Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 516

2013
‎2 Ondoren, zure datuak dauzkan taula irakasleari bidaliko diozu mail bidez. Hark, gero , mezu bat bidaliko dizu zure truke kidearen datuekin.
Gero arte.
‎Eta noiz izaten duk hori praktika C tzeko astia? Saltsero hutsa egina hago gero , e. Musikari, bertsolari, dantzari
‎ez dut ikusten. Gero , batzuetan, ez dakit ezetz esaten. Karga handiegiak hartzen ditut.
‎Eta estresatu egiten naiz. Estres hori gero transmititu egiten dut, eta ez zait gustatzen, jendeak erreta nagoela pentsa dezakeelako. Kirolaren kontu hori ere badago.
‎Etxea deskribatu du, haren xehetasunetatik hasiz, eta, gero , espazioan modu orokorrean kokatuz.
‎Etxea zer espaziotan dagoen deskribatu du lehenik, eta, gero , haren xehetasunetara iritsi da.
‎Jaio zen kaleari izen desberdina eman izan zaio garai bakoitzean: Calle del Mirador izan zen lehenengo, gero , Calvo Sotelo kalea, eta, orain, Ipar kalea da.
‎c) Gaur egun, Mertxeri eskutitz bat bidali nahi izanez gero , nora bidali behar zaio?
‎Ikusiko gaituzte: norbaitzuek gu gero ikusiko gaituztela. Gaztelaniaz, nos verĂ¡n; ingelesez, they will see us.
‎Bidaliko dizkizu: norbaitek zuri zerbait (plurala) gero bidaliko dizula adierazteko. Gaztelaniaz, Te los/ las mandarĂ¡; ingelesez, He/ she will send you them.
‎3 Idatz ezazu testu poetiko bat ordenatutako esaldiak erabiliz, eta, behar izanez gero , informazio gehiago erantsiz.
‎Horrela, sentimenduz beteriko testuak zure artelan bilakatu dituzu: batean osatu, bestean higatu; orain zizelkatu, gero luzatu.
‎Ez da beti erraz jakiten zergatik sentitzen dugun sentitzen dugun hori. Askotan, beharrezkoa ere ez da; nahikoa da sentimenduak bizitzea, onartzea eta, nahi izanez gero , partekatzea. Halere, adierazi nahi badugu testu bat zergatik gustatu zaigun edo ez zaigun gustatu, zer sentiarazi digun eta zergatik& baliagarria izango zaigu egitura jakin batzuk ikastea.
‎2 Idatzi zenbait esaldi, ukimenaren bidez sentimenduak trukatu izan dituzuneko lau memento esanguratsuenak azalduz. Horretarako, baliatu fitxan jasotako informazioa; behar izanez gero , osa ezazu. Hona hemen bi adibide:
‎Sendatzean, zuhaitzak berak isuritako izerdiak forma ikusgarriz hornitzen du egurra. Moztutako adar hori lantzen du gero artisauak. Ondoren, lantegiko lana dator.
‎Eskura ezazu" Sendabelarrak" dokumentua; testua idatzita aurkituko duzu, baina paragrafotan banatu gabe. Nahi izanez gero , berriro entzun dezakezu.
‎a) Bestalde, b) Hots, c) Hortaz 3 Txalaparta jotzea hasieran zaila izaten da, baina erritmoa (ttakuna) ondo hartu eta gero , errazagoa da.
‎Egurrak bata bestearen gainean jarriz eta erdian zulo bat utziz egiten da, eta, ondoren, lurrez eta goroldioz estaltzen da. Gero , su ematen zaio, eta, egurra zeharo erre gabe, pixkanaka egosten da; horretarako, suak airea har dezan, alboetan zuloak egiten zaizkio. Hamar egunen buruan, ikatza eginda dago.
‎Ea gai zareten edizio ezaugarriak nola erabiltzen diren deskubritzeko. Eskatutakoa egiteko zailtasunak izanez gero , egin klik bideo tutorialean.
‎ttakuna, eta besteak herrena egiten du, hau da, jarritakoa hautsi, desordena desoreka sortuz. Horrela, joaldian zehar erritmoa eginez eta deseginez, gero eta azkarrago, ordena oreka hautsezin batera iristen da.
‎Hori guztia baliatuz eta baldintzak kontuan izanik, idatzi horma irudiko zure testua. Horretarako, zabaldu dokumentu zuri bat, eta ipin iezaiozu izen bat, gero dokumentua erraz topatzen lagunduko dizuna. Gogoratu aldaketak gordetzen joateaz!
‎2 Testua planifikatuta, heldu iezaiozu artikulua idazteari. Zabaldu dokumentu zuri bat, eta ipin iezaiozu izen bat, gero dokumentua erraz topatzen lagunduko dizuna. Gogoratu aldaketak gordetzeaz.
‎Kazetari trebeak zarete, gero ! Zer nolako dibulgazio artikuluak idatzi dituzuen!
‎Behar izanez gero , lanak egiteko epeak finkatuko dituzue.
‎Gelako bikote bakoitzak egoera bat hautatuko du eta hari dagozkion galderei erantzungo die. Gero , egoera bera aztertu duzuenon artean erantzunak kontrastatu eta zuzenduko dituzue.
‎Orain, haietan erliebe elementuak satelite irudietan eta mapa topografikoetan nola irudikatzen diren sakonago aztertuko dugu. Gero , irudi horien bitartez, informazio ugari atera ahal izango duzu hautatu duzun bizilekuaren erliebeari buruz.
‎2 Ikus ezazue arretaz Klimaren faktore eragileak bideoa, zuzen edo oker zaudeten jakiteko, eta, behar izanez gero , osa ezazue egindako diagrama.
‎Saia zaitez eragin horiek ezarri dituzun faktoreekin elkartzen. Behar izanez gero , ikus ezazu berriro bideoa.
‎1 Bikote bakoitzak taulako bi lurralde aztertuko dituzue, eta zer faktorek eragiten duten adieraziko. Gero , leku ezberdinak aztertu dituztenekin elkartu, eta arrazoiak adieraz iezazkiezue elkarri. Mapan non kokaturik dauden aztertzea ere lagungarri gerta dakizueke.
‎2 Orain, gelakide guztien artean, munduko klima horiei buruzko informazioa laburbilduko duzue. Gelakide bakoitzak klima bati buruzko informazioa bilatuko du Infogunean (Ekigunean daukazue esteka), eta, gero , klima bera landu duzuen ikaskideak bilduta, informazioa laburbilduko duzue. Denen arteko laburpena osatzeko, irakasleak edo ikasle batek gela guztiarekin partekatuko du fitxa.
‎Hauta ezazue leku horietatik bat. Gero , binaka, egin ezazue klimograma; horretarako, hautatu duzuen lekuko datuak sartu klimogramak egiteko aplikazioan. Ondoren, egin ezazue klimograma horien deskribapena, aurreko jarduerako ereduari jarraituz.
‎Tolosan jaio arren, Bartzelonan bizi izan nintzen sei urtera arte, nire aitak han egiten zuelako lana. Gero , Donostiara etorri
‎Horretarako, ziurtatu lekuak ez direla errepikatzen, eta munduko alde askotakoak daudela. Ondoren, talde handian, eman ezazue bakoitzak bere erabakien berri, eta, behar izanez gero , irakaslearen laguntzarekin, egin egokitze lanak.
‎b) Gero , talde lana antolatu (nork zer egin&).
‎3 Beste taldeetakoek aurkezpenak egiten dituzten bitartean, osa ezazue honako taula hau, ikaskideek ematen duten informazioarekin. Gero , baliagarria izango zaizue hautatu duzuen bizilekuko biomaren ezaugarriak jakiteko.
‎Ikus dezagun bestea. Koordenatuak adierazteko modu hori gero eta gehiago erabiltzen da gaur egungo nabigatzaile eramangarrietan. Beraz, horiek nola irakurri jakitea garrantzitsua da edozein bidaia egiteko.
‎iparraldean edo hegoaldean, Greenwich hemisferiotik ekialdera edo mendebaldera. Gero , koordenatuak euskarri digital batean ezarri, eta herriak bila ditzakezue. Kontuan izan, euskarri digitalek, askotan, ingelesez adierazten dituztela koordenatuak; ondorioz, koma(,) puntu(.) bihurtzen dute (44,26 44.26).
‎Krisialdiaren ondoren, gertaeraren testuinguru osoa gogora ekar dezake, baina oroimenean hutsune batzuk sortzen zaizkio pazienteari, eta ez du gogoratzen gertaera zehatza. Gero , pixkanaka, oroitzapen osoa etorriko zaio.
‎2 Talde handian zuzendu, eta gorde ezazu arretaz denbora lerro hori, gero behin eta berriz erabiliko duzu eta.
‎Eguneroko jan edanetan fruta mota ugari, freskoak nahiz lehorrak, zeuzkaten. Oiasson txerria zen gehien kontsumitzen zuten animalia, eta behikia eta ardikia, gero . Arraina ere ohikoa zen, itsaskiak ere bai, eta nabarmentzekoa da zenbat ostra jaten zuten.
‎Argi geratu da iraganari buruzko informazio ugari jaso dezakegula objektuetatik. Hain zuzen, gero , horixe egin duzue puzzleko zuen objektuekin; beraz, goazen trebatzera.
‎zerrenda erabiliz, balizko zailtasunak ikusteko. Horrela bada, balioetsi zuen lana, eta, behar izanez gero , egin doikuntzak zure denbora lerroan.
‎Kaixo, nik &.. ri buruz dudan informazioa azaldu nahi dizuet. Lehenengo&. arloari buruz arituko naiz, gero ., eta bukatzeko
‎Estekak Ekigunean dituzue. Gero , gelakide guztien artean, frisoa egiteko datu taula bat sortu, partekatu eta, taldeka, zuen denbora lerroak irudikatu, denbora
‎a) Garaiari buruzko hipotesiak egiaztatu zenituen 27 jardueran. Zuzendu, behar izanez gero , fitxaren atal hori.
‎c) Egiaztatu objektuaren funtzioari buruz egindako hipotesiak, eginak dituzun informazio fitxak, puzzleen eszenak eta, hala behar izanez gero , Ekigunea erabilita.
‎1 Zuri egokitu zaizun objektuari buruzko hausnarketa egiteko, eskura ezazu bildutako informazio guztia, eta erantzun galderei. Behar izanez gero , informazio iturrietara ere jo dezakezu.
‎Irakurri ezazu arretaz.Eskakizun horri erantzuteko, Antzinaroko aginte moduen azalpenak prestatuko ditugu, eta grafiko batean irudikatuko ditugu, informazio hori guztientzat ulertzeko modukoa izan dadin. Azalpenak osatzeko, gaur egungo aginte moduekin eta eskubideekin konparatuko ditugu; gero , aginte modu nahiz eskubideen bilakaerari buruzko gure iritziarekin batera, Arraldekoei bidaliko dizkiegu, euren webgunean jar ditzaten.3 Erantzun honako galdera hauei, ikusitako bideoari eta Arraldeko gazteen eskakizunari erreparatuta.a) Bideoan, demokrazia faltaz kexaka ari dira M15 mugimenduko kideak. Zer da, bada, demokrazia, b) Agintea antolatzeko garaian, demokrazia izan al da beti ohiko sistema politikoa?
‎Nola? 5 Taldeko kideren batek trabak jarri ditu? Nola? 6 Berriz egin behar izanez gero , nola egingo zenukete? 3 Egin ezazue jolasari buruzko hausnarketa talde handian.3 Arakatze jardueraJarduera honetan Pasabidea eraikitzen jolasean izan dituzuen portaerak patxadaz aztertzen saiatuko zarete, eta baita, horiek gizartean izan dezaketen isla ikusten ere.1 Horretarako, launaka bildu eta erantzun egokitzen zaizuen galdera sortari. Talde bakoitzean idazkariak jasoko ditu erantzunak.
‎Talde bakoitzean idazkariak jasoko ditu erantzunak. Gero , talde handian, azal iezaizkiezue zuen kideei adostu dituzuen erantzunak.1 taldeaa) Erronka planteatu zaizuenean, hari erantzuteko, ehenbizi zer egin du ue, b) Hitz egiteko premiarik izan al duzue txandak anto atzekoc) No o, e ien, o o o b tert d p pol to a keago b b dba tz? 2 taldeaa) Hitz egin ondoren, jarraibide batzuk ad tu d uzue helbur uzatzeko Errespetatu da adostutakoa. Adostuta o e espe atu ez denean, zer egin duzue, k t elka rte adostutakoak au a zagutz d r n batc E a u h u kor n bat?
‎Ildo horretatik, aurreko unitatean informazio iturriekin lan handia egina duzu.1 Lehen lehenik, egin itzazu iturri motei buruz zer gogoratzen duzun ikusteko jarduerak. Gero , aginteari buruz zer dakizun ikusteko eta, baita definizioa eta iritzia zer den ikusteko ere, beste jarduera batzuk egingo dituzu.A. INFORMAZIO ITURRIAK Irakur itzazu galderak eta hautatu erantzun egokia.1 Historialarien sailkapenaren arabera, informazio iturriak zer motatakoak izan daitezke?
‎Erakundeak erreformatzea eta gazteen langabezia gutxitzea dira lehen ministrogaiaren helburu nagusiak; bakoitzak dagokion ardura har dezala, esan du q 2 3Espetxe politika Hamasei natur Erabakitzeko Mikel Agirrek Kultura Maratilaaldatzeko ttttaldeeeekkkk ssssallllattttu eskubidearen uko egin dio' Iraganeskatu duduteeee Gipuzkoak bozketakEITBkoperfektua' Behatokiak ateeeea itxi PSC eta PSOE zuzendariantzezlanarekinNBEnegin dielazatitu egin ditu nagusi karguari hasiko daFrantziari eta Espainiari Hizketarako prest daude Espainiako eta Kataluniako Arrazoi pertsonalak Leioan igandera bitarte sakabanaketa amaitzeko natur taldeak. Elkarlana sozialisten arteko arrakala argudiatu ditu EAJ eta PSEk estilo ugaritako bost eskatu dio Genevan q 7 proposatu die Ugartek q 13 gero eta handiagoa da q 18 adostutako hautagaiak q 30 emanaldi izango dira q 328 Informazio iturria irudia da. GAUR 40 ORRIALDE q HARIAN 2 IRITZIA 4 EUSKAL HERRIA 6 EKONOMIA 16 MUNDUA 18 q ERDIZ ERDI 20 q KIROLA 22 q AGENDA 27 q PLAZA 329 Informazio iturri idatzia da, zuzenekoa eta publikoa.Asteazkena Otsailaren 22227a2013 XI. urtea3.004 zenbakia1, 30 www.berria.infoAplikazioak, euskaraz Euskal APPsek eskura jarri ditu aplikazio gehienak sormen betean daude eta q 38 39Udalbiltzak larunbatean hasiko du aro berria, 1.227 hautetsiren babesarekinEuskal Herria aintzat hartzen duten hautetsiei parte hartzeko Euskal Herriko nazio erakunde bakarra berriro eratzeko eskatu diete.
‎Hori egin eta gero , hurrengo zifrari begiratu behar zaio.
‎Hori guztia eragiketen lehentasunak arautzen du. Arau horiek ezagutu eta gero , ikusiko duzu zeinen erraza den eragiketa katea luzeak egitea.
‎Lau ikasletik batek mailaren bat errepikatzen du Hego Euskal Herrian oinarrizko ikasketak amaitu aurretik. Gero eta ikerketa gehiagok diote ez dela neurri eraginkorra. Beste bide batzuk aztertzen hasita daude eragileak.
‎2 Irudikatu irudi hori zatituz eta idatzi, zati bera adierazten duten beste hiru zatiki, alegia, zatiki horren hiru zatiki baliokide. Hori egin eta gero , lor ezazue zatiki bakoitzari dagokion zenbaki dezimalduna, kalkulagailuaren laguntzaz. Nolakoak dira zenbaki horiek?
‎Zergatik? Gogoan izan enbor bakarra aukeratu behar duzuela eta gero enborraren egokituko dela aizkolari probaren beharretara.
‎Eragiketa katean parentesiak agertzen badira, lehenik parentesiko eragiketak egin behar dira eta, gero , gainerako eragiketekin jarraitu, idatzitako hurrenkeran.
‎3 Estatistikari buruz gauza berriak ikasten ari zara, alajaina! Badago makina bat kontu gai horri buruz& Nahi izanez gero , eskuragarri duzu informazio gehiago Estatistika historian zehar Ekigunean.
‎Ondoren, aldagaiaren balio bakoitzetik maiztasunarekiko proportzionalak diren barrak irudikatzen dira. Gaur egun, hedabideetan gero eta sarriago barra horizontalak erabiltzen dira; hau da, ardatzak trukatuz lortutako barra diagramak.
‎Ardatz horizontalean, aldagaiaren balioak adierazten dituzten tarteak kokatzen dira, eta ardatz bertikalean, maiztasunak. Hori eta gero , tarte bakoitzaren zabalera hartuz, maiztasunak agintzen duen altuerako laukizuzenak adierazten dira. Laukizuzenen goiko muturrak lotuta lerro poligonal bat lortzen da; lerro hori maiztasun poligonoa da.
‎1 Bila ezazu honako adierazpen grafiko hauei buruzko informazioa. Nahi izanez gero eskuragarri duzu informazioa Ekigunean.
‎Lehendik eskuz eginak dituzu. Kalkulu orrien erabilerari buruzko argibideak nahi izanez gero , jo ezazu tutoretza bideoetara.
‎Azkeneko paragrafoa eta gero komeni da Horregatik guztiagatik erako esaldi bat adieraztea.
‎Dagozkion tramiteak egin eta gero , obra lizentzia emateko, lehenbailehen hasi nahi ditugu obrak eta.
‎grafiko estatistikoak sortzen (barraeta sektore diagramak eta histogramak), behar izanez gero kalkulu orria baliatuz.
‎1 Balia ezazu kalkulu orria honako ikerketaren datuak antolatzeko eta maiztasun taula eraikitzeko. Jo ezazu tutorialetara kalkulu orriaren erabilera egokiaren inguruko argibideak nahi izanez gero .
‎Erabili transformazio geometrikoak, elementuren bat errepikatu nahi izanez gero .
‎Nolanahi ere, lan horiek egiteaz gain, askotan egokituko zaizu irudi horiek sortutako eremuak banatzea, neurtzea eta neurrien arteko erlazioak aztertzea ere. Horiek ongi eginez gero , erraza izango da, esate baterako lur eremu bat inguratzeko edo gelako hormak margotzeko behar duzun hesiedo pintura kantitatea eta haiengatik ordaindu beharrekoa kalkulatzea.
‎da;, aldiz, hasierako zatikien da. Hori egin eta gero , ahal bada, emaitzako zatikia egin behar da.
Gero , jaso idatziz kontu hauen berri:
‎irribarrez, gero minez, eragin didazu negarra, nire sua itzali da ez zara gaueko izar bakarra, ez zara!
‎Ohikoa da ilbehera deitzea Ilargiaren erdia ikusten dugun uneari. Handik aurrera, gero eta txikiagoa eginez jarraitzen du, ilberrira iritsi arte.
‎Hainbeste entzun eta gero , kantak zeruari buruz dioena egia ote den zalantza sortu zaio Gorkari, eta gelan plazaratu du. Jakin mina piztu zaigu gelakide guztioi, eta berehala hasi gara galdezka:
‎d) Konturatuko zinen informazioa hainbat euskarritan dagoela: paperean, digitalean& Orain arte, beharbada, informazio gehiena papera euskarri duten iturrietatik jaso izan duzu, baina jabetuko zinen, gero eta gehiago jotzen duzula iturri digitaletara informazioaren bila. Egin ezazu, orain, proba bat.
‎Ikerketa lanak egin ondoren, osatu, bakarka, ikerketaren laburpen fitxa eta partekatu gelakideekin. Hala behar izanez gero , egokitu fitxa hori.
‎Ikusi jardueraren amaierako Sumendiak testua. Gero , osatu laburpen fitxa. Hori dena egiteko, aurreko jardueretan erabili duzun eredu eta prozedura berak aplikatu.
‎e) Partekatu gelakideekin laburpen fitxa eta hala behar izanez gero , egokitu.
‎Han, Euskal Herriko paisaiaz disfrutatzeaz gain, geologia ezagutzen hasiko dira bidaiariak. Gero , bigarren bidaia antolatuko da, luzea, atzerrira egitekoa: udan astebeteko egonaldia Kapadoziara, hango forma ikusgarriez gozatzeko.
‎igneoa lurralde horretan, iberiar mikroplaka eta europar plaka tektonikoek talka egitearen ondorioz. Magma masa ikaragarri bat osatu zen lur azpian, gero , bi plaken artean zegoen lurralde ez-egonkor horretan hainbat mugimendu tektoniko izan ziren, eta horien bidez lurrazalera atera zen granito masa hori. Azkenik, kanpoko eragile geologikoek gainazala aldatu zioten granitozko mendi berri horri, eta haizeak, urak eta beste kanpoko zenbait eragilek eman zioten Aiako Harriari gaur egun duen itxura.
Gero , XVIII. eta XIX. mendeetan, beruna ustiatu zuten batik bat, nahiz eta burdinaren ekoizpena ere garrantzitsua izan. Arditurriko galena mineraletik beruna ateratzen zen (galena berun sulfuroa da), baina berunarekin batera zilarra ere ateratzen zen.
‎Errege horrek Kapadoziako Erresuma Itsaso Beltzeraino zabaldu zuen. Gero , I. mendean, Erromatar Inperioaren probintzia izan zen, Cappadocia izenarekin. Jesu Kristoren ondorengo lehendabiziko mende horietan, kristautasunaren hastapeneko komunitateak sortu zituzten han, erdi ezkutuan.
‎Horretarako, honako hau da prozedura: elkartu talde bakoitza beste batekin, eta azaldu bakoitzak egindako lana beste taldeari; gero , gauza bera egin beste hainbat talderekin. Helburua da talde bakoitzak, txandaka, gainerako guztiei egindakoaren azalpena ematea.
‎3 Aurreko ariketa egindakoan, talde bakoitzak kanpoko eragile geologiko guztien taula beteta izango du dagoeneko; beraz, talde handian, eragile geologiko horiei buruz eta eragile horiek sor ditzaketen erliebe motei buruz hitz egin dezakezue eta taldeetan ateratako ondorioak komentatu. Ondoren, berrikusi eta osatu zuek egindako lanak, hala behar izanez gero .
‎zelulek ehunak sortzen dituzte. Gero , izaki bizidunaren bizi funtzioak osatzeko, ehunek organoak osatzen dituzte, eta organoek, aparatuak eta sistemak.
‎1 Identifikatu hiru organismo eta hiru espezie (argazkiak lortu edo saretik deskargatu), eta osatu taula. Gero , erantzun galderei eta arrazoitu emandako erantzunak.
‎Lehenengo zelulabakarrak ikusten jardungo duzu tresna optikoak erabiliz, eta, gero , informazioa biltzen saiatuko zara, adituek gai horri buruz zer dioten jakiteko. Hainbat galdera dituzu zure azterketa bideratzeko.
‎e) Gero eta perretxiko gehiago (txanpiñoiak eta horrelakoak) jaten da entsaladetan.
‎f) Basoak gero eta urriagoak dira, hainbat desagertu egin dira.
‎Hala dio aditu batek: Alferrikakoa da euria, gero hego haizea egiten badu; goiko geruza lehortu egiten da, eta ez da onddo berririk ateratzen.
‎Kutsadurak ere eragin du. Bestetik, gero eta perretxikobiltzaile gehiago dago, eta nolabaiteko masifikazio horrek ere badu zerikusia.
‎2006az gero etengabea izan baita perretxiko biltzearen beherakada.
‎Aipatutako urinen eraginez jandakoa ore bihurtzen da urdailean. Gero , ore hori urdailetik duodenora joaten da, eta han, behazunarekin eta are urinarekin nahasi.
Gero , mantenugaiak (proteinak, karbohidratoak eta koipeak) hesteetatik odolera pasatzen dira. Mantenugai horietako zati handi bat gibelean metatzen da glukogeno eran.
‎Gaur egungo bizimoduarekin, ordea, gero eta gutxiago mugitzen gara.
‎1 Aztertu arreta handiz gaiari buruzko informazioa (hor goikoa eta Lokomozio aparatua bideo animatua oso baliagarriak izango zaizkizu). Gero , erantzun galderei.
‎b) Aipa itzazue lokomozio aparatuaren osagai nagusiak eta osagai bakoitzaren funtzioa; ipini adibideak. Nahi izanez gero , taula batean adieraz dezakezu laburpena.
‎Kirola egitea ona al da osasunarentzat? Gizarte industrialetan bizi garenon sasoia gero eta kaskarragoa ote da. Eguneroko ariketa fisikoa zure bizi ohituretako bat da?
‎Sasoi fisiko ona izateko, ezinbestekoa da ariketa fisikoa edo kirola erregularki egitea. Ez da egokia noizbehinka kirol betekada handia hartzea, eta gero denboraldi batean ezer egin gabe egotea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
gero 413 (2,72)
Gero 103 (0,68)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
gero zu 3 (0,02)
gero dokumentu 2 (0,01)
gero erabili 2 (0,01)
gero esan 2 (0,01)
gero ikusi 2 (0,01)
gero kausa 2 (0,01)
gero liburu 2 (0,01)
gero ondorio 2 (0,01)
gero Fabian 1 (0,01)
gero La 1 (0,01)
gero aipatu 1 (0,01)
gero aitzakia 1 (0,01)
gero altxarazi 1 (0,01)
gero antzerki 1 (0,01)
gero arrano 1 (0,01)
gero arropa 1 (0,01)
gero arte 1 (0,01)
gero artisau 1 (0,01)
gero asko 1 (0,01)
gero aukera 1 (0,01)
gero bakoitz 1 (0,01)
gero behin 1 (0,01)
gero bera 1 (0,01)
gero berriz 1 (0,01)
gero beste 1 (0,01)
gero bidali 1 (0,01)
gero bikote 1 (0,01)
gero denboraldi 1 (0,01)
gero egun 1 (0,01)
gero eguneroko 1 (0,01)
gero eguzki 1 (0,01)
gero eman 1 (0,01)
gero enbor 1 (0,01)
gero eskuragarri 1 (0,01)
gero etengabe 1 (0,01)
gero ez 1 (0,01)
gero ezkondu 1 (0,01)
gero fabrika 1 (0,01)
gero garbi 1 (0,01)
gero geroko 1 (0,01)
gero hainbat 1 (0,01)
gero hego 1 (0,01)
gero hor 1 (0,01)
gero indargabetu 1 (0,01)
gero irten 1 (0,01)
gero izen 1 (0,01)
gero kale 1 (0,01)
gero kalkulu 1 (0,01)
gero klase 1 (0,01)
gero komeni izan 1 (0,01)
gero konparatu 1 (0,01)
gero lortu 1 (0,01)
gero luzatu 1 (0,01)
gero maiztertza 1 (0,01)
gero min 1 (0,01)
gero muga 1 (0,01)
gero muino 1 (0,01)
gero ni 1 (0,01)
gero oraingo 1 (0,01)
gero talde 1 (0,01)
gero tolestu 1 (0,01)
gero transmititu 1 (0,01)
gero ukan 1 (0,01)
gero zehaztu 1 (0,01)
gero zuek 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia