2004
|
|
Erlatibistak, gizarte eta kulturaren araberahainbat moral aurkituko ditugula erc esango du. Kontua cz da, subjektibismoarekin ikustengenuen bezala, etikak egia objcktiborik
|
ezin
duela azaldu soilik, egia horick askotarikoaketa elkarren artean neurgaitzak direla baizik. Gizarte batentz.at ona dcna izan daitcke bestckultura jakin batentzat ezin eta txarragoa.
|
|
Gizabanakoaren jardueran motibazio posible eta konplexu ugarik parte hardezaketela kontsideratzeak ez du esan nahi eredu utilitarista alde batera utzi etagizabanakoaren irudi moralizatzaileren bat onartu behar denik. Alde bakarrekoereduek
|
ezin
dute azaldu gizabanakoaren portaeraren konplexutasuna. Egin beharrekoa beste hau izango litzateke:
|
2005
|
|
oso esaldi erabilia datradizionalisten aldetik. Hitzek
|
ezin
dute azaldu sentipen hori, eta soilik bertakoekuler dezakete; tradizionalisten ustetan kanpoko batek ezin du sentimen hori ulertu.Izan ere, kanpokoa denak gerturatze arrazionala egiten du eta horrela ezinezkoa daAlardeen benetako esanahia konprenitzea. Alardearen definizioa egiten denean, irrazionala?
|
|
Hasieran, lodiera izugarri hauek azaltzeko arku magmatikoaren jarduera bortitzari lotutako sakoneko magma bolumen kopuru handien pilaketa iradoki zen. Ikerketa berriagoek, aldiz, magma pilaketak lurrazalaren loditze kopuruaren portzentaje txiki bat baino
|
ezin
duela azaldu erakutsi dute. Adibidez, Peruko kostaldeko Kretazeoko batolito izugarrirako, 2 km-ko lodiera eta 30 km-ko zabalerak baino ez dira neurtu.
|
2007
|
|
6 urtetik 9 urtera bitartean, berriz, presidentea eta beste agintariak aipatzen dituzte. Hala ere, adin horietan haurrekoraindik
|
ezin
dituzte azaldu legeak beste arauetatik bereizten dituzten ezaugarriak.8 urtetik aurrera, honako azalpen hauek erabiltzen dituzte: legeak testuinguruorotan aplikatzen dira, eta arauak, berriz, eskola eta antzeko testuinguru jakinetan; legeak bete egin behar dira, eta arauak, berriz, hautsi egin daitezke (Brophy etaAlleman, 2002 in Berti, 2005); edo legeak zigorren bitartez betearazten dira (Tappeta Kohlberg, 1977).
|
2011
|
|
Bestalde, anaia edo arreba batek nahastea izanez gero, norberak ere nahastea nozitzeko duen probabilitatea% 8koa izaten da, baina anaia edo arreba hori bikia bada, nahastea jasateko probabilitatea% 14ra igotzen da, eta bikiak unibitelinoak badira,% 47raino. Datu horiek aztertu eta gero ezin da ukatu genetikak eskizofrenian duen eragina, baina, dena dela, gehienez nahastea pairatzeko probabilitatearen% 47 azal dezake eta ez% 100 Hortaz, argi dago genetika ezin dela izan eskizofreniaren kausa eragile bakarra, berak bakarrik
|
ezin
baitu azaldu nahastearen agerpena bere osotasunean (Brown, 1999; Takey eta Murray, 1998).
|
2012
|
|
eskubide eta askatasunen berreskurapena; euskal kulturaeta identitatea; sozioekonomia; eta hedabideak eta kontzientziazioa. Lau alorreklotura sinergikoa dute elkarren artean, orain
|
ezin
dugu azaldu?.
|
2014
|
|
Hala ere, nahiz eta dualismo kartesiarrarekinalderatuta Spinozaren monismoak aldaketa esanguratsu bat markatzen duen, badituarazo eta muga propio batzuk. Testuinguru honetan, bi besterik ez dut garatuko.Lehenik, nahiz eta Spinoza monista den dualista bainoago, lotuta dago paralelismopsikofisiko bati, zeinak
|
ezin
baititu azaldu gogo eta gorputzaren arteko truke kausalakedo bestelakoak: «Gorputzak ezin du gogoa determinatu pentsatzera, eta gogoakere ezin du gorputza determinatu mugitzera edo geldi egotera, edo beste edozertara, beste edozerrik bada» (Spinoza, Etika, 111, Prop. 2).
|
|
B irizpidea: gaixotasun mediko baten presentziak edo substantzia (droga edo sendagai) baten efektu zuzenak
|
ezin
ditu azaldu sintomak; edo, gaixotasun mediko bat baldin badago, sintoma fisikoak edo narriadura soziala edo lan arlokoa gehiegizkoak dira historia klinikoa, azterketa fisikoa edo laborategiko aurkikuntzak kontuan izanda.
|