Emaitzak: 2
2007 | ||
Ik. SCHMIDT, R. J.,. Cultural Nationalism in Herder?, Journal of the History of Ideas 17 (1956) 407, Herder nazismoarekin erlazioan ipini duen | hainbat autoreri erantzuna. Orobat BARNARD, F. M., loc. cit., 58, 145 | |
2021 | ||
Hots, zer ekarpen egiten dio literatura ikasteak ikasten ari den gazteari? Galdera horri | hainbat autorek erantzun diote dagoeneko, eta besteren artean, bi ideia nagusitzen direla esan daiteke: batetik eta arestian adierazitakoaren ildotik, norbanakoari partaidetzaeta identifikazio prozesuetan (nazionala, kulturala, soziala, unibertsala, etab.) mundua ulertzen eta zentzua eraikitzen lagunduko dioten eredu sinbolikoak32 sortzen dituen neurrian, literaturak identitate kultural indibidualaren nahiz kolektiboaren eraikuntzan paper garrantzitsua betetzen du (Colomer, 2001; Leibrandt, 2007; Ballester eta Ibarra, 2015); eta, bestetik, haurren eta gazteen prestakuntzan ardatz oinarrizkoenetako bat osatzen du literaturak hezkuntzabaliabide gisa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 2 (0,01) |
Lehen forma
hainbat | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hainbat autore | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat autore erantzun | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |