2010
|
|
Unibertsitate munduak sortuak dira ikerlan horietariko asko, Hezkuntza administrazioak (hartarako eraturik duen institutuaz) eginak edo argitara emanak beste zenbait. Hezkuntza administrazioak bultzatu, egin edo argitara emandako
|
hainbat
ebaluazio edo neurketa lanen berri ematen du ondoko taulak, ebaluazio horietako zenbait materialen edo irizpideren azalpen lanak erantsiz. Administrazioaren beraren eraginez zer ebaluazio egin diren, eta noiz nork argitaratuak dituen, adierazten da bertan.
|
|
5 taula: Hezkuntza administrazioaren eraginez ikasleen elebitasun mailaz egindako
|
hainbat
ebaluazio
|
|
Beste
|
hainbat
ebaluazio lanek ere zabaldu eta zehaztu ditu EAEko ikasleen hizkuntza gaitasunen emaitzak. Era askotako ondorioak ageri dira ebaluazio lan horietan.
|
2011
|
|
Immisioko kutsadura egoeren
|
hainbat
ebaluazio egiteko, ur oxigenatu komertziala,% 20tik %30era bitarteko kontzentrazioa izaten duena, nahiko egokia izaten da saiakuntzak egiteko(% 20koak bermatzen du SO2guztia oxidatzea H2SO4bilakatu arte).
|
2014
|
|
Azken urteetan
|
hainbat
ebaluazio egin dira irizpide desberdinetan oinarrituak, helburu izanik aztertzea nolako emaitzak ateratzen diren hezkuntza sisteman eredu desberdinen arabera (Sierra, 2008). Laburpen gisa erran daiteke, besteak beste, EAEko hezkuntza sistema elebidunaren emaitzak gaztelanian hobeak direla euskaran baino, batez beste.
|
2015
|
|
“Izarren parkea” akreditazioa eskuratzeko Santa Katalina lorategiak
|
hainbat
ebaluazio gainditu behar izan zituen bere gaueko zeruaren kalitatea neurtzeko, astronomian erabili ohi diren izarretako fotometria tekniken bidez.
|
2016
|
|
Ikasitakoa barneratu dela egiaztatu nahi da.
|
Hainbat
ebaluazio sistema erabil daitezke horretarako: idatzizko probak, proba praktikoak, behaketa, ariketak?
|
2018
|
|
Edozein erabakik ondorioak dakarz, egunkaria zabaldu eta ehundaka adibide dagoz. Egindakoa ez da ebaluatzen eta
|
hainbatetan
ebaluazio egiten danean galbahe desberdinak erabiltzen dira. Ondokoari pasatu behar jakonean urun fina baino ez da pasatzen, lastorik txikiena be agerian gelditzen da.
|
2020
|
|
Bizarain
|
hainbat
ebaluazio mota ari da sustatzen: irakasleek ikasleez egiten duten etengabeko ebaluazioa, ikasleek elkarri egiten dioten koebaluazioa eta ikasleak bere buruaz egiten duen autoebaluazioa.
|
2021
|
|
nola iritsiko dira Nafarroako gazteak, euskaraz ikasten ari diren 14 urteko neska muMundu intimoaren barrenean murgildu eta esploratzea da Nafarroan martxan jarri den sormena lantzeko Sormen digitala proiektu berriaren oinarria. Bide orain arte esploratu gabe samarra zabaldu du euskarazko irakaskuntzan tiko horiek, euskal kulturara,
|
hainbat
ebaluaziotan derrigorrez irakurri behar dituzten liburu kanonikoen edo, behintzat, zerrendatuen istorioen bidez ez ezik. Zerekin lotuko ditugu gazteak eta euskal sortzaileen ekoizpenak?
|
2023
|
|
Prozesuan zehar barneratutako edukiak edo gaitasunak hainbat teknikaren bidez baloratzen ditu ebaluazio mota horrek: proiektuen bidez, azterketen bidez, ahozko aurkezpenen bidez, ikerketa txostenen bidez, paper zorroen bidez, eta
|
hainbat
ebaluazio modalitateren bidez. Hala nola, autoebaluazioa edo autoerregulazioa, koebaluazioa eta heteroebaluazioa (Olivos 2012).
|