Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2008
‎Quousque tandem?! eko lehen orrietan azalpen hau aurkitzen dugu, hasiera batean ulergaitz suerta daitekeena: «Liburua eduki daukagunean idatzi ohi da:
2009
‎15 Azcona, 1992; Azcona, Muru eta García Albi, 1994; Azcona, Cagio eta Giró, 1992 Azkeneko liburu horretan, honako harribitxi hau aurki dezakegu: «Después decaerán momentáneamente, para crecer de 1900 a1914 luego, un nuevo reflujo migratorio, en pequeña proporción, hasta la llegada de la guerra civil.
2012
‎Hezkuntza sistemari dagokionez, begirada homogeneizatzailea ez dator bat ikerketa honetan aurkitu dugunarekin. Batetik, gure ikerketan ondorioztatu dugu joera orokor sendo, eraginkor eta hedatuak daudela.
‎Familiari dagokionez, halaber, begirada dimentsiobakarra ez dator bat ikerketa honetan aurkitu dugunarekin. Familiak erreprodukzio lanak etengabe egiten dituela ondorioztatu dugun arren, funtzio horri ihes egiten dioten beste hainbat fenomeno ere topatu ditugu.
‎Norabide horretan, norbanakoaren interpretazio lan aktiboa funtsezkoa iruditzen zaigu ikerketa honetan aurkitu duguna azaldu ahal izateko. Posizio sozialaren baldintzen itzulpen lan sortzailea eginez, norbanakoak bere baldintzak ekoizten ditu.
‎Ziurgabetasuna masiboki hedatu da. Testuinguru honetan aurkitu dugu lan erreaburn out() dei dezakegun fenomenoaren hedapena.
2017
‎Baina ez dirudi beste arlo batzuetatik asko aldentzen denik. Vasconia aldizkaria() aztertu zuenean Carmelo Landa Montenegrok (2005) honako distribuzio hau aurkitu zuen:
‎Orokorrean, emaitza horiek adierazte dute ongizatearen ikuspegi ekologiko batetik lan egiteko beharra (Birman et al., 2005), non esku hartze psikosozialak pertsonen autonomia pertsonal eta soziala garatzeko tresnak eskaini behar baititu, alde batera utzita esku hartze asistentzialak. Era berean, ekintzak taldeetan egitea sustatzen da elkarrekintza soziala indartzeko eta ikerketa honetan aurki daitezkeen ongizatearen fenomeno moderatzaileak errazteko: kohesioa, sostengu soziala, gaitasun sozialen ikaskuntza, identitate amankomunaren sendotzea eta etorkizunaren itxaropena immigrazioaren zoritxarrei aurre egiteko.
‎Lehenik, lagina gure testuingurukoa izanik, zaila da emaitzak beste testuinguruetara zabaltzea. Hala ere, ikerketa honetan aurkitutako datuak erabilgarriak dira beste testuinguru soziokultural antzekoetan gertatzen dena ulertzeko. Bigarrenik, kulturaren eta sexuaren erregresio analisiak ezin izan dira egin, lagina ez delako behar bezain handia.
2021
‎Diogunaren adibide bat Eduardo Gonzalez Calleja (2013: 462) egilearen aipamen honetan aurkitzen dugu: " La transicion democratica permitio una fugaz suavizacion de la legislacion represiva de los delitos polticos heredada del franquismo, pero el recrudecimiento de las acciones violentas impuso el retorno a una legislacion de excepcion".
‎Izan ere, orain arte arratoi kumeekin eskuratutako emaitzak ez dira batere koherenteak izan, nahiz eta azken urteetan zenbait ikerketak ezkutuko inhibizioaren fenomeno hau behatzea lortu duten (Cheatle eta Rudy, 1979; Chotro eta Alonso, 1999, 2003; Gaztañaga et al., 2015; Hoffmann eta Spear, 1989; Kraemer, Hoffmann, eta Spear, 1988; Mickley et al., 2014; Yap eta Richardson, 2005). Baina beste hainbat ikerketa ere badaude, zeinetan fenomeno hau aurkitu ez den (Guanowsky, Misanin, eta Riccio, 1983; Manrique, Gamiz, Moron, Ballesteros eta Gallo, 2009; Misanin, Blatt eta Hinderliter, 1985; Nicolle, Barry, Veronesi, eta Stanton, 1989). Adibidez, ikerketa batzuetan ez da ezkutuko inhibizioa aurkitu jaio ondorengo 18 edota 24 egunera arte (Guanowsky et al., 1983; Manrique et al., 2009; Misanin et al., 1985; Nicolle et al., 1989).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia