Emaitzak: 8
2000 | ||
Alde batetik, nire euskara mailahausnarketa sakonetan murgiltzeko modukoa ez zelako; beste aldetik, erreferentziapolitiko eta kultural asko falta zitzaizkidalako, eta ez nekien nortaz edo zertaz ariziren; eta, azkenik, zenbait gauza hitz erdiaz edo klabez esaten zirelako, gauzakzehatz mehatz azaldu gabe. Horiek ziren klandes tinitatearen morrontzak, eta nireeuskarak oraindik ez zuen | hura guztia ulertu ahal izateko finezia nahikorik. | |
2005 | ||
Lurreko geodinamoa | guztiz ulertu ahal izateko beharrezkoa da kanpo nukleoko materialen mugimenduak zehaztea, baina eremu magnetikoak azalean erakusten dituen aldaketengatik ez dirudi erraza izango denik. | |
Liburua bi zati oso ezberdinetan banatuta dagoela esan daiteke. Lehenengo bost gaiak orokorrak dira eta, oro har, ondorengo | guztiak ulertu ahal izateko beharrezkoak diren oina rrizko kontzeptuak azaltzen dira. Beste zazpi gaietan Lurraren azaleko eremu geodinamiko nagusien deskribapena egiten da. | |
2015 | ||
Ausarkeriaz guk geuk etetea, hori da ez egiteko diodana, eta ez biezaioutz harekin [adimenarekin] lan egiteari, inozo antzera eta hotz geratuko baikara bestela, eta ez dugu egingo ez bata eta ez bestea; Jaunak eteten eta gelditzen duenean, zer miretsi eta zertan jardun ematen dio, eta gogoetarik egin gabe, kredo? batean guk urte askoan lurreko ahalegin | guztiekin ulertu ahal duguna baino gehiago uler dezala egiten du. Arimaren ahalmenak hartu eta geldi geldi egonaraziko dituela pentsatzea, zentzugabekeria da. | |
Arreta ematen diegun pertsonen egoerari buruz jasotzen dugun informazioak estandarizatuta egon behar du, arreta prozesuan parte hartzen duten profesional | guztiek ulertu ahal izan dezaten; horregatik erabiltzen da kodifikazio diagnostikoa. | |
2020 | ||
Berri onak ospatzeko, Bertikaletik mundura izeneko kanpaina sortu dute Instagram plataforman. Izendapen internazionalekin batera, eta ikusle | guztiek ulertu ahal izateko helburuarekin, atal guztiak azpidatziekin eskainiko dituzte aipatutako sare sozialean. Hasiera batean, azpidatziak soilik gaztelaniaz agertuko dira, baina, jaialdi internazionalen datak gerturatu ahala, hizkuntza gehiago gehituko dituzte. | |
2023 | ||
Ohean jesarrita zegoen ama, arnasestuka, bizkarrean hiru burko zeuzkala. Esan zizkidan berba | guztiak ulertu ahal izan nizkion, arretatsu entzunez eta ezpainetara erne begiratuz. Etxeko atarian utzia izan zinen baina zu gure semetzako zaitugu, esan zidan. | |
Europa mailako nazioarteko arau horretan toki autonomiaren kontzeptua bera jorratzen da eta TAEHn erabilitako toki autonomiaren kontzeptuak Espainiako kontzeptutik ere aldendu egiten da arrazoi kontzeptualengatik. Beraz, toki autonomiaren arauketa eta interpretazio | guztia ulertu ahal izateko derrigorrezkoa da garrantzi handiko kontzeptu hau definitzea; eta hor hasten da lehenengo arazoa. SORIANO GARClAk adierazi zuenez: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
guzti | 8 (0,05) |
Lehen forma
guztiak | 2 (0,01) |
guztiek | 2 (0,01) |
guztia | 1 (0,01) |
guztiekin | 1 (0,01) |
guztiz | 1 (0,01) |
hura guztia | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
guzti ulertu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
guzti ulertu ahal | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |