Emaitzak: 8
2001 | ||
Mintegi | honen helburuen betetze mailari buruz esan behar da ezen, ikasturteamaieran egindako galdeketa baten arabera, irakasle gehienek ekarritako helburuakbete zituztela eta espero ez zuten gauza gehiago ere ikasi zutela. Baina, hori ereesan beharra dago, irakasle gehienek aitortu zuten, mintegira ikas unitateak ezagutzera baino ez zirela etorri, eta berentzat ustekabekoa izan zela hain programazabala aurkitzea. | |
2011 | ||
III. titulua irakasleen zereginari buruzkoa da; IV. titulua, irakaskuntza zentroei, haien tipologiari eta haien araubide juridikoari buruzkoa; V. titulua, zentroen parte hartzeari, autonomiari eta gobernuari buruzkoa; VI. titulua, hezkuntza sistemaren ebaluazioari buruzkoa; VII. titulua, hezkuntza sistemaren ikuskapenari buruzkoa; eta VIII. tituluak lege | honen helburuak betetzeko ematen diren baliabide ekonomikoak eta hezkuntzako gastu publikoaren igoera jorratzen ditu. | |
2012 | ||
Irtenbide negoziatu bat lortzeko ahaleginak daude; ez gure aldetik, baizik eta Egiptoren eta AEBen aldetik. Ez gaude horren kontra, operazio | honen helburuak betetzen baldin badira, esan dio ministroak EFE agentziari. | |
Alderdi kontratugile gorenen legeria nahikoa ez bada gaur egunean Hitzarmen | honen helburuak betetze aldera eman diren Lege eta Erregelamenduen arau hausteak zigortzeko, orduan, alderdiok euren buruak behartzen dituzte premiazko neurriak hartzera, arau hauste horiek zigor zorrotzak izan ditzaten. | |
2017 | ||
Lan | honen helburua betetzeko lehenik eta behin TRPV1 hartzailea espresatzen ez duten sagutransgenikoetan sistema endokannabinoidearen parte diren osagaiak aztertu dira. Horretarako teknikaezberdinak erabili ditugu. | |
2020 | ||
Amaitzeko, lan | honen helburuak bete diren ikustea behar beharrezkotzat jotzen da. Alde batetik, hezkidetzaren egoerari dagokionez, ikusi ahal izan da zer nolako diskurtsoak egiten diren Haur Hezkuntzan, eta ez soilik diskurtsoa, baizik eta praktikak eta erronka nabarmenak ere bildu ahal izan dira, hau da, diskurtsoen atzean dakarrena bistan geratu da. | |
Azterlan | honen helburua betetzeko hiru ikerketa galdera zehaztu ditugu eta horien arabera antolatuta aurkeztuko ditugu emaitzak. | |
2023 | ||
Ildo horretan, artikulu honetan hori egiteko sortu den tresna bat eskaintzen da, arestian aipatu dugun moduan, zazpi dimentsiotan banatutako 71 kategoriak osatzen dute erreminta. Ondorioz, esan daiteke ikerketa | honen helburuak bete direla; alde batetik, emakumeentzako kirol kanpainetan genero perspektiba txertatzeko erabiltzen diren adierazleak identifikatu direlako, eta beste alde batetik, adierazle horiekin ebaluazio tresna bat proposatu delako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
UEU | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
IVAP | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau helburu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau helburu bete | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |