Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2001
‎Zure ahalegin honetatik ateratako ondorio zuzenena?
2003
‎Ikerlan honetan ateratako ondorioetara begira, behintzat, hiria ezagutu gabe, eskaintza turistikoaz gozatu nahi duten bidaiariei hiria eroso eta erakargarri gertatzeko ahaleginetan dabiltzan langileen ospea ez da onik ageri.
2006
‎Hala ere, zenbait akats genetiko behar dira, kolpe ugarien teoria deritzona, patologiaren suszeptibilitate nahikoa izateko, Rodríguez de Córdoba eta Elena Goicoechea de Jorgek, ikerketaren lehen idazleak, esan zuten. Ikerketaren zuzendariak adierazi zuenez, azterlan honetan ateratako ondorioek “eragin garrantzitsuak dituzte giltzurruneko eta begietako beste patologia batzuetan, hala nola adinari lotutako makula endekapenean”. Patologia hori 60 urtetik gorako pertsonen artean da nagusi.
2009
‎Honela laburbilduko nituzke azterlan honetatik ateratako ondorioak:
2010
‎Tesi honetatik ateratako ondorioen arabera, haur goiztiarrek arazo psikofuntzionalak (elikagai batzuk ez onartzea, bereziki) eta jarrerari lotutako arazoak (sumindura, aurka egiteko ohitura eta agresibitatea, esaterako) erakutsi ohi dituzte.
2011
‎10 Zer ikusten da LEDetan, etengailua posizio batean eta bestean jarritakoan? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin:
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎Zergatik? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
‎10 Zer ikusten da LEDetan, etengailua posizio batean eta bestean jarritakoan? Osatu taula hau ateratako ondorioekin.
2014
‎Ikerketa honetatik ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela. Horrela izan da, horrela da eta horrela izaten jarraituko du.
‎Ikerketa honetatik ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela.
‎Ebaluazio honetatik ateratako ondorioekin, eskuliburuaren bigarren bertsioaosatu dugu (Aldezabal et al., 2010b) eta ikusitako hutsuneak betetzeaz gain, etiketatzeko erabiliko ditugun irizpideak ere findu eta zehaztu ditugu eskuzko lanaerrazte aldera. Bestalde, aditzen sarrerak lantzearen garrantzia ere azpimarratu dugu.Aditz bakoitza etiketatzen hasi aurretik, adierak, argumentuak, rolak, PB VNraegin beharreko egokitzapenak, eta abar aztertu ditugu eta aditzaren sarrera lexikalaproposatu dugu.
2017
‎Jarraian dagoen 3 atalean KabiTerm eta MatxinMed sistemak deskribatuko ditugu, sistemahauen komunitate ebaluazioa, Medbaluatoia, azalduko dugu eta emaitzak erakutsiko ditugu. Bukatzeko, 4 atalean lan honekin ateratako ondorioak laburbilduko ditugu eta 5 atalean etorkizunean egin nahikogenituzkeen lanak zerrendatuko ditugu.
2019
‎Bi laginetan bertsuak dira erabilera joera nagusien proportzioak. Beraz, badago oinarria esateko azterketa honetatik ateratako ondorioak aplikagarriak zaizkiola unibertso osoari, akats tarte handirik gabe. unibertso osoa esanda, zera esan nahi dut: Ondarroan ikasten duten 16 urte bitarteko nerabe guztiak
2022
‎Lan honetatik ateratako ondorioei dagokienez, lehenik, EAEko curriculumaren eta testuliburuen artean dagoen desoreka dugu. 4.4 atalean azaldu moduan, Heziberri 2020 Planak hizkuntzaren alderdi sozialaren lanketarako ezarritako helburua ezagutza hutsetik haratago doa, ikasleen hizkuntza jarreretan eragitea euskararen erabilera sustatzea ere lortu behar dela ezartzen baitu, eta horiek lortzeko eduki zerrenda oso garatua dela esan daiteke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia