Emaitzak: 6
2003 | ||
Kontraindikazioak Kafeinarekiko intolerantzia, asaldura kardiobaskular larriak, gastritisa eta ultzera, epilepsia, insomnioa, haurdunaldi edo edoskitze kasuetan eta haurretan ez da horrelakorik erabiliko. Garrantzitsua da kontuan hartzea | haien erabilera ez dela beste estimulatzaile batzuekin lotu behar (ginseng, kafea, matea, etab.). edo lasaigarriak. Albo ondorioak Guarana erabiltzeak insomnioa eta urduritasuna eragin ditzake, norberaren sentsibilitatearen arabera. | |
2004 | ||
Adibidez, E bitamina da eta E azido zitrikoa. Kontuan hartu behar da, halaber, | haien erabilera ez dela berria: egiptoarrek eta erromatarrek jadanik erabiltzen zituzten salitreak edo koloratzaile naturalak. | |
2008 | ||
Berriki argitaratu den azterlan batek gehiegizko abisua ematen du gizarteko sektore batzuetan errendimendua hobetzen duten sendagai edo substantzia batzuk erabiltzeko ohitura dagoela, adimena handitzen ez duten arren. Nahiz eta gehienak legezko substantziak izan, | haien erabilerak ez du albo ondoriorik salbuesten, hala nola portaera asaldura, bat bateko umore aldaketak, suminkortasuna, loaren nahasteak eta, are, nahaste paranoideak. | |
2011 | ||
Komunikabideek infografiara jotzen dute, irakurleek errazago uler ditzaten kontatzen dituzten gertaerak edo egoerak, “testu hutsa” baino modu grafiko eta bisualagoan. Infografia ohikoa izan da eskolako testuliburuetan Baina | haien erabilerak ez dira komunikazio esparrura mugatzen. Hezkuntzan, infografia beti egon da eskolako testuliburuetan, curriculumeko edukiak osatzeko eta ikasleei modu erakargarriagoan aurkezteko, edo ikasgeletako hainbat gunetan estrategikoki kokatzen diren lamina ilustratzaile gisa. | |
2017 | ||
Ez dezagun ahatz, bestalde, liburuak ez direla gelan kulturarteko konpetentziak eraikitzen laguntzeko tresna bakarra eta | haien erabilerak ez duela bermatzen konpetentzia horien garapena (Puerta Leisse, 2008b, Díaz Armas, 2011). Díaz Armas ek umearen ondoan dagoen pertsona nagusiaren estrategiei egiten die | |
2020 | ||
Batzuk, hala nola Snapseed edo VSCO, argazkien argitasuna doitzeko aukera ematen dute, edo, are gehiago, orbanak kentzeko edo perspektiba aldatzeko, nabarmendu nahi ditugun etxebizitzaren zati batzuk nabarmentzeko. Aplikazio horiek nahiko intuitiboak dira, eta | haien erabilerak ez du inolako zailtasunik. Irudia: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 6 (0,04) |
Lehen forma
haien | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
haiek erabilera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek erabilera ez | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |