Emaitzak: 4
2013 | ||
Aurtengo ikasturtean herriko zarataren egoerari buruz aritu dira hausnartzen, ikasgelan azalpenak jaso eta herriko kaleetan neurketak eginez.Behin lanketa egin eta gero, Orion aurkitutako arazoak konpontzeko proposamenak egin dizkiete udal ordezkariei. Hala, alkatea eta ikastetxe bakoitzeko ikasle ordezkariak udaletxean elkartu ziren aurreko maiatzaren 10ean, erabakiak | hartzeko prozesua bertatik bertara ezagutuz.Ikasleen proposamenei erantzuna eman zien Beñat Solaberrieta alkateak eta Udalak etorkizunera begira dituen proiektuak azaldu zituen. Modu berean, ikasleek herriko egoera hobetzearen alde hartzen dituzten konpromisoak aurkeztu zituzten. | |
Behin lanketa egin eta gero, Orion aurkitutako arazoak konpontzeko proposamenak egin dizkiete udal ordezkariei. Hala, alkatea eta ikastetxe bakoitzeko ikasle ordezkariak udaletxean elkartu ziren aurreko maiatzaren 10ean, erabakiak | hartzeko prozesua bertatik bertara ezagutuz. | |
2015 | ||
Hain zuzen, ikertu diren negoziazioak hainbat eremutan garatzen dira, besteak beste, baliabide material eta ekonomikoen kudeaketan (jabetzak, soldata, gastuak...), etxeko zein zaintza lanetan (seme alabak hezteko eta zaintzeko moduak eta etxeko lanak), lan munduari lotutako bizipen eta interesetan (prestakuntza, ikasketak...), bikotearen konfigurazioari berari eragiten diotenetan (elkarbizitza, egoera zibila, monogamia, bikote eredua...) edota, azkenik, bikotetik kanpoko harremanekin eta ekintzekin lotutakoetan (denbora propioa/ bikote denbora, interesak, hobbyak?). Interesgune nagusia, hortaz, erabakiak | hartzeko prozesua bera izango da, eta prozesu horretan sor daitezkeen estrategia, oztopo eta aurrerapausoak. Era horretan, negoziazio prozesu horiek, bikote eredu tradizionalekin3 konparatuz, jarraipen nahiz aldaketen adierazle esanguratsuak izango dira, bai maila ideologikoan baita praktikoan ere. | |
2018 | ||
«Beharrezkoa da auzia mahai gainean jartzea, eztabaidatzea eta prozesu garden bat abiatzea, orain arteko opakutasunetik aldenduta». Joxe Abaurreak, Iruñeko Udaleko Hiri Bizigarri eta Etxebizitza saileko zinegotziak (EH Bildu), parte | hartze prozesua bera «aberasgarritzat» jo du: «Gobernu itun programatikoaren puntuetako bat zen arkitektura lehiaketa publiko bat antolatzea, baina aintzat hartu behar dugu espazio horrek ezaugarri propioak dituela; horregatik erabaki dugu, lehiaketaz gain, gogoetarako jardunaldiak antolatzea eta auzia mahai gainean jartzea».Hirigintzaren ikuspuntutik, monumentua bidegurutze batean dago: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Urola kostako GUKA | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu prozesu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu prozesu bera | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |