Emaitzak: 6
2010 | ||
«Egun hartan, eskolako lagun andana Biarritzen elgarretarat bildurik, eskualdun eta mendien bi alderdietarikako erdaldun, notari, mediku, abokat, potikario, ingañadore, eta | handi batetako irakasle zenbeit, goxoki bazkalduak ginen denak mahain beraren inguruan, leihoak zabaldurik, itsas hegiari dauden ostatuetarik batean». | |
2011 | ||
Berak erakusten zuen gaia sentitzen zuen, gustukoa zuen, nik oso gutxi. Irakaskuntzaren arrakastaren gako | handi bat irakasleek gaiarekiko sentitzen dutena erakustean datza; berdin matematika izan, nola geologia izan. hori nola lortzen den, ez da erraza, baina irakaslearen profesionaltasuna inportantea da. dena den, gure hizkuntza eta kulturarekiko sentitzea askoz errazagoa da formazioa eta ezagutza baldin badago eta, ondoren, sentitzen duzun hori transmititzea | |
Irakaskuntzaren arrakastaren gako | handi bat irakasleek gaiarekiko sentitzen dutena erakustean datza; berdin matematika izan, nola geologia izan. | |
Amerikako hizkuntza indigenen komunitateetara begiratuz gero ere, hezkuntzan emandako aurrerapauso | handienetako bat irakasle elebidunen hazkundea izan da, 1980 inguruan hasita batez ere (Francis eta Reiyhner, 2002). Adibide zehatzago bat | |
2021 | ||
Horrenbestez, Imbernon i jarraiki, formakuntza ezartzeko erreforma makillaje berriei heldu baino, hobe litzateke benetako birprofesionalizazio bati heltzea; hots, lanbidea birpentsatu genuke, benetako dekonstrukzioa gauzatu eta berriro ere diseinatu. Eta, noski, horrek guztiak ere ez luke askotarako balioko baldin eta irakasleak ez badu bere autoritatea berreskuratzen; jarraitzeko, Bolivarekin, DBHk porrot egin badu, neurri | handi batean irakaslearen formakuntzaz ahaztu direlako da, horrek identitate profesionalarekin lotutako krisi larria suposatu baitio Bigarren Hezkuntzako irakasle askori, bereziki Batxilergotik zetozenei, bestelako formakuntza eta praktiketara baitzeuden ohiturik. Irakasleek egoera ezezagun eta berri batera moldatu behar badute, ezin da beraien esku utzi, egoera berrira moldatu ahal izateko formakuntza egokia eskaini behar baitzaie. | |
2023 | ||
Hirugarren adibidea orain dela gutxikoa da. Mendebaldeko unibertsitate | handi bateko irakasle bat Princetonera ailegatu zen abenduaren bukaeran. Morey irakaslearekin lan egitea zuen asmoa, Princetongo unibertsitatean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 6 (0,04) |
Lehen forma
handi | 5 (0,03) |
handienetako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Erlea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
handi bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
handi bat irakasle | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |