Emaitzak: 3
2012 | ||
esparru horri dagokionez ere, emakumeak gero eta kopuru esanguratsuagoan agertzen dira tokiko jarduera politikoan, baina emakume horiek zailtasun handiak dauzkate gizonezkoek normaltasun osoz eratzen dituzten lidergoak osatzeko (Larrinaga, Amurrio, Mateos, 2009). Oro har, boteregune eta erabakiguneak betetzen dituztenean, emakumeek erresistentzia | handiei egin behar diete aurre; are gehiago, modu ez-formal batez bada ere, eskakizun-maila handiagoa aplikatzen zaie. Aldiz, zuzendaritza-eta lidergo-lanek normaltzat hartzen dira gizonengan, eta begirunez ikusten dira. | |
2017 | ||
Testuinguru ezberdinetan egindako ikerketek zera frogatu dute: gizarte hartzailearekin zenbat eta distantzia kultural handiagoa duten pertsonek (erreala edota hautemana) orduan eta zailtasun sozioekonomiko, psikosozial eta kultural handiagoei aurka egin behar dietela (adibidez, Berry, 1997; Nesdale eta Mak, 2003; Ward eta Kennedy, 1999; Ward, Bochner eta Furman, 2001); izan ere, esfortzu | handiagoa egin behar dute ulertzeko eta ikasteko hizkuntza, ohiturak, komunikaziorako behar diren trebetasun sozialak, arauak, rolak, sinesmenak, balioak eta abar; eta gainera, gutxiespen-egoera gehiago pairatzen dituzte lan-arloan, etxebizitza bilatzean edota giza harremanetan. Zailtasun kopuru handiago horrek azaltzen du estres-maila altuagoa eta ongizate gutxiago izatea testuinguru hartzailearekiko distantzia kultural handiagoa dutenean edo hautematen dutenean (Smith eta Bond, 1993; Ward et al., 2001). | |
2023 | ||
Beraz, erreprodukzioaren alderdia azpimarratzen duen sozializazioaren ikuspe-giari dagokionez, gazteen parte-hartzeari eta politika liskartsuari buruzko ikerketek bat egiten dute nabarmentzean emakume gazteek parte-hartze defizitarioa jasaten dutela eta gizonek baino ahalegin | handiagoa egin behar dutela nortasun aktibista legitimatzeko (Gordon, 2008; 2009; Taft, 2010; 2014). Hartara, emakumeek aukera gehiago dute oztopoak izateko aktibismo liskartsua gauzatzean, eta eragin emo-zional negatiboak ere bizitzeko beren ikaskuntza politikoan, batetik, ezarritako irizpi-deak ez dituztelako egoki betetzen (Craddock, 2019), eta, bestetik, irizpide horietara doitzeko kostu pertsonal handiak dituen etengabeko ahalegina egin behar dutelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
handi egin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
handi egin behar izan | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |