2000
|
|
Aurreneko atalean aztertu dugun hezkuntza sistema nazionalaren lehen urratsen prozesua nolabaiteko, haurdunalditzat? hartuz (mende erdiko haurdunaldia, beraz), oraingo
|
honetan
hezkuntza sistema nazional horren, erditzea, aztertzea izango da eskuartean dugun helburua176 Aipatutako. Plan Pidal?
|
|
–Fomento? hitzak (piztea edo bizkortzea, alegia) garbi asko adierazten du, Estatuak gizartearen modernotze prozesuari heldu nahi ziola, eta honen barruan, beste arlo batzuekin batera (nekazaritza, industria, merkataritza,...) hezkuntzak funtsezko zeregina bete behar zuela186 (bide batez, gogora dezagun, Gellner en ereduari jarraituz187 eta testuinguru
|
honetan
hezkuntzaren garrantzia nabarmenduz, modernotze prozesu horretan Estatuaren Estatu Nazio gisako konfigurazioa, honek dituen ondorioekin: alfabetatzea, kultur homogeneitatea, zentralizazio politikoa, etab.).
|
|
Ondorio gisa edo, Moyano legearekin administrazio publikoko erakunde espezializatuak sortu eta indartu zirela esan daiteke, Medina rekin196 batera. Esan beharrik ez dago administrazio mailako funtzioak betetzeko, Estatuaren izugarrizko enplegatu piloaren sorrera ekarri zuela horrek, nolabaiteko administrazio ejertzito zibilaz funtzionario armada hitz egin daitekeelarik197 Bestalde, beste arlo guztiekin gertatuko zenaren antzera, administrazio egiturei zegokienez ere, lege
|
honek
hezkuntza sistema liberalaren ezaugarri nagusienetariko bat indartu zuen; hots, zentralizazioarena. Horrela administrazio egitura uniformea ezarri zen, non adar guztiak, antolaketa hierarkikoaren barruan noski, zentrotik eraikitzen zen enbor sendoari lotuta zeuden.
|
|
XIX. mendean, ikusteko aukera izan dugun bezala, zeharo aldatu zen oinarrizko eskolari buruzko ikuspegia; Ruiz Berrio k202 dioenez, nortasunik gabeko erakunde galdua izatetik (maila horretako irakasleekin gertatzen zen moduan), testuinguru politiko, sozial eta ekonomiko berrian (Estatu Nazioaren eraikitze prozesua kokatzen zen testuinguruan, alegia) helburu nagusienetarikoa izatera pasatu zen.
|
Hau
hezkuntza sistema nazionalen garai historikoa da; irakaskuntza sekularizatu egin zen, eta Estatuek eskola sistemak arbitratzeko aukera egin zuten, beren irizpide ekonomiko, sozial, politiko eta ideologikoen arabera203 Eta oinarrizko irakaskuntza irakaskuntza sistema nazionalaren barruan bildu zen, Moyano legeak mende erdiko prozesuaren gailurra jorik.
|
2001
|
|
El nuevo horizonte sociocultural, Jose B. Terceiro eta Gustavo Matfas, Madril, 2001, 223 or.), Euskal Autonomia Erkidegoarena %6 besterik ez da. Eta hori, gure herri
|
honek
hezkuntza sistema ona eta teknologia sare serioa dituelakoan...
|
2002
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
UEUren proiektuak hazi emankorra eman dezake, benetako Euskal Unibertsitatea bilakatuz, bainaho rretarako bere egitura juridiko eta akademikoa goitik behera aldatu luke. Bestelako iturburua Ikastolen Elkartea izan daiteke, hainbat urte dituen proiektu sendo
|
hau
hezkuntzaren maila gorenera aplikatuz. Azkenik, sasieuskal unibertsitatea dugun Mondragon Unibertsitatearenaukera Nafarroara eta Iparraldera zabalduko balitz, euskaraz burututako eredu" nazional" baten aurrean egongo ginateke.
|
|
5 Gizarte
|
honek
hezkuntza estrategiak aldatzera behartzen gaitu, bereziki goi mailako hezkuntzan.
|
|
Aurrera begira, hiru titulaziorekin pausoka hasiko den prozesu batean, Mendeberri proiektua garatuko dugu.
|
Honek
hezkuntza eskakizun berriei erantzun nahi die: curriculumaren aldaketak, ikasleen eta irakasleen rol aldaketa eta baliabide didaktiko berriak.
|
2003
|
|
...este izaera batekoa, kondenatuari zaintzapeko askatasunaren neurri soila ezar dakioke kondena betetzeko falta den denbora horretan; horretarako, nahitaezkoa da Fiskaltzak hori eskatzea, adingabeen epaileak adingabearen letraduari, haren legezko ordezkariari, adingabeak babestu edo eraldatzeko erakunde publikoari eta epaiaren menpean dagoenari berari entzutea, eta epaile horrek adieraztea hori lege
|
honen
hezkuntza helburuarekin bat datorrela. Bestela, adingabeen epaileak betetzat jo dezake zigorra, eta azkendutzat, epaiaren menpean dagoenaren erantzukizuna.
|
|
Eskuliburu
|
honek
hezkuntzak nazioarteko lankidetzan duen zeregin garrantzitsua aldarrikatzen du
|
|
16.000 irakasle berri sartu dira ikasturte
|
honetan
hezkuntza sisteman
|
2004
|
|
Kontua beraz, transmititzen diren balio horiez kontziente izatea da, behin balio horiek zein diren jakinik horiek onartu eta argi aitortzeko, ala, bestela, balio desegokiak iritziz gero, zuzentzeko.
|
Hau
hezkuntzan ezinbestekoa da, haurrei eman nahi zaien hezkuntza eta orientabidea ezagutu beharra baitago.
|
|
Zergatik uste dugu arazo
|
hau
hezkuntzarena ere badela?
|
2005
|
|
Kategoria
|
honetan
hezkuntza eta irakaskuntzaren alorreko gaiak ukitu zituzten artikuluak sartu ditugu.
|
|
bertan dauden guztien beharrak ase behar dituela pentsatzendute. Ikuspegi
|
honek
hezkuntza, oro har, berreraikitzen du, curriculumetik (orokorra eta berezitua) abiatuta, eta horretaz gain, zentro bakoitza. Bizikidetzarako Hezkuntza Proiektua, duen eskola barne hartzaile baterantzbideratzen saiatzen da.
|
|
ikastetxe askotan plangintzaren diseinua egiten duentaldea da. Organo
|
honek
hezkuntza komunitateko sektoreak kontuan harturik eta Eskola Kontseiluaren onespenarekin, Ikasturteko Plangintzarendiseinua egingo du.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
• Gainera exijentzia
|
hau
Hezkuntza Saila PSEren eskuetan zegoenean ezarri zen, 1993an.
|
|
Humboldten obrak, bestela, eta gurera itzuliz, badu eraginik egungo hizkuntzaren pedagogian eta hizkuntzen didaktikan, batez ere L. Weisgerber-ek XX. mendearen lehen erdian haren hizkuntz teoria suspertu eta
|
honen
hezkuntz irakurketa ahalbidetu zuenetik193 Hari esker, batetik, hezkuntzaren, hizkuntzaren eta baita ere bi hauen arteko erlazioaren dimentsio antropologikoa hobeto ulertzeko moduan gaude: zentzu honetan esanguratsua da jakitea, eta batez ere pedagogiaren perspektibatik, hark bere egitasmo antropologikoen baitan garatzen duela bere pentsamendu linguistikoa, alegia, hain zuzen hizkuntzari funtzio humanizatzailea aitortzen diolako hartzen duela hizkuntza aztergai bezala.
|
2006
|
|
Karmele Bujan eta Pello Aramendi EHUko irakasle doktoreen artean osatutako liburu
|
hau
hezkuntza erakundeetan lan egiten dutenei dago zuzendurik. Ikastetxe, eskola zein ikastolako moldaketak, hobekuntzak eta berrikuntzak behar bezala egiteko ikasi beharra dagoena du gai.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
Lehenengo eta behin gogoratu behar dugu gure irakaskuntza sistema publikoa unibertsal eta doakoa planteatzen dela, gizarte
|
honek
hezkuntza instituzioa haren oinarrizko zutabea izan behar duela erabaki baitu. Bada, unibertsaltasunari dagokionez %100 ia lorturik dagoenean, eskolak hiritarren erosteko ahalmenean gizarte desberdintasunak errepikatzen jarraitzen du.
|
|
Hizkuntz politika zein immigrazioa zehar lerro moduan landu ohi diren bi gai ditugu. Kasu honetan euskararen hizkuntz normalizazioa abiapuntua izanik ere, esandako bi ikuspuntuak uztartzen saiatu gara, kasu
|
honetan
Hezkuntzaren eremuan kokaturik.
|
|
Eskola osoa birpentsatzeko prozesuak une
|
honetan
Hezkuntza proiektua berridaztera ekarri gaitu. Hain zuzen ere lan horretarako bi izan dira ardatz nagusiak:
|
2007
|
|
Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da.
|
|
Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailarenlaguntzaz argitaratu da.
|
|
Ipar Hegoa Fundazioak, ETA BERAU/
|
HAU
Hezkuntza eta ikasketa sindikalez arduratzen da, iazko irailean Iruñeko Baluarte KongresuJauregian antolatu zituen jardunaldien emaitza biltzen da argitalpen honetan.
|
|
Horrela, akzio politikoetan, Nafarroako Gobernuak auzitara eraman du Jaurlaritza,
|
honen
hezkuntza curriculumean bi erkidegoen bereizketa nafar gobernukoek nahi luketen modura egina ez dagoelako. Edo intromisio eta injerentziaren mamuaren espantuak aditu ditugu, hizkuntza arloko lankidetza iraunkorraren proposamena egitean balizko organoren baten aipua egin denean.
|
2008
|
|
Aspaldi
|
honetan
hezkuntzan nabari diren hutsuneak betetzera dator Ikastolen Elkarteak abian jarri duen proiektu hau, hau da, ariketak egiten trebe izaten lagunduko dio ikasleari eta, bidenabar, baita buruz ikasten ere, eta hori guztia autonomoki barneratzeko aukera eskaintzen dio proiektuak, betiere ikasle bakoitzaren gaitasuna eta beharrak kontuan izanez eta horiei ahal den egokiena erantzunez. Bestalde, proiektua aplikatuz, uste dugu, hainbat arazori aurre egiteko baliabide gehiago izango dela eskura, ikasketan eta ikasleen artean ematen den aniztasunean arreta gehiago ipiniko dela, irakaslearen eta ikaslearen denbora dedikazioa optimizatu egingo dela, eta, bestalde, bat bateko zuzenketa egingo duela, eta horrenbestez, etekinak hobetu eta ikaslearen autoerregulazioa eta autonomi maila handiagoa lortuko dela.
|
|
Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
miprofesor.es: proiektu
|
hau
hezkuntzako profesional talde batetik sortzen da, irakasleak eta ikasleak harremanetan jartzeko helburu nagusiarekin. Dagoeneko, 4.000 irakasle baino gehiago daude iragarrita.
|
|
Hezkuntza etapa desberdinekin lotutako 1.500 esteka eta informazio baino gehiago biltzen ditu. Proiektu berritzaile
|
hau
hezkuntza esparruko hiru erpinetara bideratuta dago: ikasleak, irakasleak eta gurasoak.
|
2009
|
|
Guztira EAEko 17 ikastolek Ikas Book ordenagailuak erabiltzen dituzte jadanik. Esperientzia
|
hau
hezkuntza sistema osora hedatu nahi dute.
|
|
Euskarazko komunikabideak lagundu behar ditugula argi daukagu, eta 9.567 euro bakarrik ematea gaizki dago; Euskararen Legeak, gainera, argi esaten du Nafarroako Gobernuak euskarazko hedabideak lagundu behar dituela, gehitu du. Ondorioz, une
|
honetan
Hezkuntza Departamenduan dirua nondik atera ikertzen ari dira, aukerak aztertzen. Gainera, urte honetako lehen seihilabetean egin nahi du Euskarabideko zuzendariak deialdia, lehenbailehen.
|
|
Eta azaldu zuen EAJrenak gehiago mindu duela. Alderdi jeltzaleak legealdi
|
honetan
hezkuntza alorrean izan duen jarrerak eragin diola legegintzaldiko desengainu handienetakoa. Egun indarrean dagoen hizkuntz eredua gainditu eta elebitasuna bermatuko lukeen legea oztopatu izana egotzi zion.
|
|
Egun
|
honetan
Hezkuntza Sistema Propioa zapaltzen dutela agerikoa da, beraz. Euskaldunok Hezkuntza Sistema Nazional bat izateko dugun eskubide eta beharrizana urratu eta gure herriaren kultura eta historia kontuan izan gabe, jai egun arrotzak ospatzera behartzen gaituzte.
|
|
Lehenik eta behin, azken legegintzaldi
|
honetan
Hezkuntza Saila kudeatu dutenen jokabidea dela-eta. Bere asmoekin itsututa, Hezkuntza Sailarentzat etorkizuneko agertoki bakarra Beasainen ikastetxe publiko bakarra izatea da.
|
2010
|
|
Guztira EAEko 17 ikastolek Ikas Book ordenagailuak erabiltzen dituzte jadanik. Esperientzia
|
hau
hezkuntza sistema osora hedatu nahi dute.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
Hezkuntza bideoteka: Murtziako Hezkuntza Sailaren baliabide
|
honek
hezkuntza mailen eta irakasgaien arabera sailkatutako bideo didaktiko ugari biltzen ditu. Bideo bakoitzean edukia eta iraupena aipatzen dira.
|
|
Horrela, LOEn ezarritako konpromisoa betetzen da, irakasgai
|
honi
hezkuntza sisteman eskaintzen diren gainerako irakaskuntzen antzeko tratamendua emateko.
|
|
Kontua da, hala ere, ekoizpenak gorantz egiten duenean indarrez egiten duela. Arestian ere iradoki dut erritmo horren zioa liburu mota
|
honek
hezkuntza egitarauekiko duen morrontzan egon daitekeela.
|
2011
|
|
Demagun ere, arropa hauekin guztiekin familia handi bat jantzi behar dugula. Zentzuzkoa da pentsatzea dauden oihal ezberdinen artean bakoitzaren tamainari dagokion arropa aurkitzen saiatuko ginatekeela, eta batentzako handiegia edo txikiegia den arropa aurkituz gero armairuan utziko genukeela neurriko norbaiti egokitu arte.Familia
|
honetan
Hezkuntza Publikoa deituriko neskatxa bat bizi zen. Egun batean, neskatxo horri soineko eta jaka bat jarri genizkion.
|
|
Modulu
|
hau
hezkuntza material modura baliatzeko diseinatu da, eta ikastetxeetako laborategietan bakarrik erabiltzekoa da, betiere laborategiek indarrean diren segurtasun arauen araberako ekipamendua dutela. Modulua beste edozein ingurunetan erabiltzea arriskutsu gerta daiteke.
|
|
Modulu
|
hau
hezkuntza materiala da, indarrean dauden segurtasun arauen arabera hornitutako ikastetxeetako laborategietan bakarrik erabiltzekoa. Arriskutsua izan daiteke modulua beste edozein lekutan erabiltzea.
|
|
Argitalpen
|
honek
hezkuntza xedeak soilik ditu. Debekatuta dago material hau hirugarrenei saltzea eta eduki guztiak edo horien zati bat egileen eta Copyrightaren berariazko baimenik gabe erreproduzitzea.
|
|
Argitalpen
|
honek
hezkuntza xedeak soilik ditu. Debekatuta dago material hau hirugarrenei saltzea eta eduki guztiak edo horien zati bat egileen eta Copyrightaren berariazko baimenik gabe erreproduzitzea.
|
|
Herbehereak: herrialde
|
honetako
hezkuntza baliabideak, eta bereziki irakasle eta ikasle kopurua, ez dira bakarrik ikasle kopuruaren arabera aitortzen, baizik eta ingurune sozioekonomiko eta etnikoaren arabera. Diskriminazio positiboaren politika 80ko hamarkadatik aurrera aplikatzen da.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
El Mundo ikasgela: egunkari
|
honen
hezkuntza gehigarriak koloretako orri didaktikoak biltzen ditu, DIN A3 tamainakoak, PDF formatuan, irakasleek edo ikasleek inprimatu eta horiekin lan egin dezaten. Infografia estatiko gisa, gai interesgarriak proposatzen ditu material didaktiko honek:
|
|
Barnetegiak: atari
|
honek
hezkuntza jokoen bilduma bat biltzen du, honela sailkatuta: komunikazioa, gizartea, ikastea edo digitala, eta eskolako irakasgaiak, hala nola historia, musika, plastika edo matematika.
|
|
egokiak eta are normalak, nahiz eta beste ingurumen batean desegokiak gertatu. " Euskara normaltzeko, herrialde normal batean bizi garela eta herri
|
honek
hezkuntza sistema normal bat duela onartu behar dugu [la]" adierazi da dekretu berriaren aurkezpen egunean. Euskal Herria aski herrialde normala da alde askotatik.
|
2012
|
|
Baina Parisen eta Londresen ere gauzak ez dira hain sinpleak". Prentsaurrekoan sailburuek adierazi zutenez," euskara normaltzeko, herrialde normal batean bizi garela eta herri
|
honek
hezkuntza sistema normala duela onartu behar dugu", eta, soziolinguista honen erantzuna: " Euskal Herria herrialde normala da, zalantzarik gabe, baina bere ezaugarriak ere baditu eta horietariko bat eleaniztasun sozial desorekatua da, eta ezaugarri hori kontutan hartu behar da, bereziki hizkuntzak eta hezkuntza ereduak kudeatzerakoan".
|
|
eta ikasturteen artean d ereduaren urteko bataz besteko igoera %1, 31ekoa izan da. Abiada
|
honekin
hezkuntza Sistema honek ikasle guztiak euskalduntzeko 76 uRTe inguru lirateke. euskararen presentzia administrazioan eta kalean kontseiluak 2010ean Barakaldon burututako udalaren hizkuntzapolitikaren neurketaren arabera, bereziki azpimarragarria da, zonalde mistoan egonik hizkuntza eskubideen bermerako corpus juridikoa artikulatua du: ordenantza hain zuzen.
|
|
Hezkuntza formalean aztertzen diren proiektu guztietan bezala, ebaluazioa da helburuetan aurreikusitako asmoak bete diren ala ez eta noraino bete diren baloratzeko erabiltzen den tresna, detektatzen diren akatsak artezteko eta hobetzeko asmoz. Gizarte hezkuntzako esku hartzeari dagokionez, atal
|
hau
hezkuntza formalean bezala planteatzen da.
|
|
Lanbide irudi
|
honek
hezkuntza formalaren eta ez formalaren sektorean egiten du lan, haurrentzako arretarako gizarte zerbitzuen sektorean. Hauek dira lanbide eta lanpostu garrantzitsuenak:
|
|
1.Konbentzio
|
hau
Hezkuntza, Zientzia eta Kulturarako Nazio Batuen Erakundearen estatu alderdien menpe jarriko da, berori berretsi edo onets dezaten, bakoitzaren prozedura konstituzionalarekin bat etorriz.
|
|
1 Konbentzio
|
hau
Hezkuntza, Zientzia eta Kulturarako Nazio Batuen Erakundearen Konferentzia Orokorrak berrikus dezake. Dena den, Konbentzio berrikusiaren alderdi izatera heltzen diren estatuei bakarrik eragingo dizkie berrikuspenak.
|
|
Hirugarren artikuluak egiten duen bezala, laugarrena ere Euskal Herrikoegoeraren azterketatik abiatzen da, oraingo
|
honetan
hezkuntza sistema aztergaihartuta. Hala, Euskal Herriko hezkuntza sistema bi estaturen ardurapean egonik, FitoRodriguez espainiar nahiz frantziar legedien berrikusketa eginez abiatzen da «EuskalHerriaren hezkuntza eskubideak.
|
|
Paradigma arrazional teknikoa: joera
|
honentzat
hezkuntza errealitatea errealitate naturala da, subjektuari kanpokoa zaiona, behagarria, neurgarria. Ezagumenduaobjektiboa da, eta gertaerak egiaztatuak eta errepikagarriak.
|
|
Paradigma arrazional teknikoa: joera
|
honentzat
hezkuntza errealitatea errealitate naturala da, subjektuari kanpokoa zaiona, behagarria, neurgarria. Ezagumenduaobjektiboa da, eta gertaerak egiaztatuak eta errepikagarriak.
|
|
«Liburu
|
hau
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren laguntzaz argitaratu da»
|
|
Idazmahaietan esertzen da eta, gainera, eskola orduetatik kanpo erabiltzen da ikasitakoa praktikan jartzeko edo hobetzeko. Tableta
|
honen
hezkuntza aplikazioek edo aplikazioek aukera ematen diete Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta goi mailako ikasleei matematikako edo beste irakasgai batzuetako ezagutzak zabaltzeko, bai eta klase interaktiboetan parte hartzeko edo laguntza materiala lortzeko ere.
|
2013
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Elkar artxiboa; Kontraluz Studio, 123RF, Google Maps (162 or.), Arabako Arkeologia Museoa (162 or.), Xabier Landa/ gourmet image (162 or.), Indalecio Ojanguren (174 or.), Eusko Jaurlaritza/ Mikel Arrazola (179 or), Idoia Zabaleta/ Argazki Press (213 or.); Mapak: ...rduna errazteagatik, honako enpresa hauei: Euskal Herriko Ikastolak E.K.E. eta Elkarlanean S.L.Esker oneko aitortza, ikasmaterial honetan hainbat euskarri eskura ipini diguten honako erakunde hauei: Ikastolen elkartea, Elkar argitaletxea, Ahotsak eta Axular LizeoaEsker bereziak, material honen ezarpen esperimentalen bidez, ekarpenak, oharrak eta iritziak egin dituzten ikastola guztiei.Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: 2013 05L.G.:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du.
|
|
Ikasmaterial honek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du.
|
|
Datorren ikasturtean aktibo egotea aurreikusten duen on line plataforma
|
honek
hezkuntzako eskaintza digital osoa eskuratzeko eta ikasleek behar dituzten liburuak erosteko aukera emango du
|
|
Testuliburuetan gastua murriztea ekarriko al du? Artikulu
|
honek
hezkuntzako azken urteotako aldaketa garrantzitsuenetako baten ezaugarri nagusiak azaltzen ditu.
|
2014
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du:
|
|
Ikasmaterial
|
honek
Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren hizkuntza azterketaren egokitasun aitormena du: Ikasmaterial honek Hezkuntza Sailaren dirulaguntza jaso du.
|