Emaitzak: 9
2010 | ||
Unibertsitate munduak sortuak dira ikerlan horietariko asko, Hezkuntza administrazioak (hartarako eraturik duen institutuaz) eginak edo argitara emanak beste zenbait. Hezkuntza administrazioak bultzatu, egin edo argitara emandako | hainbat ebaluazio edo neurketa lanen berri ematen du ondoko taulak, ebaluazio horietako zenbait materialen edo irizpideren azalpen lanak erantsiz. Administrazioaren beraren eraginez zer ebaluazio egin diren, eta noiz nork argitaratuak dituen, adierazten da bertan. | |
5 taula: Hezkuntza administrazioaren eraginez ikasleen elebitasun mailaz egindako | hainbat ebaluazio | |
Beste | hainbat ebaluazio lanek ere zabaldu eta zehaztu ditu EAEko ikasleen hizkuntza gaitasunen emaitzak. Era askotako ondorioak ageri dira ebaluazio lan horietan. | |
2011 | ||
Immisioko kutsadura egoeren | hainbat ebaluazio egiteko, ur oxigenatu komertziala,% 20tik %30era bitarteko kontzentrazioa izaten duena, nahiko egokia izaten da saiakuntzak egiteko(% 20koak bermatzen du SO2guztia oxidatzea H2SO4bilakatu arte). | |
2014 | ||
Azken urteetan | hainbat ebaluazio egin dira irizpide desberdinetan oinarrituak, helburu izanik aztertzea nolako emaitzak ateratzen diren hezkuntza sisteman eredu desberdinen arabera (Sierra, 2008). Laburpen gisa erran daiteke, besteak beste, EAEko hezkuntza sistema elebidunaren emaitzak gaztelanian hobeak direla euskaran baino, batez beste. | |
2015 | ||
“Izarren parkea” akreditazioa eskuratzeko Santa Katalina lorategiak | hainbat ebaluazio gainditu behar izan zituen bere gaueko zeruaren kalitatea neurtzeko, astronomian erabili ohi diren izarretako fotometria tekniken bidez. | |
2020 | ||
Bizarain | hainbat ebaluazio mota ari da sustatzen: irakasleek ikasleez egiten duten etengabeko ebaluazioa, ikasleek elkarri egiten dioten koebaluazioa eta ikasleak bere buruaz egiten duen autoebaluazioa. | |
2021 | ||
nola iritsiko dira Nafarroako gazteak, euskaraz ikasten ari diren 14 urteko neska muMundu intimoaren barrenean murgildu eta esploratzea da Nafarroan martxan jarri den sormena lantzeko Sormen digitala proiektu berriaren oinarria. Bide orain arte esploratu gabe samarra zabaldu du euskarazko irakaskuntzan tiko horiek, euskal kulturara, | hainbat ebaluaziotan derrigorrez irakurri behar dituzten liburu kanonikoen edo, behintzat, zerrendatuen istorioen bidez ez ezik. Zerekin lotuko ditugu gazteak eta euskal sortzaileen ekoizpenak? | |
2023 | ||
Prozesuan zehar barneratutako edukiak edo gaitasunak hainbat teknikaren bidez baloratzen ditu ebaluazio mota horrek: proiektuen bidez, azterketen bidez, ahozko aurkezpenen bidez, ikerketa txostenen bidez, paper zorroen bidez, eta | hainbat ebaluazio modalitateren bidez. Hala nola, autoebaluazioa edo autoerregulazioa, koebaluazioa eta heteroebaluazioa (Olivos 2012). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 9 (0,06) |
Lehen forma
hainbat | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 3 (0,02) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat ebaluazio | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat ebaluazio egin | 2 (0,01) |
hainbat ebaluazio derrigorrez | 1 (0,01) |
hainbat ebaluazio gainditu | 1 (0,01) |
hainbat ebaluazio lan | 1 (0,01) |
hainbat ebaluazio modalitate | 1 (0,01) |
hainbat ebaluazio mota | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |