Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2000
‎Eta nola etorri zitzaidan, antzina hartan Jobi bezala, Jainkoaren maradikatzeko gogoa! Ordea, irensten nuelarik birao hura, otoitz egin nion segidan Goikoari ezin barrendikago barka ziezadala, eta eskatu nion ezen izan zezala Felisa zeruko lorian eta har zezala haur bat bezala bere beso kementsuen artean, nola hartzen baininduen umetan hark ni.
2001
‎Egunean 10 gramo har dezake haurrak hasieran, eta kopuru hori hilero 10 gramoz ugaldu ahal izango da, 40 gramora iritsi arte.
2002
‎Nahaste hori areagotu egin daiteke gurasoek arreta behar adina ematen ez badiote; beraz, ezinbestekoa da lehenbailehen jakitea nola jokatu behar duten. Adituek aholkatzen diete gurasoei arau argiak har ditzatela haurrek jakin dezaten zer espero den, eta zigor laburrek eraginkorrak izan daitezen aholkatzen badute, baztertu egiten dituzte fisikariak. Garrantzitsua da janari ordutegi egonkorrak, jarduerak, loa eta beste lan finko batzuk zehaztea, haurraren bizi erritmoa ez aldatzeko, giro ordenatua eta lasaia izateko.
2004
‎alergia bat izateko aukera eta asma izateko %66 gehiago. Etorkizunean, datu horiek lagungarriak izan daitezke amek neurri gehiago har ditzaten haurren asma eta alergiak prebenitzeko. Zehazki, Arshadek adierazi zuen “ikerketa berria bideratu litzatekeela fetuaren sistema immunologikoaren garapenean eragina izan dezaketen ingurumeneko eraginak identifikatzera”.
2010
‎Gehien gustatzen zaizkien frutak hautatzeko lana ere har dezakete haurrek, eta horiekin zuku bat egin edo likidotu.
2011
‎Nola jokatu haur hiperaktibo baten aurrean? Adituek gurasoei aholkatzen diete arau argi batzuk har ditzatela haurrak jakin dezan zer espero duen beragandik, eta, zigor laburrak eraginkorrak izan daitezen gomendatu arren, fisikariek ez dute onartzen. Garrantzitsua da, halaber, janarien, jardueren, loaren eta bestelako lan finkoen ordutegi egonkorrak ezartzea, haurraren bizi erritmoa ez aldatzeko eta giro ordenatu eta lasaia bultzatzeko.
2014
‎Salaketa aurkeztu ondoren, salatutako gertaeren egiazkotasuna ikertzen da, eta Komiteak, berriz, eskubidea izango du eskubideen urraketa konpontzeko, bai eskubideen urratzea konpontzeko, bai eta adingabeak balizko errepresaliatik babesteko ere. Estatu horri eskatuko dio behin behineko neurriak har ditzala haurra edo haur taldea babesteko. Horretarako, UNICEFek argituko du.
2016
Har itzazue haurrak!
2017
Har itzazue haurrak!
2023
Har ezazu haurren ardura.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia