Emaitzak: 7
2000 | ||
James C. Maxwell-ek 1864an liburu garrantzitsua argitaratu zuen. Elektrizitatea eta magnetismoa? izenburupean, energi mota bi | hauen arteko erlazio estua agerian utziz. Ordura arte, bi energia hauek independenteak zirelako ustea zegoen. | |
2001 | ||
Arratibelen ikerketan, horrelako emaitzak aurkitzen dira: «Konstruktu teoriko | hauen arteko erlazio kausalak aztertuz hauxe ikusten dugu: 1) badaude subjektuarengan garrantzitsuak diren zenbait aspektu (jaioterria, gurasoen lehen hizkuntza eta subjektuaren gertuko sareak duen euskararen ezagutza maila) eta aspektuhoriek subjektuaren sare soziala ahalbidetzen dute, hau da, subjektuak gertukonahiz urrutiko sarean eta norbanako erabilpenetan egiten duen euskararen erabilpen maila aurrez aipatu ditugun aspektuek markatuta dago; 2) sare horrek, aldiberean, subjektuarengan gertatuko diren azpiprozesu psikosozialetan eragingo du, eta, sarearen arabera, identitate bat, jarrera jakin batzuk eta orientazio motibazionaljakin bat gertatuko dira. | |
2007 | ||
Bestalde, zenbait ikertzailek aztertu dute nazio identifikazioaren mailakhonako bi aldagai | hauekin erlaziorik ote duen: batetik, nazio taldeekiko sentimenduak eta, bestetik, horiei egotzitako estereotipazio maila. | |
2009 | ||
Hitz bikote | hauek erlazio terminoak dira, hau da, bi egituren kokapenakerlazionatzen dituzte. Egitura bat soilik, beste batekin konparatu gabe, ez dakraniala edo kaudala, beste batekin konparatu behar dugu, bata kraniala etabestea kaudala direla esateko. | |
2010 | ||
Hauxa da klusterra definitzeko modu bat: «Arlo edo sektore batean harremanetan dauden enpresek eta | hauekin erlazioan dauden erakundeek, geografi esparruan hurbil daudenak, osaturiko taldea, baterako lan esparruek eta jarduera osagarriek loturik» (Oxford Research AS, 2008). | |
2019 | ||
Ikerketa honen helburua, Bilbo Handiko haur eta nerabeen ohitura sedentarioak eta elikaduraohiturak ezagutu eta bi faktore | hauen arteko erlazioak aztertzea zen, adinaren arabera. Bi urteetanzehar multimedia denbora eta dieta nola aldatzen diren aztertuz, eta faktore hauen arteko erlazioakezagutuz, etorkizunean neurri egokiak planifikatu ahal izango dira gazteen osasuna sustatu ahalizateko. | |
Haurtzarotik nerabezarora arte (bakarrik bi urtetan, 11 urtetik 14 15urtetara arte) multimedia jarduera sedentarioetan emandako denbora asko handitzen da, eta aldiberean, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ere okerragoa da. Bi faktore | hauen arteko erlazioa estuaikusi ez arren, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ona duten haurrek bideo-joko eta ekintzasedentario totalean denbora gutxiago ematen dute. Badirudi Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura onaizateak eta multimedia gailutan denbora gutxiago igarotzeak, gehiegizko pisua saihesteko lagungarriakizan litezkeela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hauek | 7 (0,05) |
Lehen forma
hauen arteko | 4 (0,03) |
hauekin | 2 (0,01) |
hauek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hauek erlazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hauek erlazio aztertu | 1 (0,01) |
hauek erlazio egon | 1 (0,01) |
hauek erlazio estu | 1 (0,01) |
hauek erlazio kausal | 1 (0,01) |
hauek erlazio ote | 1 (0,01) |
hauek erlazio termino | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |