Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2003
‎Lerro horiek irakurtzean iduritu zait bi ikuspegi arrunt kontrajarri badirela gure kasuan eta, biak berdin kaltegarriak baitzaizkit, nahi nituzke bi hitzez argitu:
‎" Nazio nortasunaren osaera abagunean abaguneko  botere harremanen eskutik" taxutzen dela dio Odriozolak argi eta garbi. Gure kasuan eta hemen, elebitasun edo elea  niztasun sozialaren izenean, euskarari nazio nortasuna definitzeko indarra ari zaio kentzen egunez egun; diglosian murgildurik, euskarak beheko maila du botere harremanetan. Botere zirkuluak ez dira euskaldunak ez gizartean ezta  komunikazio publikoan ere.
2012
‎Ideiarik ez... Hala ere, su etena ona da aurrera egiteko. Bestalde, su eten bat deitu eta gero laster amaitzen denean, Espainiako herriaren aurrean eta Euskal Herriko uste publikoaren zati baten aurrean ere, nonbait ipurdia airean geratzen dela su etena hautsi duena, gure kasuan ETA. Beraz su eten publikoak baditu bere arazoak.
2014
‎Bai, kontraesanez josita daude gure kasuak eta horiek ikertu egin lirateke. Nola da posible agiri batek haur bat hiltzat ematea eta handik bi egunera beste agiri batek esatea haur berbera erresidentzian artatu dutela.
‎Iragazten duen zorua, berriz, emakumeak piramide ekonomikoaren beheko pisuan geratzera bultzatzen dituen egitura sotilen multzoa da. Gure kasuan eta parte hartzeari dagokionez, esan dezakegu kristalezko teilatua eta iragazten duen zorua emakumeen parte hartzearen proiektua mugatzen duten egitura sozial objektibatu eta gorpuztuen multzoa direla.
2018
‎EGAren proba idatzia lehen baldintza izanik, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturen indarrak berdinak diren ala ez ere aztertu behar da (inbariantza metrikoa). Gure kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturak taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan.
Gure kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikaziokonpetentziaren arteko loturak taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan.
2021
‎Beraz, konpetentzia emozionalean gaitzea garrantzitsua izango da, baina, era berean, printzipio berari jarraiki, konpetentzia literarioan gaitasun maila egokia eskuratzea ezinbestekoa izango da arloak eskaintzen duen esperientzia literarioari, erantzun afektibo emozionala ez ezik, kognitiboa eta soziala ere emateko, alor horietan garapena lortu nahi bada. Hau da, gure kasuan eta ikuspegitik, literatur konpetentzia ere helburu izango da, eta, heziketa emozionalari dagokion zeharkakotasuna aitortzen diogun arren, elkarreraginean dauden gaitasunen garapen holistikoa sustatzea komeni da. Elkarrekiko menpekotasunean dauden eta elkar elikatzen duten trebetasunak dira, noski, baina ez bata bestearen menpe modu konstante batean.
2022
‎Azkenik, eta alde batera utzita aurrez azaldutakoak, bazter utzita prozedura judiziala eta Ertzaintzaren barruko erantzukizun indibidualak eta erantzukizun kolektiboa, gustatuko litzaiguke zuek gogoeta egitea eta pentsatzea zer egin eta esan duzuen zuk, zure sailak, dagokion gobernuak, zure aurrekoek eta Eusko Legebiltzarrak instituzio gisa gure kasuari buruz eta gure seme Iñigoren heriotzari buruz. Ia hamar urte pasatu diren honetan, sentitzen dugu gure mina sakondu besterik ez duzuela egin, hura onartu eta arindu beharrean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia