Emaitzak: 8
2001 | ||
Autodeterminazio eskubidearen aldarrikapenak ezin gaitu | gure lan nagusitik aldendu: harreman, instituzio, foro eta subjektu nazionalen eraikitzea euskal herriari berezko neurri kolektiboa eta lurralde aldetikoa eman ahal izateko. | |
2004 | ||
Kanpoko kondairaren argitan, beraz, gaur (eta orain dela 20 urte gutxienez) gure lanik emankorrena eta bidezkoena ez da egonean egotekoa, politika estrukturak aldatu zai. GAUR, ETA ORAIN DELA HOGEI BAT URTE GAUZA BERA, | GURE LAN NAGUSIA NAZIO KULTURA, ETA HIZKUNTZA BEREZIKI, ZABALTZEKOA DA. Politika abstraktoak eta atzerriko sasi politikeria, aldiz, egin behar ez duguna da hain zuzen. | |
2009 | ||
Oso estatu zaleak bihurtu gara, eta euskal nazioaren benetako auzia bertan behera utzi dugu. f)" Kanpoko kondairaren argitan, beraz, gaur (eta orain dela 20 urte gutxienez) gure lanik emankorrena eta bidezkoena ez da egonean egotekoa, politika estrukturak aldatu zain. Gaur, eta orain dela hogei bat urte gauza bera, | gure lan nagusia nazio kultura, eta hizkuntza bereziki, zabaltzekoa da. Politika abstraktuak eta atzerriko sasi politikakeria, aldiz, egin behar ez duguna da hain zuzen. | |
Gizartean badago espazioa eta indarra erabakitzeko gaitasunaren, bakearen eta elkarrizketaren aldeko pultsu politiko bat berriz sortarazteko. Hori da gure konpromisoa eta | gure lan nagusietako bat: indarkeriaren amaiera eta Euskal Herriaren erabakitzeko gaitasuna errespeta dadila exijituko duen gune bat sortzen laguntzea. | |
Hala ere, ondo ulertzen al du gizarteak kontzeptua? Jende askok pentsatzen du, bidezko prezioak esan nahi duela ahal den merkeena erostea... horregatik maiz dena hasieratik azaltzea izaten da | gure lan nagusia. Setem Hego Haizea Gobernuz Kanpoko Erakundearen erakusmahaitik Iratxe Arteagoitia ordezkariak jendearen hasierako eta geroko usteak alderatzen ditu: | |
2010 | ||
izenburua dauka, atalak, berriz, hona hemen: . Ume ikastolak eta beste ikastolak?,? | Gure lan nagusia?,. Nai dogun ikastola?,. Gurasoen batzak?,. Ikastola barriak?,. Diputaziño ta udalen egitekoa?,. Eskola liburuak eta Euskaltzaindia" eta. Auzo ikastolak? (Lenengo euskalegunetako itzaldiak, Euskaltzaindia, Bilbo, 1922). | |
2015 | ||
Bideek publikotasuna behar dute, eta ezin da bide pribatu baten gainetik egin. | Gure lan nagusia horixe izan da. Beraz, udalez udal joan gara Oskar Zarrabeitia Amankomunazgoko presidenteagaz batera bideen publikotasuna argitzen. | |
2020 | ||
Handizkako tour agentziek oso ondo dakite zein den egoera Aste Santuaren atari honetan. «Oraintxe | gure lan nagusia da eroritako bidaia askoren gorabeherak konpontzea», dio Cristina Hermosillak, Catai handizkako bidaia agentziaren penintsula iparraldeko ordezkariak. «Guk urrutiko bidaiak saltzen ditugu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
gu lan nagusi | 7 (0,05) |
gu LAN nagusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |