Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2000
‎" Eskualde hori bilakatu da norberaren axioma existentzialak egiaztatzeko inguru egokiena. Naturaleza malkar eta elkor horretan beste nehon baino eskuera handiagoa du norbere ahalmenak oro, hala nola asmamena, adimena, jakin mina... erabiltzeko." (Habe 295) Horregatik, lurralde horretatik ezin izango du ihes egin eta erabaki bat hartu du. Irakurleoi erabakia zein izango den izenburutik bertatik adierazten zaigunez, idazleak erabakiari berari garrantzia eman baino, nahiago izan du patrimonioa salgai jartzeak pertsonaiari sortarazi dizkion sentimendu, oroitzapen eta gogoetak islatzen saiatzea.
2007
‎Horrez gain, ondo lotu gabekoikuspegi bat izatetik integratutako ikuspegi bat izatera igarotzen dira. Garapenhorrek antzekotasun handiak ditu norberaren ezagutzaren garapenarekin. Hala ere, bada bien arteko ezberdintasunik; izan ere, besteak deskribatzeko garaian, gizabanakoak askotan deskribapen horien ardatz gisa bere burua hartzen du; bereburua deskribatzen duenean, berriz, gehienetan ez ditu erreferentziatzat hartzenbeste pertsonak.
2014
‎Bigarren testua, Krutwigena: " Inportantzia positibo handiagoa du norberaren estrategiaren baitan bataila bat galtzeak, iniziatiba galdu gabe, etsaiaren estrategiaren barnean bataila bat taktikoki irabazteak baino". Oinarrizko afera Foruak digu argitu:
2016
‎Egungo gizartean, protokoloak eta irudiak garrantzi handia dute norberaren arrakastan eta enpresarenean.
‎liburua zatika irakurriko da herriko eragile eta herritarren artean. Jarduera ildo honetatik, euskarazko irakurzaletasuna sustatu nahi da, izan ere, irakurketak garrantzi handia du norberaren eta kolektiboaren kultura sustatzeko orduan.
2021
‎Elkarrekintza hori, lankidetzaren bidez eta kooperazioan egindako lanaren ondorioz sortzen den harreman sozioedukatibo hori, alegia, horren oinarria da, eta aldatu egiten da taldekideen eta haien profilaren, garatu beharreko jardueraren eta helburuen, ikasgelako hezkuntza ingurunearen eta abarren arabera. ...aikitzea proposatzen den heinean, elkarrekintza didaktikoa eta elkarrekintza kooperatiboa dira proposamen didaktiko honetarako ardaztuko ditugun bi printzipio pedagogiko metodologiko garrantzitsu, besteak beste, ikaskuntza testuinguru lasaiagoak eta hobeto egituratutakoak sortzen laguntzen duela, ikasleen komunikazioa eta elkarrizketa hobetzen dela, ikasleek euren artean kontaktu eta ulermen maila handiagoa dutela norberarena zein ulermen kolektiboa, eta halaber, elkarri entzutea nahiz elkar onartzea errazten diela frogatuta dagoelako (Fohlin, Sedem eta Allodi, 2021; Mundelsee eta Jurkowski, 2021; Liu eta Yang, 2022).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia