Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2001
‎Mintegi honen helburuen betetze mailari buruz esan behar da ezen, ikasturteamaieran egindako galdeketa baten arabera, irakasle gehienek ekarritako helburuakbete zituztela eta espero ez zuten gauza gehiago ere ikasi zutela. Baina, hori ereesan beharra dago, irakasle gehienek aitortu zuten, mintegira ikas unitateak ezagutzera baino ez zirela etorri, eta berentzat ustekabekoa izan zela hain programazabala aurkitzea.
2011
‎III. titulua irakasleen zereginari buruzkoa da; IV. titulua, irakaskuntza zentroei, haien tipologiari eta haien araubide juridikoari buruzkoa; V. titulua, zentroen parte hartzeari, autonomiari eta gobernuari buruzkoa; VI. titulua, hezkuntza sistemaren ebaluazioari buruzkoa; VII. titulua, hezkuntza sistemaren ikuskapenari buruzkoa; eta VIII. tituluak lege honen helburuak betetzeko ematen diren baliabide ekonomikoak eta hezkuntzako gastu publikoaren igoera jorratzen ditu.
2012
‎Irtenbide negoziatu bat lortzeko ahaleginak daude; ez gure aldetik, baizik eta Egiptoren eta AEBen aldetik. Ez gaude horren kontra, operazio honen helburuak betetzen baldin badira, esan dio ministroak EFE agentziari.
‎Alderdi kontratugile gorenen legeria nahikoa ez bada gaur egunean Hitzarmen honen helburuak betetze aldera eman diren Lege eta Erregelamenduen arau hausteak zigortzeko, orduan, alderdiok euren buruak behartzen dituzte premiazko neurriak hartzera, arau hauste horiek zigor zorrotzak izan ditzaten.
2013
‎ez digu pertsonaien bizitza osoaren berri ematen, horren ordez, pertsonaia bakoitzari ezaugarri nagusi zenbait egokitu eta, haren txanda iritsitakoan, kontaketak alderdi horietan baino ez du sakonduko. Horrela, ikuspegi partziala baina, aldi berean, zehatza ematen zaigu, eleberrian zehar, gertakariek hala bultzaturik, protagonisten karakterizazioan nabaritzen den bilakaerarekin batera, irakurleongan jakin mina areagotzera laguntzen duena.Ez dagokit niri ebaztea mundu zabalean hainbesterako ikusmina sortarazitako liburu honek helburua bete edo autorearen milioika jarraitzaileen fikzio egarria ase duen, baina edozein modutan, kalitatezko kontsumo literatura egin daitekeelako adibide garbia da J. K. Rowlingen Eserleku hutsa.Testua: Iraitz UrkuloArgazkiak:
2017
‎Lan honen helburua betetzeko lehenik eta behin TRPV1 hartzailea espresatzen ez duten sagutransgenikoetan sistema endokannabinoidearen parte diren osagaiak aztertu dira. Horretarako teknikaezberdinak erabili ditugu.
2020
‎Ikerlan honetako helburua bete egin da, arrazoizko neurri batean, bederen. Stakeholder engagement metodoa GU ren EP ren orbitara ekarriz, lehen zertzeladak inplementatu dira GEK ren aplikazioa euskararen sustapen politiketara ekartzeko.
‎Amaitzeko, lan honen helburuak bete diren ikustea behar beharrezkotzat jotzen da. Alde batetik, hezkidetzaren egoerari dagokionez, ikusi ahal izan da zer nolako diskurtsoak egiten diren Haur Hezkuntzan, eta ez soilik diskurtsoa, baizik eta praktikak eta erronka nabarmenak ere bildu ahal izan dira, hau da, diskurtsoen atzean dakarrena bistan geratu da.
‎Azterlan honen helburua betetzeko hiru ikerketa galdera zehaztu ditugu eta horien arabera antolatuta aurkeztuko ditugu emaitzak.
2022
‎Nork bere galderak egin, norbere galderak. Eta bizitza hau helburuz bete, proiektuz osatu, zentzuz jantzi.
2023
‎Ildo horretan, artikulu honetan hori egiteko sortu den tresna bat eskaintzen da, arestian aipatu dugun moduan, zazpi dimentsiotan banatutako 71 kategoriak osatzen dute erreminta. Ondorioz, esan daiteke ikerketa honen helburuak bete direla; alde batetik, emakumeentzako kirol kanpainetan genero perspektiba txertatzeko erabiltzen diren adierazleak identifikatu direlako, eta beste alde batetik, adierazle horiekin ebaluazio tresna bat proposatu delako.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia