2001
|
|
Zure ahalegin
|
honetatik
ateratako ondorio zuzenena?
|
2003
|
|
Ikerlan
|
honetan
ateratako ondorioetara begira, behintzat, hiria ezagutu gabe, eskaintza turistikoaz gozatu nahi duten bidaiariei hiria eroso eta erakargarri gertatzeko ahaleginetan dabiltzan langileen ospea ez da onik ageri.
|
2006
|
|
Hala ere, zenbait akats genetiko behar dira, kolpe ugarien teoria deritzona, patologiaren suszeptibilitate nahikoa izateko, Rodríguez de Córdoba eta Elena Goicoechea de Jorgek, ikerketaren lehen idazleak, esan zuten. Ikerketaren zuzendariak adierazi zuenez, azterlan
|
honetan
ateratako ondorioek “eragin garrantzitsuak dituzte giltzurruneko eta begietako beste patologia batzuetan, hala nola adinari lotutako makula endekapenean”. Patologia hori 60 urtetik gorako pertsonen artean da nagusi.
|
2009
|
|
Honela laburbilduko nituzke azterlan
|
honetatik
ateratako ondorioak:
|
2010
|
|
Tesi
|
honetatik
ateratako ondorioen arabera, haur goiztiarrek arazo psikofuntzionalak (elikagai batzuk ez onartzea, bereziki) eta jarrerari lotutako arazoak (sumindura, aurka egiteko ohitura eta agresibitatea, esaterako) erakutsi ohi dituzte.
|
2011
|
|
10 Zer ikusten da LEDetan, etengailua posizio batean eta bestean jarritakoan? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin:
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
Zergatik? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
|
10 Zer ikusten da LEDetan, etengailua posizio batean eta bestean jarritakoan? Osatu taula
|
hau
ateratako ondorioekin.
|
2014
|
|
Ikerketa
|
honetatik
ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela. Horrela izan da, horrela da eta horrela izaten jarraituko du.
|
|
Ikerketa
|
honetatik
ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela.
|
|
Ebaluazio
|
honetatik
ateratako ondorioekin, eskuliburuaren bigarren bertsioaosatu dugu (Aldezabal et al., 2010b) eta ikusitako hutsuneak betetzeaz gain, etiketatzeko erabiliko ditugun irizpideak ere findu eta zehaztu ditugu eskuzko lanaerrazte aldera. Bestalde, aditzen sarrerak lantzearen garrantzia ere azpimarratu dugu.Aditz bakoitza etiketatzen hasi aurretik, adierak, argumentuak, rolak, PB VNraegin beharreko egokitzapenak, eta abar aztertu ditugu eta aditzaren sarrera lexikalaproposatu dugu.
|
2017
|
|
Jarraian dagoen 3 atalean KabiTerm eta MatxinMed sistemak deskribatuko ditugu, sistemahauen komunitate ebaluazioa, Medbaluatoia, azalduko dugu eta emaitzak erakutsiko ditugu. Bukatzeko, 4 atalean lan
|
honekin
ateratako ondorioak laburbilduko ditugu eta 5 atalean etorkizunean egin nahikogenituzkeen lanak zerrendatuko ditugu.
|
2019
|
|
Bi laginetan bertsuak dira erabilera joera nagusien proportzioak. Beraz, badago oinarria esateko azterketa
|
honetatik
ateratako ondorioak aplikagarriak zaizkiola unibertso osoari, akats tarte handirik gabe. unibertso osoa esanda, zera esan nahi dut: Ondarroan ikasten duten 16 urte bitarteko nerabe guztiak
|
2022
|
|
Lan
|
honetatik
ateratako ondorioei dagokienez, lehenik, EAEko curriculumaren eta testuliburuen artean dagoen desoreka dugu. 4.4 atalean azaldu moduan, Heziberri 2020 Planak hizkuntzaren alderdi sozialaren lanketarako ezarritako helburua ezagutza hutsetik haratago doa, ikasleen hizkuntza jarreretan eragitea euskararen erabilera sustatzea ere lortu behar dela ezartzen baitu, eta horiek lortzeko eduki zerrenda oso garatua dela esan daiteke.
|