Emaitzak: 11
2007 | ||
Sarrera moduko | hau egiteko erabili ohi den beste era bat da zehatz mehatz zerrendatzea diskurtsoan zehar garatuko diren gai guztiak, banan banan, aurkibide moduko zerbait aurreratuta. | |
2009 | ||
Ikerketa | hau egiteko erabili dugun tresnak bi alde nagusi ditu. Lehenengoak hainbat eremu ekologikotan jatorria duten aldagai soziodemografikoak (sexua, adina, egoera zibila eta familia egoera), aurremigratorioak (migratzeko arrazoiak eta finkapenerako intentzioa) eta postmigratorioak (lana, justizia, etxebizitza, emozioak, diskriminazio egoera eta hautemandako distantzia kulturala, akulturazio jokabideak, sare sozialak eta osasun mentala) aztertzen ditu. | |
2010 | ||
Artikuluaren hasieran esan duguna osatuz (ik. 3 oin oharra), hauek dira bibliografia | hau egiteko erabilitako irizpideak: | |
Ikerketa | hau egiteko erabilitako instrumentua bi zatitan banatutako galdeketa baizatnda.Lehena, hitzenasoziazioaskekoataladanoneskatzenzaien «emakumearen aurkako indarkeria» estimuluari buruz burura datozkien lehen lau hitzak idazteko. Bigarrenak, berriz, gizartea diskriminatzeko aldagai nagusiez gain (sexua, adina, egoera zibila, formazio akademikoa, bizilekua, biktimizazioesperientzia zuzena edo zeharkakoa?), hainbat galdera jasotzen ditu: | |
2012 | ||
Kalitate sailkapen honek oinarrizko hamabi irizpide hartu ditu kontutan, azterketa | hau egiteko erabili diren garrantzitsuenak. | |
2013 | ||
Atxikita doazkizue ikerketa | hau egiteko erabilitako inkestak. Irakasle nahiz ikasleren batek egin nahi izango balu, nsolano001@ikasle.ehu.es helbidera bidaltzea eskertuko nuke. Hartara, nire ikerketa lanak lagin handiago izango luke. | |
2014 | ||
3 Lan | hau egiteko erabili ditugun datuak Resocialització i llengües (RESOL): els efectes lingü� stics del pas de l’educació primària a secundaria en contextos plurilingües (Birsozializazioa eta hizkuntzak [RESOL]: | |
2019 | ||
Ikerketa | hau egiteko erabili diren datuak, UPV/EHUko Donostiako Informatika Fakultateak antolatuta hiru urtez, 10 urte bitarteko hainbat haurri eskaini zaien kode orduan jasotako inkestak dira. 2015/ 2016, 2016/ 2017 eta2017/ 2018 ikasturteetan, zortzi, zazpi eta hamabi ikastetxetan egin da ekimena. | |
2020 | ||
Amorru hori | hau egiteko erabiltzen dugun tresna emozionaletako bat da. | |
2021 | ||
Begira! Betiko filosofia berbera izan dogu" bertsino" | hau egitean erabili doguna: Oinarrizkoari zehatz jarraitu, begirunez, iturritik ahalik eta gitxien aldenduz"! | |
2022 | ||
Datuak egon badaude, ordea, eta Garraio Sailak berak emandakoak dira hiru irakasleek azterketa | hau egiteko erabilitakoak. Horregatik, harrigarria iruditu zitzaien, Gara egunkariari azaroaren 28an emandako elkarrizketan Arriolak adieraztea ez zekiela Euskal Y-ak eramango zuen salgaien kopuruez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 11 (0,07) |
Lehen forma
hau | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
UEU | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
HABE | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau egin | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hau egin erabili | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |