Emaitzak: 6
2016 | ||
BIM ez da soilik planoak modu eraginkorrago batean garatzeko software aldaketa bat, baizik hiru dimentsioko eredu batean informazio guztia sartzearen ondorioz lortzen den lan metodo berri bat. Tresna berri horretan, | hiru dimentsioko eredu parametriko bat partekatzen da, eta horren inguruan diziplina asko integratzen dira, aktore eta teknikari asko eredu horrekin lotuz. Horrek, eraikuntza alorrean, inoiz gertatu ez bezalako inplikazio eta aldaketa bat eskatuko du, lan joera ezinbestean elkarlanera bideratuz. | |
Dinamika profesionalarekin erlazio zuzena izanik, proiektu prozesu nahiz eraikuntza prozesu osoa lantzeko aukera ematen du. BIM teknologia erabiltzen da benetako Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntzaren ebazpenerako, | hiru dimentsioko eredu parametriko komun bat gai ezberdinen artean partekatuz, irakaskuntza eta lan merkatua lotzen direlarik. | |
Proiektua garatzen ari da Arkitektura Teknikoko Graduan 3 mailako lau irakasgairen artean. Adierazpen Grafiko Arkitektonikoa eta Proiektuak irakasgaiek jarduera bultzatzen dute, baina Neurketa eta Eraikuntza irakasgaiek une oro elkar eragiten dute | hiru dimentsioko eredua eboluzionatzeko, proiektuaren garapen egoki batentzako beharrezkoak diren parametroak eskuratuz. | |
Alde batetik, BIM teknologien erabilerak proiektuei trinkotasuna ematen die. Ikasleek | hiru dimentsioko ereduaren bidez proiektuaren aldaketa bat egiten dutenean, aldaketa hori plantan, altxaeran eta ebaketan islatzen da. Horrela, beti egongo da proiektua osatzen duten dokumentu guztien arteko trinkotasuna, oinarrian objektu bakar bat baino ez delako existitzen. | |
Lehenengo etapatik bigarren etapa digitalera eginiko saltoa ulertzea errazagoa izan zen eta, beraz, onarpen handia izan zuen. BIM ez da soilik planoak modu eraginkorrago batean garatzeko software aldaketa bat, baizik | hiru dimentsioko eredu batean informazio guztia sartzearen ondorioz lortzen den lan metodo berri bat. Tresna berri horretan, hiru dimentsioko eredu parametriko bat partekatzen da, eta horren inguruan diziplina asko integratzen dira, aktore eta teknikari asko eredu horrekin lotuz. | |
Horrek azpimarratzen du ikasleek beren ikaskuntzaren jabe izatea eta, era integralean, helburu du gizarteko beharrei egokitutako formakuntza malgua eskaintzea. Kurtsoaren hasieratik, lantaldeak eratu dira proiektuan jasotako gaiak garatzeko balioko duten | hiru dimentsioko ereduak sortzeko. Erabilitako softwarea AUTODESKen REVIT da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hiru | 6 (0,04) |
Lehen forma
hiru | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Aldiri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hiru dimentsio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hiru dimentsio eredu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |