2004
|
|
Laburbilduz, ikasgai konkretuetan moldapenak akaso egin litezke, baina ideala Goihenetxek proposamena ikasgai konkretu batean aplikatzea barik bere filosofia abiapuntutzat
|
hartu
eta hezkuntza planak osotara eraberritzea litzateke, Madrildik ezartzen diren espainiar kuotak derrigor bete beharrik gabe. Hola, DBHn munduko, Europako eta Euskal Herriko historia tarteka liteke; Batxilergoko lehen mailan munduko historia garaikidea batetik eta Euskal Herrikoa bestetik banako ikasgaietan eman (eta azken hau hautazkoa izanik Espainiakoa historia ere hautazko gisa eskain liteke); eta batxilergoko azken kurtsoan, ostera ere, euskal eta europar historia elkartuta azaldu.
|
2005
|
|
Adibidez, lehentasuna euskaran jarriz, eta ukipeneko bigarren hizkuntzan ere bai; 2) Lehentasunen arabera, helburuak ere argi jarri, helburu juridikoak betez. Adibidez, euskaraz eta espainieraz gaitasun osoa lortzea, euskara lehenetsiz, bi hizkuntzak ikasleentzat" naturalak" izan daitezen; 3) Adina kontuan
|
hartu
eta hezkuntzako mailetan lau hizkuntzekiko plangintza bateragarria eraiki; 4) Modu egokienak zeintzuk diren kontuan hartu: murgiltzea, curriculumaren ikasgaiak hainbat hizkuntzatan ikasiz eta biziz.
|
2010
|
|
Bultzada politikoaren ondorio da funtsean. Halaber, salatu dute proiektuaren jorratze prozesuan hezkuntza eragileak ez dituztela kontuan
|
hartu
eta Hezkuntza Sailak ez diela ezagutarazi eztabaidagai dagoen edukirik.
|
2011
|
|
3.3 dokumentuaFamiliek hezkuntza sisteman duten parte hartzeari buruzko diagnostikoaFamiliaren parte
|
hartzearen
eta hezkuntzaren kalitatearen artean harreman zuzena dagoela badakigun arren. Kalitaterako eta Ebaluaziorako Institutu Nazionalak familiak eskolan duen parte hartzeari eta inplikazioari buruz 1997an egin zuen Espainiako hezkuntza sistemaren diagnostikoaren arabera?, familiako gurasoak oso gutxi erlazionatzen dira, eta ia ez dute konpromisorik hartzen beren seme alabek ikasten duten zentroekin lan... Ondorioak hauek dira: Gurasoek ez dute gogorik erakusten elkarteetan parte hartzeko, nahiz eta elkarte horiek. IGEak?
|
2012
|
|
1.5 ESKU
|
HARTZEA
ETA HEZKUNTZA EZ FORMALA
|
|
1.3 ESKU
|
HARTZEA
ETA HEZKUNTZA
|
2013
|
|
Hortaz, Eibarren gerran txikitutako eskolen berreraikuntzaz aparte, gerraosteko hezkuntza arkitekturaren garapen nagusia iniziatiba pribatuaren esku egon zen, batez ere Bigarren Hezkuntzaren formazioa. Estatuak, garapen ekonomikoak biztanleen trebakuntzarekin erlazioa zuela ulertu ez zuen arte, 50eko hamarkadaren bukaera arte, ez zuen hezkuntzarekiko jarrera aldatu eta, hortaz, hezkuntza bermatu eta ziurtatzeko eskolak eraikitzeko planak martxan jarri211 Ordutik aurrera beste herrietan egiten ari ziren eskola antolakuntzak kontuan
|
hartu
eta hezkuntza arkitektura berritu zen, Eibarren kasuan beranduago Alvaro Libanok 1967an egin zuen Lan Unibertsitatea, egun Euskal Herriko Unibertsitateko egoitza dena, horren eredu izan daiteke (Palacio Díaz, 2004: 68).
|
2022
|
|
urte honen bigarren seihilekoa. Halaber, EH Bilduk ere galdegin du eskaera horiek aintzat
|
hartzea
eta hezkuntzako lantaldea biltzea, datak hartan erabaki ditzaten.
|