2003
|
|
Lerro horiek irakurtzean iduritu zait bi ikuspegi arrunt kontrajarri badirela
|
gure
kasuan eta, biak berdin kaltegarriak baitzaizkit, nahi nituzke bi hitzez argitu:
|
|
" Nazio nortasunaren osaera abagunean abaguneko  botere harremanen eskutik" taxutzen dela dio Odriozolak argi eta garbi.
|
Gure
kasuan eta hemen, elebitasun edo elea  niztasun sozialaren izenean, euskarari nazio nortasuna definitzeko indarra ari zaio kentzen egunez egun; diglosian murgildurik, euskarak beheko maila du botere harremanetan. Botere zirkuluak ez dira euskaldunak ez gizartean ezta  komunikazio publikoan ere.
|
2012
|
|
Ideiarik ez... Hala ere, su etena ona da aurrera egiteko. Bestalde, su eten bat deitu eta gero laster amaitzen denean, Espainiako herriaren aurrean eta Euskal Herriko uste publikoaren zati baten aurrean ere, nonbait ipurdia airean geratzen dela su etena hautsi duena,
|
gure
kasuan ETA. Beraz su eten publikoak baditu bere arazoak.
|
2014
|
|
Bai, kontraesanez josita daude
|
gure
kasuak eta horiek ikertu egin lirateke. Nola da posible agiri batek haur bat hiltzat ematea eta handik bi egunera beste agiri batek esatea haur berbera erresidentzian artatu dutela.
|
|
Iragazten duen zorua, berriz, emakumeak piramide ekonomikoaren beheko pisuan geratzera bultzatzen dituen egitura sotilen multzoa da.
|
Gure
kasuan eta parte hartzeari dagokionez, esan dezakegu kristalezko teilatua eta iragazten duen zorua emakumeen parte hartzearen proiektua mugatzen duten egitura sozial objektibatu eta gorpuztuen multzoa direla.
|
2018
|
|
EGAren proba idatzia lehen baldintza izanik, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturen indarrak berdinak diren ala ez ere aztertu behar da (inbariantza metrikoa).
|
Gure
kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikazio konpetentziaren arteko loturak taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan.
|
|
|
Gure
kasuan eta lortutako balioei so eginez gero, atazen eta komunikaziokonpetentziaren arteko loturak taldez talde berdinak direla ondorioztatzen da. EGA azterketa osatzen duten proben barne egitura, beraz, berdina da lehen hizkuntzaren arabera definitutako taldeetan.
|
2021
|
|
Beraz, konpetentzia emozionalean gaitzea garrantzitsua izango da, baina, era berean, printzipio berari jarraiki, konpetentzia literarioan gaitasun maila egokia eskuratzea ezinbestekoa izango da arloak eskaintzen duen esperientzia literarioari, erantzun afektibo emozionala ez ezik, kognitiboa eta soziala ere emateko, alor horietan garapena lortu nahi bada. Hau da,
|
gure
kasuan eta ikuspegitik, literatur konpetentzia ere helburu izango da, eta, heziketa emozionalari dagokion zeharkakotasuna aitortzen diogun arren, elkarreraginean dauden gaitasunen garapen holistikoa sustatzea komeni da. Elkarrekiko menpekotasunean dauden eta elkar elikatzen duten trebetasunak dira, noski, baina ez bata bestearen menpe modu konstante batean.
|
2022
|
|
Azkenik, eta alde batera utzita aurrez azaldutakoak, bazter utzita prozedura judiziala eta Ertzaintzaren barruko erantzukizun indibidualak eta erantzukizun kolektiboa, gustatuko litzaiguke zuek gogoeta egitea eta pentsatzea zer egin eta esan duzuen zuk, zure sailak, dagokion gobernuak, zure aurrekoek eta Eusko Legebiltzarrak instituzio gisa
|
gure
kasuari buruz eta gure seme Iñigoren heriotzari buruz. Ia hamar urte pasatu diren honetan, sentitzen dugu gure mina sakondu besterik ez duzuela egin, hura onartu eta arindu beharrean.
|