Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2014
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehen eta bigarren ariketetan, aurkezten diren egoerak Piagetek proposatutako zenbait kontzeptu garrantzitsurekin erlazionatu behar dira; ondoren, aztergai den gaiarekin erlazionatutako zenbait galdera ireki proposatzen dira; azkenik, autoebaluazioa, lehen haurtzaroko garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.
‎Lehen kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehenengoan, garapenaren psikologiarekin erlazioa duten zenbait galdera proposatzen dira; ondoren, giza prozesua ulertzea eta espezie desberdinen arteko antzekotasunak eta desberdintasunak deskribatzea helburu duen dokumental bat aztertzen da; hirugarren ariketan, giza garapenaren oinarri antropologikoak eta biologikoak dira hizpide, haur basatiari buruzko dokumental bati sarrera emateko eta giza garapenean herentziak eta inguruneak duten eragina analizatzeko; bosgarren ariketan, giza garapenarekin erlazionatutako zenbait kontzeptu lantzen dira; horren ostean, bi testu desberdin proposatzen dira umeen eskubideak betetzen diren egiaztatzeko; zazpigarren ariketan, dokumental baten bidez herri desberdin batzuetako lau umeren garapenaren eta testuinguruaren teoriaren arteko erlazioa eztabaidatzen da; gainera, garapenaren psikologiari buruzko egungo ikuspegiari buruzko ariketa bat; azkenik, autoebaluazioa giza garapenaren eredu eta teorietako oinarrizko kontzeptuei buruzko edukiak ebaluatzeko asmoz.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehengo ariketan, aurkezten diren egoerak Piagetek proposatutako zenbait kontzeptu garrantzitsurekin erlazionatu behar dira; ondoren, gaiarekin erlazionatutako zenbait galdera irekiri erantzun behar zaie; horrez gain, proposatzen diren baieztapenak egia ala gezurra diren asmatu behar da; gainera, zenbait esalditako hutsuneetan deskribatzen diren kontzeptuak idatzi behar dira; azkenik, autoebaluazioa eskola aroko garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehengo ariketan, helduaroan gertatzen diren aldaketa fisiko eta kognitiboei buruzko zenbait galdera aurkezten dira; ondoren, zahartzaroko garapen biologikoari buruzko dokumental bat izango da mintzagai; hirugarren ariketan, helduaroko eta zahartzaroko aldaketa biologikoak nola hautematen diren eta zer eragin duten aztertzea da helburu; horrez gainera, zahartzaroari buruzko galde sorta izango da hizpide; amaieran, gaiari buruzko hainbat galdera ireki, eta, azkenik, autoebaluazioa, helduaroko eta zahartzaroko garapen fisiko eta ezagutzazko edukiak ebaluatzeko.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehenengoan, dokumental baten bidez hizkuntzaren jabekuntzari eta garapenari buruzko eztabaida ezagutzea da helburu; ondoren, aztergai den gaiari buruzko zenbait galdera ireki izango dira mintzagai; azkenik, autoebaluazioa, hizkuntzaren jabekuntza eta garapenari buruzko hainbat eduki ebaluatzeko asmoz.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen bi ariketa praktiko proposatu dira: 6 urte arteko umeen garapen kognitiboa aztertzeko bi esperimentu aurkezten dira; azkenik, autoebaluazioa, eskolaurrean garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: batetik, nerabeek pentsamendu formala bereganatzeko duten gaitasuna aztertzea da lehen praktikaren helburua, eta horretarako hainbat jarduera formal burutuko dira, hain zuzen konbinatoriako jarduerak (Gonzalez, Fuentes, de la Morena eta Barajas, 1995); bestetik, aztergai den gaiarekin erlazionatutako zenbait galdera ireki proposatzen dira; azkenik, autoebaluazioa, nerabezaroko garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.
‎Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehenengoan, giza gorputzari buruzko dokumental bat proposatzen da bizi zikloaren lehen aroekin, hau da, enbrioiaren eta fetuaren garapenarekin ikaslea ohitzeko; ondoren, haurdunaldiaren garapenari eta erditzearen momentuari buruzko dokumental bat; horrez gain, beste dokumental bat, non haurraren lehen hilabetetik lau urte arteko garapenaren prozesuaren berri ematen den eta praktika horren segidan, haur jaioberri baten gaitasunak, haren ezaugarriak eta funtzioak lurrean eta uretan nolakoak diren ezagutzeko beste hiru dokumental; azkenik, autoebaluazioa garun garapena eta garapen fisikoa haurtzaroan eta nerabezaroan ebaluatzeko asmoz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia