2002
|
|
|
Gure artean
ez zegoen horrelakorik. 1991n Donostiako Udako Ikastaroetanegin zen Historiografiari buruzko mintegian, eta ondoren argitaratu zen HistoriaContemporanea aldizkariaren 7 zenbakian, ez zeuden euskal produkzio bibliografikoari buruzko bi artikulu baino gehiago, bata nazionalismoaren historiografiariburuzkoa zena eta bestea langile mugimenduari buruzkoa15 Hauekin batera, biartikulu interesgarri zeuden euskal tradizio historiografikoari buruz, JosebaAgirreazkuenaga eta Manu Montero-ren eskutik16; baina esanguratsua da jakitea, bien arteko eztabaidaren jarraipena iragarri arren, mintegi baten bitartez egitekoazena?, ez zela horrelakorik egin.
|
2003
|
|
Baina orain zigortu nahi dute ere EBetiketaren beharraren alde dagoelako.
|
Gu
ez gaude ados, etiketatu horrek elementu transgenikoen ehuneko bata inguru (%0, 9) onartzen duelako. Baina AEBekhori ere ez dute onartzen, hau da, kontsumitzaileek edo nekazariek jakitea zer arigaren lantzen eta zer ari garen jaten.
|
|
Oreka topatzen duguguk.
|
Gu
ez gaude prest osasuna jokoan jartzera energia esportatzeko, multinazionalak aberasteko eta poltronero askoren interes partikularrak betetzeko, alderdiaskoren finantziazio irregularrak eman dadin? (E1)
|
2006
|
|
XVIgarren mendean bezala, hor gabiltza oraindik kobardeak, traidoreak, zipaioakalde batetik; erradikalak, intoleranteak, terroristak bestetik;?
|
gurekin
ez dagoena gureaurka dago, lakoekin. Ez hain bestela pentsatzen dugulako, nik uste, baizik etabestearen arrazoiak inoratzen ditugulako, edo geure burua ezaguera gabetzat ezdugulako, edo beste biderik ez dugulako.
|
|
Esan dugun bezala, eutsi ezinezko gastu dinamika baten ondorioz, familia aristokratiko ugarik porrot egin zuten XIX. mendean Europako herrialde aurreratuetan (Elias-ek bereziki Frantziako gorteak aztertu zituen).
|
Guri
ez dagokigu biziera horiek balioestea, ondo ala gaizki dauden esatea, baizik eta gertakari horien zergatia arakatzea. Ikuspegi honetatik, kontuan izan behar da hori zela gorteko nobleen bizitzaren oinarria:
|
2007
|
|
Talde nazional bakoitzak bereidentitatearen elementuak eta ezaugarriak ezarri nahi izatea, funtsaren funtsean, nork bere hizkuntza, kultura, historia, lurraldea eta nork bere interpretazioa etadefinizioa ezarri nahi izatea besterik ez da. Besterik ez, nioen, gutxi bailitzan: baina gaur gaurkoz
|
gure esku
ez dagoen herri euskaldunaren boterea eskatzen duherri proiektu horrek.
|
2010
|
|
Horrela, guztien izenean, Muñoz Sábate, L.,. La recepción del arbitraje por la jurisdicción. Reflexiones para una urgente reforma?, La Ley, 1995/ 3 bol. Egia esan,
|
gu
ez gaude guztiz ados iritzi horrekin. Nahiz eta baliabide gehiago eskaini jurisdikzioari, gatazka mailak beti geldotuko du hura.
|
2014
|
|
Modu horretara, banakoak ar eta emeen arteanbanatzea aldi berean gertaera irreduktible eta kontingente moduan aurkezten daBeauvoirrentzat (I, 40). Alde batetik, aldatzea
|
gure esku
ez dagoen zerbait (anatomia), eta bestetik, aldi berean, kontingentea (ez esentziala, ez beharrezkoa). Izan zitekeeneta beste era batera («la reproduction pourrait etre asexuee» edota berdinen artekoa«comme il arrive dans les especes hermaphrodites» (I, 41) dio beste animaliabatzuen erreprodukzio moduei erreferentzia eginez).
|
2015
|
|
Eta taldeak erabakitzen du non kokatu. Kasuhonetan, aurreiritziak
|
gure esku
ez daudela, kontroletik at ez daudela, baizik eta hauek desagerrarazteko beraiengan eragin dezakegula erabaki zuten. Eta horrela, aldagai guztiekin.
|