Emaitzak: 8
2001 | ||
Zure ahalegin | honetatik ateratako ondorio zuzenena? | |
2009 | ||
Honela laburbilduko nituzke azterlan | honetatik ateratako ondorioak: | |
2010 | ||
Tesi | honetatik ateratako ondorioen arabera, haur goiztiarrek arazo psikofuntzionalak (elikagai batzuk ez onartzea, bereziki) eta jarrerari lotutako arazoak (sumindura, aurka egiteko ohitura eta agresibitatea, esaterako) erakutsi ohi dituzte. | |
2014 | ||
Ikerketa | honetatik ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela. Horrela izan da, horrela da eta horrela izaten jarraituko du. | |
Ikerketa | honetatik ateratako ondorio nagusia aipatzekotan esan behar dugu gaztelerak eragin nabarmena duela gure egunerokoan eta horrek gure hizketa modua guztiz baldintzatzen duela. | |
Ebaluazio | honetatik ateratako ondorioekin, eskuliburuaren bigarren bertsioaosatu dugu (Aldezabal et al., 2010b) eta ikusitako hutsuneak betetzeaz gain, etiketatzeko erabiliko ditugun irizpideak ere findu eta zehaztu ditugu eskuzko lanaerrazte aldera. Bestalde, aditzen sarrerak lantzearen garrantzia ere azpimarratu dugu.Aditz bakoitza etiketatzen hasi aurretik, adierak, argumentuak, rolak, PB VNraegin beharreko egokitzapenak, eta abar aztertu ditugu eta aditzaren sarrera lexikalaproposatu dugu. | |
2019 | ||
Bi laginetan bertsuak dira erabilera joera nagusien proportzioak. Beraz, badago oinarria esateko azterketa | honetatik ateratako ondorioak aplikagarriak zaizkiola unibertso osoari, akats tarte handirik gabe. unibertso osoa esanda, zera esan nahi dut: Ondarroan ikasten duten 16 urte bitarteko nerabe guztiak | |
2022 | ||
Lan | honetatik ateratako ondorioei dagokienez, lehenik, EAEko curriculumaren eta testuliburuen artean dagoen desoreka dugu. 4.4 atalean azaldu moduan, Heziberri 2020 Planak hizkuntzaren alderdi sozialaren lanketarako ezarritako helburua ezagutza hutsetik haratago doa, ikasleen hizkuntza jarreretan eragitea euskararen erabilera sustatzea ere lortu behar dela ezartzen baitu, eta horiek lortzeko eduki zerrenda oso garatua dela esan daiteke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hau | 8 (0,05) |
Lehen forma
honetatik | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hau atera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hau atera ondorio | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |