Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2003
‎Kontraindikazioak Kafeinarekiko intolerantzia, asaldura kardiobaskular larriak, gastritisa eta ultzera, epilepsia, insomnioa, haurdunaldi edo edoskitze kasuetan eta haurretan ez da horrelakorik erabiliko. Garrantzitsua da kontuan hartzea haien erabilera ez dela beste estimulatzaile batzuekin lotu behar (ginseng, kafea, matea, etab.). edo lasaigarriak. Albo ondorioak Guarana erabiltzeak insomnioa eta urduritasuna eragin ditzake, norberaren sentsibilitatearen arabera.
2004
‎Adibidez, E bitamina da eta E azido zitrikoa. Kontuan hartu behar da, halaber, haien erabilera ez dela berria: egiptoarrek eta erromatarrek jadanik erabiltzen zituzten salitreak edo koloratzaile naturalak.
2008
‎Berriki argitaratu den azterlan batek gehiegizko abisua ematen du gizarteko sektore batzuetan errendimendua hobetzen duten sendagai edo substantzia batzuk erabiltzeko ohitura dagoela, adimena handitzen ez duten arren. Nahiz eta gehienak legezko substantziak izan, haien erabilerak ez du albo ondoriorik salbuesten, hala nola portaera asaldura, bat bateko umore aldaketak, suminkortasuna, loaren nahasteak eta, are, nahaste paranoideak.
2010
‎Bezero programen eskaintza zabala den arren, teknologia horren eragozpen nagusia da orain arte ez dela ezaguna izan eta erabiltzaile komunitate aurreratuetan mantendu dela. Haien erabilera ez da nahi bezain intuitiboa, eta, batzuetan, zaila da abiapuntuko baldintzak ezartzea. Gainera," hub" bakoitzaren eta bere erabiltzaileen ezaugarriak ondo ezagutzen ez diren arte, denbora behar da fitxategiak aurkitzeko.
2011
‎Komunikabideek infografiara jotzen dute, irakurleek errazago uler ditzaten kontatzen dituzten gertaerak edo egoerak, “testu hutsa” baino modu grafiko eta bisualagoan. Infografia ohikoa izan da eskolako testuliburuetan Baina haien erabilerak ez dira komunikazio esparrura mugatzen. Hezkuntzan, infografia beti egon da eskolako testuliburuetan, curriculumeko edukiak osatzeko eta ikasleei modu erakargarriagoan aurkezteko, edo ikasgeletako hainbat gunetan estrategikoki kokatzen diren lamina ilustratzaile gisa.
2017
‎Ez dezagun ahatz, bestalde, liburuak ez direla gelan kulturarteko konpetentziak eraikitzen laguntzeko tresna bakarra eta haien erabilerak ez duela bermatzen konpetentzia horien garapena (Puerta Leisse, 2008b, Díaz Armas, 2011). Díaz Armas ek umearen ondoan dagoen pertsona nagusiaren estrategiei egiten die
2020
‎Batzuk, hala nola Snapseed edo VSCO, argazkien argitasuna doitzeko aukera ematen dute, edo, are gehiago, orbanak kentzeko edo perspektiba aldatzeko, nabarmendu nahi ditugun etxebizitzaren zati batzuk nabarmentzeko. Aplikazio horiek nahiko intuitiboak dira, eta haien erabilerak ez du inolako zailtasunik. Irudia:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia