Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2008
‎Watsonen ostean, ikaskuntzak bide ezberdinak hartu zituen. Skinnerrek(), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz nabarmendu zuen jokabide batek izan ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak oso garrantzitsuak direla (ikus 7.1.2 puntua). Geroago, 1950ean Searsekin() eta 1960an Bandurarekin (1925), ikaskuntzak estimuluarekin eta
‎Watsonen ostean, ikaskuntzak hainbat bide hartu zituen. Skinnerrek (19041990), adibidez, baldintzapen operantea delakoan oinarrituz, azpimarratu zuen jokabide batek izan ditzakeen ondorio positibo eta negatiboek garrantzia handia dutela.
2011
‎gai sentitzen diren gizabanakoek, erabakiak beren kabuz har ditzaketela pentsatzen dutenek, aukeratzeko askatasuna dutela eta gizartearekin lotuta sentitzen direnek jarduera fisikoa barne esperientzia batekin eta kirola egiteko motibazio modu ez hain kontrolatuekin lotzen dute”, azaldu du. Motibazio modu hori, autozehaztu gabeko kanpo motibazioarekin zerikusirik ez duena, jarduera fisikoa epe luzera mantentzearekin lotuta dago, eta horrek ere hobetu egiten ditu jarduera fisikoak bai gorputzari bai ariketa fisikoa egiten duenaren buruari ekar diezazkiekeen ondorio positiboak lortzeko aukerak. “Orain, adinekoen artean ariketa fisikoa egiteko motibazioa areagotzeko programa egituratu bat garatu eta probatzen dugu, gaur egun ikertzaileen artean babes handiena duten teorietan oinarritua”, dio Lindwall ek.
2012
‎Horregatik, hobe da saihestea. Partekatu nahi ez dituen egoeren aurrean, eraginkorragoa da haurrei azaltzea haien portaerak ekar ditzakeen ondorio positiboak, eta ez negatiboak: “maileguan uzten baduzu, zure jostailua utziko dizu eta jokoa aldatu ahal izango duzu”, “partekatzen baduzu, biok batera jolastu ahal izango duzue” edo “utzi, oso pozik jarriko da”.
2013
‎Watsonen ostean, konduktismoak bide ezberdinak hartu zituen. Skinner-ek (1938), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz, nabarmendu zuen oso garrantzitsuak direla jokabide batek izan ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak. Geroago, 1950 eta 1960ko hamarkadetan, Sears, Maccoby eta Levin (1957) eta Bandura ren (1982, 1987) ekarpenei esker, gizakien ikaskuntzari buruzko interesa piztu zen.
‎Osasuna: Neerlandiako Research Voor Beleid aholkularitza enpresak egindako txosten batek adierazten du ordu gehiago egoteak estresa murrizten duela, jendeak aire zabalean jarduerak egiteko denbora gehiago baitu, seguruago sentitzen baita eguneko argiarekin edo eguzkitan egoteak eragin ditzakeen ondorio positiboekin, adibidez, bitaminaren asimilazioarekin. Ordua aldatzeko eragozpenak Abantailak izan arren, ez dago ados ordutegiarekin.
2014
‎Watsonen ostean, ikaskuntzak bide ezberdinak hartu zituen. Skinnerrek (19041990), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz nabarmendu zuen jokabide batek izan ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak oso garrantzitsuak direla. Geroago, 1950ean Searsekin() eta 1960an Bandurarekin (1925), ikaskuntzak estimuluarekin eta erantzunarekin duen harremana alde batera utzi, eta, bereziki, gizakien ikaskuntzari buruzko interesa piztu zen; ikaskuntza mota horri ikaskuntza soziala deritzo.
‎Gainera, «haurrek gurasoek hartutako erabakiei buruzko hitz zehatzak entzun behar ditu», azaldu dute aditu horiek. 10 aholku, haurrak bereizteko Gurasoen banantzea ez da erlatibizatu behar, baina bai haurrei eragin ditzaketen ondorio positiboak Vitoria gasteizko Udalaren ‘Nola jokatu seme alabekin’ gidak, halaber, haurrei banatzeko erabakia jakinarazteko gomendio erabilgarriak jasotzen ditu. Ondoren, dekalogo bat zerrendatzen da.
2016
‎Zer ezaugarri nutrizional ditu? Hurrengo artikuluan hazien nutrizio edukia aztertzen da, eta horien kontsumoak eragin ditzakeen ondorio positiboak deskribatzen ditu, eta sukaldean nola erabili azaltzen du.
2017
‎Osasun publikoko neurrien bidez, txarto dauden dietei lotutako gaixotasun kronikoen arrisku faktoreak eta jarduerarik eza murriztea. Dietak eta jarduera fisikoak osasunean duten eraginari buruzko kontzientziazioa eta ezagutza areagotzea, baita prebentzio interbentzioek eragin ditzaketen ondorio positiboak ere. Munduko, eskualdeko eta nazioko politikak eta ekintza planak ezarri, sendotu eta aplikatzea dietak hobetzeko eta jarduera fisikoa areagotzeko, iraunkorrak eta integralak izan daitezen eta sektore guztien parte hartze aktiboa izan dezaten.
2023
‎Umoreak izan ditzake ondorio positiboak zein negatiboak harremanetan. Umore estilo afiliatiboak asebetetzea ekarriko du eta umore estilo auto suntsitzaileak edo erasokorrak eragin negatiboa izango du.
‎Baina, umoreak izan ditzake ondorio positiboak zein negatiboak harremanetan (de Koning eta Weiss, 2002). Umore estilo afiliatiboak asebetetzea ekarriko du eta umore estilo auto suntsitzaileak edo erasokorrak eragin negatiboa izango du (Campbell, Martin eta Ward, 2008).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia