ematen dizu, esaten dizutena adi entzuten eta ulertzen ari zarela ematen du; kontuz sudurrarekin egiten duzun keinu horrekin, odola usaindu duen piztia dirudizu; noizean behin erosoago jesarri, atzerago, besoak gurutzatuta..., bai, holaxe... | |
Pipertuta hitz egin zidan, suminduta baino, | hitz egiteko tonu karraskari batez: | |
2021 | ||
Horren kontzientziahartze handiagoa dago irakasleengan eta ikaslearengana hurbiltzen laguntzen duten portaera berriak agertu dira: ikasleen lekura gehiagotan gerturatzea, eskerrak ematea... | hitz egiteko tonu, eta erritmo lasaia. | |
Harreman horren kontzientzia hartze handiagoa dago irakasleengan eta ikaslearengana hurbiltzen laguntzen duten portaera berriak agertu dira: ikasleen lekura gehiagotan gerturatzea, eskerrak ematea (erantzuna emateagatik, entzuteagatik, parte hartzeagatik...), | hitz egiteko tonu eta erritmo lasaia, umorearen erabilera (norbere buruari barre egitea eta ikasleentzat ezagun diren egoerak baliatzea umorea eragiteko), ikasleak izenez edo abizenez izendatzea, hitanoa erabiltzea... | |
Maravillas Corbalánek azaltzen duenez, “modu intuitiboan egiten dute: erritmoa modulatu, azeleratu eta dezeleratu egiten dute, hitz egindako melodia moduko bat egiten dute, eta haurrei | hitz egitean tonu altuera asko aldatzen dute”. Horri motherese (amatiarra) deitzen zaio. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hitz | 11 (0,07) |
Lehen forma
hitz | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Goenkale | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hitz egin | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hitz egin tonu | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |