Emaitzak: 10
2010 | ||
| Guztiok ulertu behar genuke euskara | |
2011 | ||
EAk, ezker abertzaleak eta Alternatibak ontzat jo dute Aralarrek eta EAJk batera joateko eskaintzari emandako erantzunaAralarren ustez, NaBaiko kide | guztiek ulertu behar dute «aukera onena» dela | |
horrela etorri da gizadia gizatasuna eta bere burua suntsitzeko gaurko amilbururaino. Heidegger ulertzeko arrisku hau dramatismo | guztiarekin ulertu behar da, beharbada gaur egun ahaztuagoa dagoena berorixe baita. H. d., XX. mendeko lehen erdiak (Nietzschez gain, Husserl bera, O. | |
2014 | ||
–Laburbilduz, Zer da nazioa? hitzaldia zuzenki interpretatu nahi bada, nazionalitatearen borondatezko teoria laburtzeko Renanek «un plébiscite de tous les jours» formula erabiltzen duenean, autoreak horri jarri zizkion muga | guztiekin ulertu behar dugu. – | |
Galdera horri erantzuteko, hainbat esperientzia bideratu ditu Pello Jauregik, euskalgintzako beste eragile batzuekin elkarlanean eta emaitzak oso interesgarriak dira. Funtsean, esperientzia horietan erabili den metodologia hau da: •Talde natural batean –izan daiteke lantegi bat, koadrila bat, kirol elkarte bat…– planteatzen da ea taldea prest dagoen euskararen erabilera zabaltzeko proiektu batean parte hartzeko, epe mugatu batean –esan dezagun, bi hilabete– Baldintza ezinbestekoa da taldeko | guztiek ulertu behar dutela euskara, nahiz hitz egiteko zailtasunak izan.• Prest badaude, beren artean aukeratzen dituzte 2 edo 3 lagun –taldearen tamainaren arabera, gehiago izan daitezke–, bi hilabetez taldeko guztiekin euskara hutsean arituko direnak. Taldeak erabakitzen du, bozketaz, zein izango diren 2 lagun horiek.• Aukeratutako lagun horiek beti egingo diete euskaraz taldekideei eta taldekideek, berriz, nahi dutena egingo dute: | |
2016 | ||
Iruditzen zaizu jende | guztiak ulertu behar dizula euskaraz eta gero konturatzen zara ez dela hala. Gasteizen ez litzaidake arraroa egingo, baina Donostia batean edo Zarautz batean deserosoa iruditzen zait. | |
2017 | ||
Gisa berean dauden herri hizkuntza kulturentzat eredu bihur gintezke mendebaldeko gizartearen bihotzean, merkatal interesak giza baloreen gainetik dauden honetan alegia, bizirautea lortzen badugu. | Hau guztia ulertu behar da Euskararen jaian parte hartzen gozatzeko, bakoitzak ahal duen neurrian, pozgarri beti, pertsona eta herrien arteko zinezko berdintasunean eta elkartasunean sinesten dugulako. | |
| Hau guztia ulertu behar dut. | |
2021 | ||
Ederki azaltzen du Maialen Lujanbiok: “Mundu guztiak barre egiteko, mundu | guztiak ulertu behar du eta mundu guztiak onartu behar du. Berriz ere boterearekin eta onarpenarekin dauka zerikusia. | |
Mundu guztiak barre egiteko, mundu | guztiak ulertu behar du eta mundu guztiak onartu behar du. Berriz ere boterearekin eta onarpenarekin dauka zerikusia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 10 (0,07) |
Lehen forma
guztiak | 3 (0,02) |
Hau guztia | 2 (0,01) |
guztiek | 2 (0,01) |
Guztiok | 1 (0,01) |
guztiarekin | 1 (0,01) |
guztiekin | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Susa | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Karkara | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti ulertu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti ulertu behar | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |