Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2010
‎Unibertsitate munduak sortuak dira ikerlan horietariko asko, Hezkuntza administrazioak (hartarako eraturik duen institutuaz) eginak edo argitara emanak beste zenbait. Hezkuntza administrazioak bultzatu, egin edo argitara emandako hainbat ebaluazio edo neurketa lanen berri ematen du ondoko taulak, ebaluazio horietako zenbait materialen edo irizpideren azalpen lanak erantsiz. Administrazioaren beraren eraginez zer ebaluazio egin diren, eta noiz nork argitaratuak dituen, adierazten da bertan.
‎5 taula: Hezkuntza administrazioaren eraginez ikasleen elebitasun mailaz egindako hainbat ebaluazio
‎Beste hainbat ebaluazio lanek ere zabaldu eta zehaztu ditu EAEko ikasleen hizkuntza gaitasunen emaitzak. Era askotako ondorioak ageri dira ebaluazio lan horietan.
2011
‎Immisioko kutsadura egoeren hainbat ebaluazio egiteko, ur oxigenatu komertziala,% 20tik %30era bitarteko kontzentrazioa izaten duena, nahiko egokia izaten da saiakuntzak egiteko(% 20koak bermatzen du SO2guztia oxidatzea H2SO4bilakatu arte).
2014
‎Azken urteetan hainbat ebaluazio egin dira irizpide desberdinetan oinarrituak, helburu izanik aztertzea nolako emaitzak ateratzen diren hezkuntza sisteman eredu desberdinen arabera (Sierra, 2008). Laburpen gisa erran daiteke, besteak beste, EAEko hezkuntza sistema elebidunaren emaitzak gaztelanian hobeak direla euskaran baino, batez beste.
2015
‎“Izarren parkea” akreditazioa eskuratzeko Santa Katalina lorategiak hainbat ebaluazio gainditu behar izan zituen bere gaueko zeruaren kalitatea neurtzeko, astronomian erabili ohi diren izarretako fotometria tekniken bidez.
2016
‎Ikasitakoa barneratu dela egiaztatu nahi da. Hainbat ebaluazio sistema erabil daitezke horretarako: idatzizko probak, proba praktikoak, behaketa, ariketak?
2018
‎Edozein erabakik ondorioak dakarz, egunkaria zabaldu eta ehundaka adibide dagoz. Egindakoa ez da ebaluatzen eta hainbatetan ebaluazio egiten danean galbahe desberdinak erabiltzen dira. Ondokoari pasatu behar jakonean urun fina baino ez da pasatzen, lastorik txikiena be agerian gelditzen da.
2020
‎Bizarain hainbat ebaluazio mota ari da sustatzen: irakasleek ikasleez egiten duten etengabeko ebaluazioa, ikasleek elkarri egiten dioten koebaluazioa eta ikasleak bere buruaz egiten duen autoebaluazioa.
2021
‎nola iritsiko dira Nafarroako gazteak, euskaraz ikasten ari diren 14 urteko neska muMundu intimoaren barrenean murgildu eta esploratzea da Nafarroan martxan jarri den sormena lantzeko Sormen digitala proiektu berriaren oinarria. Bide orain arte esploratu gabe samarra zabaldu du euskarazko irakaskuntzan tiko horiek, euskal kulturara, hainbat ebaluaziotan derrigorrez irakurri behar dituzten liburu kanonikoen edo, behintzat, zerrendatuen istorioen bidez ez ezik. Zerekin lotuko ditugu gazteak eta euskal sortzaileen ekoizpenak?
2023
‎Prozesuan zehar barneratutako edukiak edo gaitasunak hainbat teknikaren bidez baloratzen ditu ebaluazio mota horrek: proiektuen bidez, azterketen bidez, ahozko aurkezpenen bidez, ikerketa txostenen bidez, paper zorroen bidez, eta hainbat ebaluazio modalitateren bidez. Hala nola, autoebaluazioa edo autoerregulazioa, koebaluazioa eta heteroebaluazioa (Olivos 2012).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia