2004
|
|
Ospitaleratutako beste zortzi gaixoek bilakaera ona izan dute, eta
|
haien
bizitza ez dago arriskuan
|
2007
|
|
|
Haien
bizitzak ez ote dira
|
2008
|
|
Mendebaldean idatziriko historiaren lehen uneetan, umeek ia ez zuten eskubiderik eta
|
haien
bizitzak ez zuen helduentzat balio handirik. Horren isla hainbat kulturatan aurki daiteke (Shaffer, 2000).
|
2009
|
|
Badakite
|
haien
bizitza ez dela beren gurasoena bezalakoa izanen. Beti pentsatu izan dute desberdina izanen zela, hobea; baina azkenaldian beldur dira ez ote den makurragoa izanen.
|
|
Denak kanpin dendetan daude, behinbehineko baldintzatan, bihar alde egin balute bezala. Bizirik irauteko adina ur eta janari daukate; beraz,
|
haien
bizitza ez dago arriskuan. Baina oso oso deseroso daude.
|
|
Ez da gehiegi, pentsatuko du norbaitek. Agian ez, baina
|
haiek gabe
bizitza ez da posible. Izan ere, bizitzak (irauteko) erritmo bizia behar du, bestela iraungitzen da.
|
2010
|
|
Autobusak non hartzen diren galdetu eta bidaiatzen hasten gara.Turismo mota desberdina egiten duzue, beraz... Gu ez gara turistak kontsideratzen, bidaiarik gara.Bidaian zehar, askotan esan ziguten," turista, turista txangoa dut zuentzat animaliak ikusiko dituzu," baina guk ez dugu holako interesik.
|
Haien
bizitza ez kondizionatzea, ez molestatzea, gu gainetik ez joatea ez diru aldetik, ez kultura aldetik, gutxi gora behera pareko ibiltzea da gure helburura. Neurri batean lortzen da, baina horren klabea denbora da.
|
2011
|
|
Superni guztiahaltsu batek gidatzen ditu obsesibo konpultsiboak.
|
Haien
bizitza ez da beren desiretan eta afektuetan oinarritzen, arauetan, alderaketetan, demostrazioetan eta argudio simetrikoetan baizik. Arauen, ordutegien eta hierarkiaren arabera antolatzen dute beren pentsamendua.
|
2013
|
|
Hala, Mendebaldeko gizartean aurkitutako lehen idatzietan, umeek ia ez zuten eskubiderik eta
|
haien
bizitzak ez zuen balio handirik helduentzat. Hainbat kulturatan daude horren islak (Shaffer, 2000).
|
2014
|
|
Mendebaldean idatziriko historiaren lehen uneetan, umeek ia ez zuten eskubiderik eta
|
haien
bizitzak ez zuen helduentzat balio handirik. Horren isla hainbat kulturatan aurki daiteke (Shaffer, 2000).
|
2015
|
|
Hamabost urte igaro dira jadanik baina Miami ez da asko aldatu nik utzi nuenetik. , dendari asko eta askok nik ezagututako lekuetan jarraituko dutela oldoztu dut eta, eskuarki,
|
haiei
bizitzak ez diela niri adina eman...
|
2017
|
|
Eta hala,
|
haien
bizitza ez da bizitze eta ez heriotza heriotze.
|
2020
|
|
Eta ez da ahaztu behar biztanleriaren ehuneko handi bat dolu une batean dagoela, maite duen pertsona bat duela gutxi galdu baita. Gabonetan, sentiberagoak dira une zailak igarotzen ari direnak; izan ere, nabariagoa da
|
haien
bizitza ez dela “behar lukeen bezalakoa” edo ez dela “sentitu behar litzatekeen bezala” sentitzen. Poza, bakea, maitasuna, familia batasuna… “une horretan triste sentitzen direnentzat toxikoa izan daitekeen positibotasuna” adierazten du Oceanía Martínek, Cepsim Zentro Psikologikoko Madrilgo koordinatzaileak.
|
2022
|
|
Badakit ni baino lehenago etorri diren idazle gay asko saiatu direla
|
haien
bizitzari buruz ez idazten, autozentsuratzen, bere karrerak mugatzearen beldur. Uler dezaket, baina ezin dut behar hori partekatu, ez onartu.
|
|
Komentu zaharraren aurriak uhartearen paisaiaren parte dira oraindik. Frantziskotar
|
haien
bizitza ez zen erraza. Bakardadea eta isolamendua ankerrak gertatuko ziren halako leku batean.
|
|
Amatasunaren iruditerian ez dagoen guztia.
|
Haien
bizitza ez dagoela bakarrik gure zaintzara kondenatuta. Zerbait aldatuko luke horrek?
|