2000
|
|
Norbere bizitzari ezezik, giza-taldeari proeiktu eta proiekzio bat eman zezaiokeen. Posmodernismoa asko tematu da munduaren ikuskera absolutizatuak faszismo eta sektetara iristeko ematen zuen bideaz, baina
|
gure
bizitzak antolatzen laguntzen digun" komunitatea" errazegi ahaztu du. Blasise Pascalek XVII. mendean esandakoa ekarriko dizuet goroa, ondoren," Lazedemoniar eta beste batzuen heriotze emankorrek ez gaituzte aztoratzen, izan ere zer dakarkigukete?
|
2002
|
|
Indibiduoa, komunitatea eta, azken finean, nortasuna aldaketa kulturalak baldintzatuta egonik, gure bizitza eraikitzen doan prozesu modura ulertu dugu. Orain arte, besteak beste, familia nahiz lanbidea egitura egonkorrak eta
|
gure
bizitza antolatzeko eta segurtatzeko forma finkoak izan badira, azken urteetako bilakaerak egoera kualitatibo berria sortu digu. Noski, honek bere arriskuak baditu, baina baita aukera berriak ere.
|
2012
|
|
Bestalde, autonomia kolektiboa autonomia indibidual horietatik sortzen da:
|
gure
bizitza antolatu nahi baldin badugu, eta lege heteronomoen kontra mugitzen baldin bagara, berdin zait lege hori zer nolakoa den (tradiziozkoa, kanpo politika batekoa, ekonomiak ezarritakoa edo jainko batena, esaterako); horren kontra zerbait egin nahi eta mugitzen hasten baldin bagara, orduan, autonomia kolektibo hori handitzen eta areagotzen hasi gara. Kolektibo batzuetan hori debekatu egiten da.
|
|
Epaitzen ez duen begirada zein baso urrunetan bizi da? Gure gizartean aurkitzea, behintzat, oso zaila iruditzen zait,
|
gure
bizitza antolatua baitago epaiketaren inguruan. Erreportaje batean irakurri dut egunero dauzkagun elkarrizketen %78 besteengatik esamesaka jardute hutsa dela, ele mele hutsala, murmuriaketa merkea.
|
|
Autonomia horretan da:
|
gure
bizitza antolatzean, ez dugu aldez aurretik ezer muga sakratu edo betierekotzat joko, ez dugu bide itxirik onartuko.
|
2015
|
|
–Ez dakit, aieru moduko bat.
|
Gure
bizitza antolatuegia iruditzen zait benetakoa izateko.
|
|
Bizi dugun errealitate eta egoeraren kontzientzia hartzeak bidearen zati handi bat errazten digu. Eraldaketa prozesu batean subjektu aktibo bihurtu behar gara eta maila pertsonaletik borroka politikoa bideratu; pertsonala baita maila handi batean,
|
gure
bizitza antolatzen duena, abiapuntua eta motorea.
|
2016
|
|
Eta ez ziren txikikerietan ibili, ez! Hor daukagu; zahar, sendo eta eder arrasatearrok
|
gure
bizitza antolatzeko daukagun boterearen seinale.
|
2017
|
|
"
|
gure
bizitza antolatzean, ez dugu aldez aurretik ezer muga sakratu edo betierekotzat joko, ez dugu bide itxirik onartuko"; hots, askatasuna eman behar zaie ume eta gazteei bizitza nahi/ ahal bezala antolatu dezaten, berezkoa duten malgutasun eta potentzialtasunak izugarriak baitira, inola ere ez irteerarik gabeko kalea. Eta gehitzen dio:
|
2018
|
|
Begi bistan elementu hutsala, lasaia eta otzana.Ekitaldia sostengatu, esperientzia bat eskaini eta afekzioak birbideratzen dituzte. Azpiegitura hauekin ekonomia horren nahi eta helburuak ezkutatzen dira, afekzioekin
|
gure
bizitza antolatzen den bitartean. Betiere, afekzioa igarotze bat da, bakoitzaren potentziaren transformazioa bat, ideia, irudi edo pertsona batek sorrarazten digun efektuaren araberakoa (Garces,
|
2019
|
|
Jorratu nahi dugun kapitala bizitza gatazkaren planteamendua ulertzeko, aipatzekoa da kapitalismo heteropatriarkalak merkatua jarri duela
|
gure
bizitzak antolatzeko era bezala eta, horren ondorioz, gertatzen direla merkatuaren logiken etengabeko erreflexuak herri ekimenetan.
|
2020
|
|
ondorengo egoerari aurre egiteko gara ditzakegun tresnek marrazten digunari, hain zuzen ere. Argi baitago
|
gure
bizitzak antolatzen dituzten botereek, batzuek uste dutenaren kontra egoera bera eragin ez badute ere, ez dutela aukerarik galdu halabeharrak egin dien oparia eskertu eta kontrolaren gizartearen giltzari ahal beste buelta emateko. Urrun nago, ostera, Bioklik en zirriborratu nuen iragarpena beteta ikusteko desiratik.
|