Emaitzak: 6
2000 | ||
" Eskualde hori bilakatu da norberaren axioma existentzialak egiaztatzeko inguru egokiena. Naturaleza malkar eta elkor horretan beste nehon baino eskuera | handiagoa du norbere ahalmenak oro, hala nola asmamena, adimena, jakin mina... erabiltzeko." (Habe 295) Horregatik, lurralde horretatik ezin izango du ihes egin eta erabaki bat hartu du. Irakurleoi erabakia zein izango den izenburutik bertatik adierazten zaigunez, idazleak erabakiari berari garrantzia eman baino, nahiago izan du patrimonioa salgai jartzeak pertsonaiari sortarazi dizkion sentimendu, oroitzapen eta gogoetak islatzen saiatzea. | |
2007 | ||
Horrez gain, ondo lotu gabekoikuspegi bat izatetik integratutako ikuspegi bat izatera igarotzen dira. Garapenhorrek antzekotasun | handiak ditu norberaren ezagutzaren garapenarekin. Hala ere, bada bien arteko ezberdintasunik; izan ere, besteak deskribatzeko garaian, gizabanakoak askotan deskribapen horien ardatz gisa bere burua hartzen du; bereburua deskribatzen duenean, berriz, gehienetan ez ditu erreferentziatzat hartzenbeste pertsonak. | |
2014 | ||
Bigarren testua, Krutwigena: " Inportantzia positibo | handiagoa du norberaren estrategiaren baitan bataila bat galtzeak, iniziatiba galdu gabe, etsaiaren estrategiaren barnean bataila bat taktikoki irabazteak baino". Oinarrizko afera Foruak digu argitu: | |
2016 | ||
Egungo gizartean, protokoloak eta irudiak garrantzi | handia dute norberaren arrakastan eta enpresarenean. | |
liburua zatika irakurriko da herriko eragile eta herritarren artean. Jarduera ildo honetatik, euskarazko irakurzaletasuna sustatu nahi da, izan ere, irakurketak garrantzi | handia du norberaren eta kolektiboaren kultura sustatzeko orduan. | |
2021 | ||
Elkarrekintza hori, lankidetzaren bidez eta kooperazioan egindako lanaren ondorioz sortzen den harreman sozioedukatibo hori, alegia, horren oinarria da, eta aldatu egiten da taldekideen eta haien profilaren, garatu beharreko jardueraren eta helburuen, ikasgelako hezkuntza ingurunearen eta abarren arabera. ...aikitzea proposatzen den heinean, elkarrekintza didaktikoa eta elkarrekintza kooperatiboa dira proposamen didaktiko honetarako ardaztuko ditugun bi printzipio pedagogiko metodologiko garrantzitsu, besteak beste, ikaskuntza testuinguru lasaiagoak eta hobeto egituratutakoak sortzen laguntzen duela, ikasleen komunikazioa eta elkarrizketa hobetzen dela, ikasleek euren artean kontaktu eta ulermen maila | handiagoa dutela norberarena zein ulermen kolektiboa, eta halaber, elkarri entzutea nahiz elkar onartzea errazten diela frogatuta dagoelako (Fohlin, Sedem eta Allodi, 2021; Mundelsee eta Jurkowski, 2021; Liu eta Yang, 2022). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
handi ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
handi ukan norbera | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |