2000
|
|
–O.K. terapia?
|
hau
oinarrizko dialektika batenernamuina da: Bestea eratu, hura adierazle nagusiaz inbestitu, harengandik, bai, bat edo adierazle salbatzailea jasotzeko.
|
|
goi mailako irakaskuntzaren antolaketa eta irakasleei eskatuko zitzaien eta Estatuak eman zien agiria. Nahiz eta azken puntu
|
hau
oinarrizko irakaskuntzan materialki ez bete, irakasle corpusaren helburua90 gauzatuko zen? École normale supérieure, ren sorrerarekin, hezkuntza sistemaren eraikuntza prozesua funtsezko zutabeaz hornituko zelarik.
|
|
Loi relative a l' enseignement dite Loi Falloux du 15 Mars 1850, in CHEVALLIER, P.; GROSPERRIN, B.: Op.; 160 Lege
|
honek
oinarrizko irakaskuntzaren bultzada nabarmena ekarri zuen, II. Errepublikaren eta Inperioaren garaietan Frantziako eskola historiaren ardatz nagusia izanik.
|
2002
|
|
Ekimen horiek 1766an iritsi ziren gorenera. Honako
|
hau
oinarrizko data da. Haren ondoren, egoera soziala oso larri bilakatu zen.
|
2005
|
|
Iturri soziologikoa: iturri
|
hau
oinarrizkoa eta oso garrantzitsua da. Ikasleak, gizarteko kide aktibo bat izateko, zein eduki menderatu behar dituen zehazten du.Adibidez:
|
2007
|
|
Horregatik, kontua ez da kontzeptuen artekoborroka, kontzeptu horien arteko harremanak josiz kontzeptu horien esanahiadeterminatzen duen sistema teorikoa egokia baldin bada behintzat. Eta zein dahonako
|
honetan
oinarrizko sistemaren estatus teorikoa eta ideologikoa. Paragrafoaren hondarrean datorren azken esaldia:
|
2009
|
|
Kapitulu
|
honetan
oinarrizko mailako kirolean, futbolean konkretuki, kiroltasunaridagokionez bizi den egoeraren berri eman dugu. Aipatu dugun bezala, beharbezalako arreta jarri zaie gazte kirolariek dituzten jarrerei, eta horien garapenean eragile gizarteratzaileek, alegia guraso eta entrenatzaileek, duten eraginari.Ikusi ahal izan dugunez, historian zehar egindako ikerketa ez espezifikoek eta gukgure partetik garatutakoak, neska eta mutilen artean, kiroltasunean diferentziakbadaudela iradokitzen dute.
|
2010
|
|
Ikus ditzagun lehenago errenta desberdintasunei buruz zehazturiko kontzeptuezberdinen arabera eskuragarri dauden datuak. Puntu
|
honetan
oinarrizko aipamenbat egin behar zaio desberdintasunak neurtzeko metodologiari, derrigorrezkoabaita International Comparison Program delakoak herrialdeen per capita errentarendatuei buruz egindako azken berrikusketaren (World Bank, 2008) aurreko etaondorengo informazioa ezberdintzea.
|
|
Hauxe da Porter en eredu
|
honen
oinarrizko irizpiderik garrantzitsuena: beste herrialdeak baino efizienteagoak izateko gai garen sektore zehatz horietan baino ez dugula espezializatu behar.
|
|
Europar Batasunaren sorreratik bertatik,
|
honen
oinarrizko osagaiak izan dira merkataritza arloko arauak. Europar Batasunaren merkataritza politika hedatuz joan da urtetik urtera, eta berregituratuko da berriz ere Lisboako Ituna indarrean sartuz gero.
|
2011
|
|
Beraz, euskararen sarrera Euskal Herriko kultur elkarteetan oso txikia zen. Horren atzean egon litezkeen arrazoiak ugariak dira eta ezagutzeko erakunde bakoitza banan banan aztertu genuke eta une
|
honetan
oinarrizko ezaugarri komunak eman ditzakegu bakarrik. Hala ere, garrantzitsua litzateke hori aztertzea, hobeto ulertzeko Euskal Herriko kultur elkarteek zergatik ez zuten goi mailarako euskarazko proiektu sendorik.
|
2012
|
|
Liburu
|
honen
oinarrizko egitura bi bloke tematikok osatzen dute.
|
2013
|
|
Proba
|
honetako
oinarrizko mugatzailea aurreko lotailu gurutzatua da eta bigarren mugatzailea barneko alboko lotailua.
|
2017
|
|
Atal
|
honetarako
oinarrizko bibliografia: Vernant, 1992, 1991; Molas Font et al. 2006; James eta Dillon, 2015
|
|
Atomizazioak azpi espresio hauek bilatzen ditu eta aldagai baliokide batengatik ordezkatzen ditu. Kontzeptu hau lan
|
honetan
oinarrizkoa izan denez, hurrengo adibideaklagunduko du hobeki ulertzeko.
|