2000
|
|
Komunikabideei zera azaldu dizuegu: guk diru bat emango dugu produktu bat kaleratzeko, baina ezin dugu diru hori berau publizitatzeko erabili,
|
ezin
dugu publizitate klasikorik egin, horrek gure produktua bi edo hiru aldiz garestituko lukeelako. Eta komunikabideei produktuaren inguruko informazioa zabal dezazuen eskatzen dizuegu.
|
2002
|
|
Logikoa ikusten da publizitatean produktu batek izan ditzakeen alde negatiboak alde batera uztea, estrategia publizitarioan oso errotua dagoen zerbait baita". Gurreak dioen bezala," publizitatearekin kritikoenak direnek ere
|
ezin
dute publizitatearen edertasuna ukatu. Kontua da ederra denak ez duela zertan artea izan behar".
|
|
emititzeko baimena zuten, honako baldintza hauek betez gero: alde batetik, emisoreen potentziak 50 W baino txikiagoa izan behar zuen; beste aldetik, elkartekide batek ezin zuen kapital osoaren %25 baino gehiagoren jabe izan, eta, azkenik,
|
ezin
zuten publizitate iragarkirik eskaini.
|
|
Esan bezala, tokiko irratiek emititzeko baimena zuten arren,
|
ezin
zuten publizitaterik sartu programazioetan. Debeku hori, berriz, bertan behera geratu zen 1984an.
|
2006
|
|
Publizitatea eta lehiakortasuna bultzatzearren, merkatu sistemari onura dakarkioten jokabide kodeetan biltzen dira arau horiek guztiak. Egiazki, autorregulazio sistema batek
|
ezin
du publizitatearen gaineko araubide osoa erabat bete bere jokabide kodeen bidez, eta, horregatik, jurisdikzio organo batek aplikatzen duen lege sistemaren osagarria da. Izan ere, arau juridikoek legez kanpoko publizitatea zigortzen eta hertsatzen dute, autodiziplina erakundeek egin dezaketen borondatezko kontrola kaltetu gabe (cfr.
|
2007
|
|
Publizitatearen bidez da, markaren bidez, marketinaren bidez, eta komunikabideetan esatendenaren bidez. Ni, gehienbat, azkeneko zati horretan aritzen naiz. AbokatuekEspainian
|
ezin
dute publizitaterik egin; araututa dago. Gure estrategia, ordea, albisteak ematea da, prentsa ekonomikoari batez ere, eta ez publizitatea edoiragarkiak egitea.
|
2011
|
|
“Publizitateak produktua saldu, marka eraiki eta gizartearen alde zerbait egin behar du” Krisialdietan publizitatea murrizten ez duten enpresek oparoaldietan baino merkatuko partaidetza handiagoa dute. Noski, jende guztiak
|
ezin
du publizitatean inbertitu une honetan, baina egin dezaketenei gomendatzen diet. Noiz berreskuratuko gara. Ez dakit, baina laster izatea espero dut.
|
2012
|
|
Publizitatea eta lehiakortasuna bultzatzearren, merkatu sistemari onura dakarkioten jokabide kodeetan biltzen dira arau horiek guztiak. Egiazki, autorregulazio sistema batek
|
ezin
du publizitatearen gaineko araubide osoa erabat bete bere jokabide kodeen bidez, eta, horregatik, jurisdikzio organo batek aplikatzen duen lege sistemaren osagarria da. Izan ere, arau juridikoek legez kanpoko publizitatea zigortzen eta hertsatzen dute, autodiziplina erakundeek egin dezaketen borondatezko kontrola kaltetu gabe (cfr.
|
|
Publizitate estalia esaten zaio kontsumitzaileek publizitatetzat identifikatu
|
ezin
duten publizitateari. Publizitate estaliak ezkutatu egiten du mezuaren berezko helburua; hots, publizitatea egitea.
|