Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2010
‎Bahillok azaldu duenez, 80ko hamarkadatik da benetako argazkilaritzazalea. Hain zuzen ere, bere emaztea ezagutu zuenetik; Euskal Herriko Unibertsitatean Komunikazio Zientzien Fakultatean ikasi zuen, eta bera izan zen komunikabideetan sartu ninduena. Argazkilaritza beste era batera ikusten hasi nintzen.
2015
‎Gaur egun, badira adibide eredugarri asko, hala nola The Nieman Journalism Lab, MIT Media Lab eta Mit Open Documentary Lab, Euskal Herriko Unibertsitateko Komunikazio Fakultateko Multimedia Komunikazio Masterra (UPV/EHU EITB) MMLab, edo Bitarteko Interaktibo Digital Aurreratuen Laborategia (Internet Media Lab) Madrilgo Unibertsitate Konplutentsean. Izaera profesionalekoen artean, aipagarria da Radio TelevisiĆ³n EspaƱolako (RTVE) Ikus entzunezko Laborategia, gorago aipatua, eta 201 1n abian jarri zuena ikus entzunezko talde horren Transmedia Sailak.
‎Nafarroako Unibertsitateko Komunikazio Fakultateko ikasleek hainbat dokumental ekoitzi zituzten 2012/ 2013 ikasturtean, web bidez eta transmedia ikuspegiarekin landuta (Orihuela, 2013). Halaber, Euskal Herriko Unibertsitateko Komunikazio Fakultateko Multimedia Komunikazio Masterrean (UPV/EHU EITB) multiplataforma eta multimedia ekoizpenarekin espezifikoki lotutako ikasgaiak ematen dira. Materia edo ikasgai horien arteko koordinazioak hainbat proiektu hezigarri garatzea ahalbidetu du 2010az geroztik (KulturLab).
2017
‎Euskal Autonomia Erkidegoko ikasleen %75 inguruk euskaraz egiten du unibertsitaterako sarbide proba. Euskal Herriko Unibertsitateko Komunikazio eta Gizarte Zientzietako Fakultatean, bestalde, euskarazko matrikulazioak ez dira %37ra heltzen. Zergatik?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia