2013
|
|
Eta izenetan azken aurrekoak zer erlazio du ondoren duen izenarekin? Adjektibo eta izen horiek ordezkatzeko,
|
har
itzazu kontuan ohar horiek, baitituzu edozein hitzekin ordezkatu.
|
|
1 Kalkulu orria baliatuz, egin ezazu Ibarbe Futbol Elkartearen aurrekontua. Horretarako,
|
har
itzazu kontuan izandako sarrerak eta irteerak, eta elkarteko partaide kopurua.
|
|
3 Zer ezagutu eta zer egin proposatzen digu unitateak eskaera horri erantzuteko? Galderari erantzuteko,
|
har
itzazue kontuan bigarren zereginean adierazitako zehaztapenak.
|
|
2 Zingira eremuaz ari garela, gogoratu behar da orain dela bost urte udalak ikerketa bat enkargatu ziola Ikerkor ingurumen enpresari.
|
Har
dezagun kontu, azken bost urteetan eremua ez dela aldatu, eta, beraz, ikerketa hartatik ateratako ondorioak oraindik ere balekoak izaten jarraitzen dutela.
|
2014
|
|
Horretan laguntzeko, erantzun honako bi galdera hauei.
|
Har
ezazue kontuan zer ikasi duzuen aurreko unitatean literaturari eta solasaldiei buruz.
|
|
Lehenengoan, rolen araberako betebeharrak eta ardurak jasoko dituzue. Bigarrenean, aldiz, egitekoen plangintza jasoko duzue, lanak zerrendatuz(
|
har
itzazue kontuan 6 eta 25 jardueretako plangintzan aipatutakoak ere). Hori dena egindakoan, osatu antzerki fitxa.
|
|
Pasartea kokatzeko (landa/ hiri ingurua, zer motatako eraikina: etxea, kalea, monasterioa&, zer nolako dekoratua...),
|
har
ezazue kontuan 1 osagaiaren amaieran egindako Antzerki Fitxa1 Informazio hori kontzeptu mapa batean laburbildu dezakezue, eta idazkariak gordeko du.
|
|
Pasartearen argumentua idaztean,
|
har
itzazue kontuan 7 jardueran helarazi zitzaizkizuen giltza hitzak. Zehaztu ezazue argumentuan zer pasatuko den eta pertsonaia bakoitzak zer egingo duen.
|
|
a) Zer erakundeko kide izango ziren arrantzale horiek?
|
Har
ezazu kontuan 30 jarduera.
|
|
c) Lot ezazue margolan bakoitza pertsonaia hauetako batekin, eta osatu taula.
|
Har
ezazu kontuan bi pertsonaia sobera daudela.
|
|
2 XVI. mendean zer herrialdetako europarrak ibili ziren Afrikako inguru honetan?
|
Har
ezazu kontuan 8 jarduera.
|
|
a) Mapa egiten hasi aurretik, lot ezazu Urdanetak egindako geldialdi bakoitza dagokion koordenatuarekin; bila ezazu horretarako behar duzun informazioa.
|
Har
ezazu kontuan koordenatu bat sobera dagoela.
|
|
a) Rolak banatu.
|
Har
ezazue kontuan aldatu egin behar dituzuela hasierako rolak. Osatzeko taula jarduera fitxetan dago.
|
|
Zerrendatu itzazue iruzkinetan agertzen diren aurreiritziak. Horretarako,
|
har
itzazue kontuan grafikoaren eta elkarrizketaren analisian ondorioztatutako ideia nagusiak.
|
|
1 Hautatu aukera egokia urratsa zuzena izan dadin, eta kokatu taularen bigarren zutabean; horretarako,
|
har
itzazu kontuan aurreko jardueretan aztertutako prozedurak. Ondoren, osa ezazu bigarren adibideari dagokion zutabea.
|
2016
|
|
Baina nola esplikatu daiteke aurreko definizio hori errazago? Ekosistema hitzak zer esan nahi duen jakiteko,
|
har
itzazu kontuan honako puntu hauek.
|
2017
|
|
a) Osa ezazue A partaidearen denbora abiadura taula.
|
Har
ezazue kontuan denbora neurtzen hastean haren abiadura ez zela 0 m/ s, baizik eta aurretik zekarren eta konstante iraun duen abiadura.
|
|
2 Lehenik, adostu ezazue, taldekideen artean, informazioa komunikatzeko dokumentu mota eta bere egitura. Bigarrenik,
|
har
ezazue kontuan lanaren edukiak antolatzeko honako eskema hau:
|