2000
|
|
Guk onartzen badugu, Erkidego Autonomikoan, eta zuek onartzenbaduzue, Nafarroan, organo komun bat egin dezakegu, eta organo horrek hartukoditu zuek eta guk adostutako gaiak. Hori nafarrei planteatuz gero, eta nafarrek horionerako izango dela ikusten baldin badute,
|
guk
Erkidego Autonomoan horrekemaitza onak ematen dituela demostratu izan dugulako, ez ote lukete onartuko. Iparraldean, berriz, kontzientzia mailako lan oso gogorra egin behar da. Ikusaraziegin behar zaie, euskalduna izateak zer esan nahi duen.
|
2002
|
|
Espero denez, inmigrazioakpoliki poliki igoko dira; emigrazioei buruz, berriz, tasak mantentzearen hipotesia begiztatu da. Kasu horretan, heriotza tasekin bezala, biztanleriarenegiturak
|
gure
erkidegoko emigratzaileen guztizko kopuruaren jaitsiera bateragingo du.
|
|
Norabide bakarreko ezezagutzak inkonprentsioaren eta bazterkeriaren sentimendua pizten du euskaldunongan.
|
Gure
erkidegoetako medioetan (EAE, NFE eta Ipar Euskal Herrikoetan) ezezagutza larria baldin bada, zer esanik ez estatuetakoetan (Frantzia eta Espainiakoetan).
|
2006
|
|
Horregatik, posible da Estatuko publizitate arauekin batera (PLOren adierazpena) autonomia erkidegoen arau bereziak egotea. Hala, aipatu beharra dago, Euskal Autonomia Erkidegoak 1986ko Legegintza dekretuaren bitartez engainuzko publizitatea arautu zuela, 84/ 450/ EEE Zuzentarauaren xedapenak
|
gure
erkidegoaren eremuan sartzeko asmoarekin.
|
2007
|
|
Bigarren testuari dagokionez, hirugarren perpausean ez dut uste galdegaia denik aditz aurrean dagoena, ezpabere, aditza bera da galdegaia.
|
Gure
erkidegoan honela esango genuke, nik uste: Andre hura eritu egiten da.
|
2010
|
|
Gainera, Nafarroan energia defizita dago eta, ondorioz, erabiltzen duen energiaren zati handi bat kanpotik eskuratzen du. Horrexegatik, Nafarroako energiaegoera aztertu nahi bada, energia iraunkortasunean eman dituen aurrerapauso edoatzerapausoak zehaztu nahi badira, guztira erabiltzen dugun energia hartu beharkodugu kontuan,
|
gure
erkidegoan sortu den energietara mugatu beharrean.
|
2011
|
|
izendapena arautzea da. Gogoratu beharra dago, dekretu horren aurretik,
|
gure
erkidegoan beste bat egon zela (195/ 1997, abuztuaren 29koa) 7.000 biztanle baino gutxiagoko herrietan edo idazkaritza elkarteetan bake epaitegien idazkari lana betetzeko «pertsona egokia»ren izendapena arautzeko. Egun, BJDk bake epaitegi orotako idazkariaren aukeraketa arautzen du, herri handietakoa zein txikietakoa.
|
|
|
Gure
erkidegoaren eremuan, gainera, kontuan hartu ditugu urtero Justizia Sailak udalei languntzak emateko argitaratzen dituen aginduak. Zentzu horretan, jada aztertuta dugunez, ezin dugu ahaztu kasu bakoitzean idazkaritza jarduera gauzatzen deneko udalaren kargukoak izango direla baliabide instrumentalak eta instalazioak (BJDren 12.2 art.) eta Eusko Jaurlaritzak, udalei gastu arruntetarako diru-laguntzak ematerakoan, kontuan hartzen duela zein herri den idazkaritzaren nagusia edo burua (BJDren 13.2 art.).
|
2012
|
|
e) Oraindik dirauten egitura gabezia nabarmenak, industria ereduadefendatzeko euskal estrategia arrakastatsua izan bada ere. Egituragabezia horiei buruz erabakiak hartu ditu
|
gure
erkidegoak, edohaiei aurre egin edo arriskua onartzen jarraitu: beharrezko bultzadarekinekin ezean ekonomiaren gainbehera etengabean sartuko gara arriskuaonartzen jarraituz gero.
|
|
Horregatik, posible da Estatuko publizitate arauekin batera (PLOren adierazpena) autonomia erkidegoen arau bereziak egotea. Hala, aipatu beharra dago, Euskal Autonomia Erkidegoak 1986ko Legegintza dekretuaren bitartez engainuzko publizitatea arautu zuela, 84/ 450/ EEE Zuzentarauaren xedapenak
|
gure
erkidegoaren eremuan sartzeko asmoarekin.
|