Emaitzak: 8
2008 | ||
Aipatu dugun Arte cromlech liburu proiektuko ideia nagusiak Quousque tandem?! | honetan aurkitu ditzakegu, batez ere: –El arte hoy, la ciudad y el hombre? | |
2012 | ||
Hezkuntza sistemari dagokionez, begirada homogeneizatzailea ez dator bat ikerketa | honetan aurkitu dugunarekin. Batetik, gure ikerketan ondorioztatu dugu joera orokor sendo, eraginkor eta hedatuak daudela. | |
Familiari dagokionez, halaber, begirada dimentsiobakarra ez dator bat ikerketa | honetan aurkitu dugunarekin. Familiak erreprodukzio lanak etengabe egiten dituela ondorioztatu dugun arren, funtzio horri ihes egiten dioten beste hainbat fenomeno ere topatu ditugu. | |
Norabide horretan, norbanakoaren interpretazio lan aktiboa funtsezkoa iruditzen zaigu ikerketa | honetan aurkitu duguna azaldu ahal izateko. Posizio sozialaren baldintzen itzulpen lan sortzailea eginez, norbanakoak bere baldintzak ekoizten ditu. | |
Ziurgabetasuna masiboki hedatu da. Testuinguru | honetan aurkitu dugu lan erreaburn out() dei dezakegun fenomenoaren hedapena. | |
2017 | ||
Orokorrean, emaitza horiek adierazte dute ongizatearen ikuspegi ekologiko batetik lan egiteko beharra (Birman et al., 2005), non esku hartze psikosozialak pertsonen autonomia pertsonal eta soziala garatzeko tresnak eskaini behar baititu, alde batera utzita esku hartze asistentzialak. Era berean, ekintzak taldeetan egitea sustatzen da elkarrekintza soziala indartzeko eta ikerketa | honetan aurki daitezkeen ongizatearen fenomeno moderatzaileak errazteko: kohesioa, sostengu soziala, gaitasun sozialen ikaskuntza, identitate amankomunaren sendotzea eta etorkizunaren itxaropena immigrazioaren zoritxarrei aurre egiteko. | |
Lehenik, lagina gure testuingurukoa izanik, zaila da emaitzak beste testuinguruetara zabaltzea. Hala ere, ikerketa | honetan aurkitutako datuak erabilgarriak dira beste testuinguru soziokultural antzekoetan gertatzen dena ulertzeko. Bigarrenik, kulturaren eta sexuaren erregresio analisiak ezin izan dira egin, lagina ez delako behar bezain handia. | |
2021 | ||
Diogunaren adibide bat Eduardo Gonzalez Calleja (2013: 462) egilearen aipamen | honetan aurkitzen dugu: " La transicion democratica permitio una fugaz suavizacion de la legislacion represiva de los delitos polticos heredada del franquismo, pero el recrudecimiento de las acciones violentas impuso el retorno a una legislacion de excepcion". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
honetan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hau aurkitu | 7 (0,05) |
honetan aurkitu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hau aurkitu datu | 1 (0,01) |
honetan aurkitu ezan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |