Emaitzak: 5
2007 | ||
Horregatik, kontua ez da kontzeptuen artekoborroka, kontzeptu horien arteko harremanak josiz kontzeptu horien esanahiadeterminatzen duen sistema teorikoa egokia baldin bada behintzat. Eta zein dahonako | honetan oinarrizko sistemaren estatus teorikoa eta ideologikoa. Paragrafoaren hondarrean datorren azken esaldia: | |
2009 | ||
Kapitulu | honetan oinarrizko mailako kirolean, futbolean konkretuki, kiroltasunaridagokionez bizi den egoeraren berri eman dugu. Aipatu dugun bezala, beharbezalako arreta jarri zaie gazte kirolariek dituzten jarrerei, eta horien garapenean eragile gizarteratzaileek, alegia guraso eta entrenatzaileek, duten eraginari.Ikusi ahal izan dugunez, historian zehar egindako ikerketa ez espezifikoek eta gukgure partetik garatutakoak, neska eta mutilen artean, kiroltasunean diferentziakbadaudela iradokitzen dute. | |
2010 | ||
Ikus ditzagun lehenago errenta desberdintasunei buruz zehazturiko kontzeptuezberdinen arabera eskuragarri dauden datuak. Puntu | honetan oinarrizko aipamenbat egin behar zaio desberdintasunak neurtzeko metodologiari, derrigorrezkoabaita International Comparison Program delakoak herrialdeen per capita errentarendatuei buruz egindako azken berrikusketaren (World Bank, 2008) aurreko etaondorengo informazioa ezberdintzea. | |
2011 | ||
Beraz, euskararen sarrera Euskal Herriko kultur elkarteetan oso txikia zen. Horren atzean egon litezkeen arrazoiak ugariak dira eta ezagutzeko erakunde bakoitza banan banan aztertu genuke eta une | honetan oinarrizko ezaugarri komunak eman ditzakegu bakarrik. Hala ere, garrantzitsua litzateke hori aztertzea, hobeto ulertzeko Euskal Herriko kultur elkarteek zergatik ez zuten goi mailarako euskarazko proiektu sendorik. | |
2017 | ||
Atomizazioak azpi espresio hauek bilatzen ditu eta aldagai baliokide batengatik ordezkatzen ditu. Kontzeptu hau lan | honetan oinarrizkoa izan denez, hurrengo adibideaklagunduko du hobeki ulertzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 5 (0,03) |
Lehen forma
honetan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hau oinarrizko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hau oinarrizko ezaugarri | 1 (0,01) |
hau oinarrizko maila | 1 (0,01) |
hau oinarrizko sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |