Emaitzak: 7
2003 | ||
Ez soilik eskuragarritasunagatik, baita, neurri handi batean, kalitateagatik ere, kate trofiko osoan eragin kaltegarria izan dezakeen alderdi bat. Mundu osoko | hainbat ikerketak aztertzen dute arazo hori. Bereziki interesgarria da gehiegizko karga kutsatzailea konpontzen saiatzea. | |
2009 | ||
Talde arteko hizkuntza soslaiaren lerrotik | hainbat ikerketak aztertu du hizkuntzaren erabilera genero estereotipoen arloan (Fiedler, Semin eta Finkenauer, 1993; Guerin, 1994; Wigboldus, Spears, eta Semin, 2005). Emaitzetan, hizkuntzaren erabileran ezberdintasunak agertu dira genero estereotipoen arabera, teoriak aurreikusten duen moduan. | |
2013 | ||
Olaziregik (1998) euskal gazteen irakurzaletasuna aztertzean ondorioztatu zuen, besteak beste, adinean gora egin ahala gutxiago irakurtzen zela, emakumezkoak zirela irakurzaleenak, etxekoen eragina nabarmena zela, eta gainerakoek baino gehiago irakurtzen zutela euskaraz, eta, halaber, EUSTATen 1989 eta 1994 urteetako Bizi kondizioen inkestak oinarri hartuta, Olaziregik nabarmendu zuen, oro har, emakumezkoek eta 35 urtetik beherakoek joera handiagoa zutela literatura irakurtzeko, baina egunean aisialdirako ordubete baino gutxiago zutela gizonezkoen% 36k eta emakumezkoen% 64k. Bestalde, irakurleen ezaugarriak zeharka iradokitzen dituzten | hainbat ikerketa aztertuz gero, gutxi gorabeherako argazki bat egitera hurbil gaitezke. Esate baterako, irakurketa ohiturei buruzko inkestak (Conecta, 2010) nabarmentzen du batez bestekoaren gainetik daudela honakoak: | |
2014 | ||
Diskronia. | Hainbat ikerketak aztertu dituzte AGNHaren eta denboraren pertzepzioaren arteko harremanak. Haur oldarkorrak bere ekintzaren ondorenetan pentsatzeko denborarik gabe ekiten du. | |
2019 | ||
Doktrina aldetik aipagarria da Pietro de Pedrok egindako lana, bera da gehien aipatutakokulturarako eskubideari buruzko monografiaren idazlea. Modu berean, Taj adura Tejada irakaslekonstituzionalistak | hainbat ikerketetan aztertu ditu Estatu kultural moduan izendatzen denareninplikazioak. | |
2020 | ||
Hauek, kontuan hartzeko emaitzak dira, eta orain arte ikertutakoarekin bat datoz. Izan ere, | hainbat ikerketatan aztertu izan da mikrotraumatismoek neuroendekapenezko prozesuan duten garrantzia. | |
Hauek, kontuan hartzeko emaitzak dira, eta orain arte ikertutakoarekin bat datoz. Izan ere, | hainbat ikerketatan aztertu izan da mikrotraumatismoek neuroendekapenezko prozesuan duten garrantzia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hainbat ikerketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat ikerketa aztertu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |