Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2001
‎Kirol merkatuan mota horretako gehigarri nutrizionalen sorta bat dago, eta horien kontsumoa oso hedatuta dago errendimendu handiko atleten eta kirol populazioaren artean.Arlo horretako adituek ohartarazi dutenez, laguntza ergogenikoren bat erabili edo sustatu aurretik, entrenatzaileek, kirol medikuek, nutrizionistek, dietistek eta atletek jakin behar dute zer mekanismo erabiltzen dituzten substantzia horiek, zer ondorio kaltegarri dituzten, zer dosi erabili diren azterlanetan eta zer onura lortzen dituzten haiek erabiltzen dituztenek. Atletak, entrenatzaileak bezala, atletismoan parte hartzen lagunduko dieten nutrizio osagarriak bilatzen arituko dira beti, eta, beraz, abantaila nabarmena emango die beste lehiakide batzuei. Hala ere, lehenik jakin behar dute zein oinarri biokimiko eta fisiologikotan hobetzen diren laguntza ergogenikoek kirol errendimendua, haren mitoak eta errealitateak, eta nola aplikatzen diren kirol jardueran.Atleta askok uste dute elikagai, prestakin edo gehigarri jakin bat kontsumituta nabarmen handituko dela haien errendimendua.Hala ere, konposatu horiek kontrako eragina izan dezakete elikadura plan egoki bat ordezten dutenean.Azpimarratu behar da substantzia horien erabilera ez dela errendimendu handiko atletak soilik; nerabe kirolari askok erabiltzen dituzte, eta, kasu askotan, entrenatzaileek gomendatzen dituzte gimnasioetan.
2008
‎Curriculumaren egokitzapen oso handiak behar dituzten ikasleentzat baliabide espezifikoak jarri behar dira, autonomia pertsonala eta soziala hartzen lagunduko dieten baliabideak, eta hola lortuko dute eskola esparruan gehiago integratzea eta eguneroko bizitzan dituzten trebetasunak eskuratzea.
‎Gaur egun, Sociedad y Educación Europako Fundazioaren Hezkuntza eta Gizarte Azterlanen Institutua zuzentzen du. Institutu horren helburu nagusia da hezkuntzaren eta prestakuntzaren arduradun eta sustatzaileei erabakiak hartzen lagunduko dieten proposamenak eskaintzea, ikerketa sozialean eta egungo politiken eta hezkuntza ereduen azterketan oinarrituta.
2011
‎Hezkuntza programa ludikoa Down Españan federatutako 83 elkarteetara iritsiko da datozen hilabeteetan. Irakurketa errazean diseinatuta, Down sindromea duten gazteek ohitura osasungarriak hartzen lagunduko dieten tailerrak egin ahal izango dituzte. Beste proposamen batzuen artean, historiako pertsonaiekin jardun dute egoera askotan, saskibaloi partida bat jolastu ahal izango dute elikagaiekin, eskolara oinez joan dute sedentarismoa saihesteko edo erosketa osasungarria egin ahal izateko.
‎Teknologia berriek euskarri, material eta aplikazio ugari ekarri dizkiote hezkuntza inguruneari, irakasleen irakaskuntza bultzatzen dutenak eta ikasleei beren ikaskuntzan paper dinamikoagoa hartzen laguntzen dietenak. Marrazketa teknikoaren arloak zeregin garrantzitsua eta funtsezkoa du, eta, neurri handi batean, baliabide eta tresna interaktibo berri horien onura jasotzen du.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia